Hoi!quote:Op zondag 22 maart 2009 12:05 schreef babette21 het volgende:
[..]
beter vastzitten aan 'n foute naam dan 'm na een eeuwigheid ineens veranderen!
Steve!
daar was ik al bang voor, nav een eerdere post van je.quote:Op zondag 22 maart 2009 12:16 schreef LeBeau het volgende:
Ken je de Paleistuinen e.o.?!?Daar dus!
![]()
Denk ik?Ik weet dat er in ieder geval een paleistuin in de buurt zit. Ik zit in het Zeeheldenkwartier, vlak bij die AH op de Elandstraat.
Volgende keer wel even zwaaien he!quote:Volgens mij weet ik wel ongeveer waar jouw huis woont, en ben ik er gisteren met de tram (RR3) langs gekomen. *stalk*![]()
Jezus zeg. Is het nou een keer afgelopen over hoe kut Eindhoven is?quote:
Tjah, Utrecht moest weer eens zo nodig aan het spoor werken richting Den Boschquote:
Den Haag is wel heel tof.quote:Op zondag 22 maart 2009 13:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jezus zeg. Is het nou een keer afgelopen over hoe kut Eindhoven is?
Alsof Den Haag of Rotterdam zo tof zijn.
Tering zeg.
Tjah, begint te irriteren nu. Vanaf augustus moet ik elke keer als ik in SC ben te horen krijgen hoe kut Eindhoven is. grow up of kom met een ander grap. Saai dit.quote:
Ah joh, waar het om gaat, is dat jij het er wél leuk vindt.quote:Op zondag 22 maart 2009 13:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tjah, begint te irriteren nu. Vanaf augustus moet ik elke keer als ik in SC ben te horen krijgen hoe kut Eindhoven is. grow up of kom met een ander grap. Saai dit.
Echt welquote:Op zondag 22 maart 2009 13:34 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ah joh, waar het om gaat, is dat jij het er wél leuk vindt.![]()
Laat verder iedereen maar lullen
Telt dat niet als spelletje, dan? Want het... gerucht gaat dat jij spelletjes haat. En puppies eet.quote:Op zondag 22 maart 2009 14:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik werk in Den Haag, dus ook popquizmateriaal
Vergeet de kinderen niet!quote:Op zondag 22 maart 2009 14:43 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Telt dat niet als spelletje, dan? Want het... gerucht gaat dat jij spelletjes haat. En puppies eet.
Het was niet direct op jou gericht hoorquote:Op zondag 22 maart 2009 13:41 schreef babette21 het volgende:
Volgens mij ben ik de grootste Brabant-fan die er is, als ik ooit de Randstad verlaaat ga ik daarheen!
Ik bedoel alleen maar dat ik me zo kan voorstellen dat als je zo'n tijd onderweg bent (terwijl je eerst zo dichtbij zat), je bij jezelf denkt "waarom ben ik in godesnaam in dat godvergeten Eindhoven gaan wonen?!"
Dat is mij nog nooit gebeurd.quote:Op zondag 22 maart 2009 15:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Eindhoven! De perfecte stad om Dizer stiekem te meeten zonder dat ie het weet
.
Is iemand stiekem meeten niet gewoon stalken?quote:
Dan moet je ook goed naar de foto's kijken, misschien herken je buiten wel iets. Zoals een boom, waarin je handig kunt gaan zitten met je verrekijker en tissues.quote:Op maandag 23 maart 2009 08:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weet dus nog niet waar zijn huis precies woont!
Ik sta wel eens halfnaakt op mijn balkon hoor.. en soms alleen in onderbroekquote:Op maandag 23 maart 2009 08:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weet dus nog niet waar zijn huis precies woont!
Als ik dat ga doen kan de halve buurt, inclusief het fitness centrum tegenover me, meegenieten.quote:Op maandag 23 maart 2009 10:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik sta wel eens halfnaakt op mijn balkon hoor.. en soms alleen in onderbroek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |