Waar denk je dan precies aan?quote:Op maandag 30 maart 2009 11:26 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Ik zou leuke zombie ascessoires gaan verkopen.
Ook zombies mogen zich uiten middels mode
Walther P99 ftw alleen zou ik ipv De Dragunov SVD een H&K PSG-1 nemenquote:Op maandag 30 maart 2009 10:40 schreef Ps2K het volgende:
In een ideale situatie waarbij ik wapens etc voorhanden zou hebben:
De Dragunov SVD
[ afbeelding ]
Side arm: Walther P99 in .22
[ afbeelding ]
Mes 19" Jungle kukri
[ afbeelding ]
Mes 2: Ka-Bar D2
[ afbeelding ]
Knipmes CRKT M16-13T
[ afbeelding ]
Vervoer:
[ afbeelding ]
Armor: Geen
Stronghold: geen ik blijf on the move
P.S.:
- Het moet een SVD zijn en niet de burger versie de Tiger. SVD is meer vuil resistent
- De walther is in .22 omdat het toch voor dichtbij is en makkelijker schiet
De Dragunov is Russisch dus dan weet je dat ten alle tijden wel werkt en dat is iets wat ik van de PSG-1 niet 100% weetquote:Op maandag 30 maart 2009 14:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Walther P99 ftw alleen zou ik ipv De Dragunov SVD een H&K PSG-1 nemen
Helaas, beide films zijn geen zombie films. In 28 days / weeks zijn het mensen die geinfecteerd zijn met rage virus en I am legend was een kut film.quote:
PSG = voor de politie ontwikkeld, MSG-90 voor Defensie.quote:Op maandag 30 maart 2009 14:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Walther P99 ftw alleen zou ik ipv De Dragunov SVD een H&K PSG-1 nemen
dat je van 3 elastiekjes en een ijzeren staaf een AK47 kan maken die altijd en overal werkt is leuk maar niet al het Russische grut is zo betrouwbaar.quote:Op maandag 30 maart 2009 15:20 schreef Ps2K het volgende:
[..]
De Dragunov is Russisch dus dan weet je dat ten alle tijden wel werkt en dat is iets wat ik van de PSG-1 niet 100% weet
The MSG90 is a militarized variant of the PSG1, that is both strengthened and lightened. The PSG1 and MSG90 share the same trigger group and adjustable trigger pull. The composite shoulder stock of the MSG90 is adjustable for height (cheek), length of pull (shoulder), and is smaller and lighter than that of the PSG1.quote:Op maandag 30 maart 2009 15:48 schreef Andyy het volgende:
[..]
PSG = voor de politie ontwikkeld, MSG-90 voor Defensie.
gebasseerd op de G3, dus moet wel betrouwbaar zijn.
SVD
Probleem is vooral dat je meestal een Romak of een goedkope Norinco krijgt toegeschoven onder het mom van ja dit is een SVD. Meestal zijn dit gewoon verlengde AK-47's...quote:Op maandag 30 maart 2009 17:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat je van 3 elastiekjes en een ijzeren staaf een AK47 kan maken die altijd en overal werkt is leuk maar niet al het Russische grut is zo betrouwbaar.
Lijkt het wel op. Allemaal geweren om lekker rond te zwaaien, om vervolgens te hopen dat je 1/4e van de zombies in hun kop raakt. Daarnaast moeten ze kilo's kogels meenemen. Al met al niet heel bevordelijk voor hun transportquote:Op maandag 30 maart 2009 17:57 schreef neo2000 het volgende:
Ben ik verkeerd en is dit het grote pimp-hier-met-je-wapenkennis topic..?
Zou ik nog liever prutsen met een geweer dan een horde zombies afweren met een zwaardje.quote:Op maandag 30 maart 2009 18:03 schreef Luco het volgende:
[..]
Lijkt het wel op. Allemaal geweren om lekker rond te zwaaien, om vervolgens te hopen dat je 1/4e van de zombies in hun kop raakt. Daarnaast moeten ze kilo's kogels meenemen. Al met al niet heel bevordelijk voor hun transport
Gewoon lekker rondzwieren alsof je een klein kind rondzwaait.quote:Op maandag 30 maart 2009 18:06 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Zou ik nog liever prutsen met een geweer dan een horde zombies afweren met een zwaardje.
Geslachtdelen zijn nou ook niet bepaald essentieel voor de 'voortplanting' van zombies. Ok, ze zijn van zichzelf al stijf, min of meer, maar grote kans dat ie eraf valt als je iets probeert.quote:Op maandag 30 maart 2009 22:34 schreef aychelle het volgende:
Ik zou mijn vrouwelijke charmes in de strijd gooien, en er met een zombie vandoor gaan! En dan zombie-babies baren, dan worden dan exotische mixjes, waar niemand aan durf te komen. Ze hebben dan mijn mooie menselijke trekken + genen, en de durf en kracht van een zombie. Het kan niet beter niet?
Ik denk dat juist de auto enorm onpraktisch gaat zijn in zo'n situatie. De wegen zullen waarschijnlijk wel verstopt zijn met achtergelaten auto's. Daar komt bij dat je niet bepaald makkelijk kunt tanken als de stroom is uitgevallen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 01:19 schreef piekartz87 het volgende:
nl lijkt me een beetje te dichtbevolkt om hier een beetje te kunnen overleven. alle wapens en voedsel zullen al snel op zijn.
met een SUV proberen ergens te komen waar de mens het nog in de hand heeft.
En dan? In een weiland een kuil graven en hopen op het beste?quote:Op maandag 30 maart 2009 18:07 schreef Luco het volgende:
Rugtas vol met waterflessen/flesjes gooien en richting het platteland gaan. Daar maar weer verder zien.
quote:Op maandag 30 maart 2009 18:07 schreef Luco het volgende:
(Groningen, dus ik ben sowieso als eerste het bokje).
In een zombie situatie is dat het grootste risico wat je kunt nemen... op zoek gaan naar vrienden en familie. Neem een momentje om te rouwen en vertrek, je eigen survival is belangrijker dan dat van anderen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:40 schreef piekartz87 het volgende:
hoe zouden jullie het doen met familie/ vriendin / vrienden ?
wie halen jullie het eerst op
verlaat jeje familie om je vriendin op te halen bijvoorbeeld?
wat nou als je er zoeen bent die het niet waard vind te leven als je al die mensen kwijt bent ?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:32 schreef Ps2K het volgende:
[..]
In een zombie situatie is dat het grootste risico wat je kunt nemen... op zoek gaan naar vrienden en familie. Neem een momentje om te rouwen en vertrek, je eigen survival is belangrijker dan dat van anderen.
Onnodige risico's vermijden is een belangrijk punt als je wilt overleven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Saak op 31-03-2009 13:32:39 ]De hierboven gepostte teksten, links, afbeeldingen en video's kunnen enigszins overdreven, verdraaid, bedacht of gestolen zijn.
een zeis is opzich wel handig te bewegen, zijn niet zo heel zwaar, vooral een nieuwe niet.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:56 schreef Saak het volgende:
Een zeis lijkt mij onpraktisch. Maar als je een doorgewinterde old-skool boer bent lijkt het me wel effectief.
Na een maandje slachten kom je er wel achter wat het effectiefst is. Bijvoorbeeld gewoon een knuppel omdat ze toch al uit elkaar vallen. Of een bijl omdat je ze echt in stukken moet hakken omdat ze blijven bewegen zoals een worm. Of een zwaard omdat je ze ff 't hoofd af moet hakken. Highlanders for life!
Messen lijken me onhandig, maar iets met een groot snijvlak (kitana, bijl, machete) zal prima onthoofdingsspul zijnquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:34 schreef Nebeorx het volgende:
eerder een soort van kleine handhouweeltjes om de zombie de schedel te doorbooren (een zombie zie ik niet zo rap dood bloeden)
messen?, katana?
Veel Succes![]()
![]()
Als we nog 2 dagen de tijd hadden zou ik dan eerst mijn familie naar een plek brengen waar het makkelijk te verdedigen is en hun in barricaderen met genoeg water/eten voor paar maanden en ze een bijl geven om eventueel toch wat te verdedigen. Vervolgens meteen doorgaan en een groep vrienden bij elkaar rapen en rond trekken volgens het zelfde principe als Saai hierboven al zei dat klonk wel goed.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:40 schreef piekartz87 het volgende:
hoe zouden jullie het doen met familie/ vriendin / vrienden ?
wie halen jullie het eerst op
verlaat jeje familie om je vriendin op te halen bijvoorbeeld?
Hopen daar mensen tegen te komen die nog normaal zijn. Verder proberen een verlaten boerderij te vinden, waar nog wel vee rondloopt.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:46 schreef Smash-it het volgende:
Ah, het topic is weer leesbaar voor non-wapen-experts! Top.
[..]
En dan? In een weiland een kuil graven en hopen op het beste?
[..]
Het is Saakquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:56 schreef appelvla het volgende:
[..]
Als we nog 2 dagen de tijd hadden zou ik dan eerst mijn familie naar een plek brengen waar het makkelijk te verdedigen is en hun in barricaderen met genoeg water/eten voor paar maanden en ze een bijl geven om eventueel toch wat te verdedigen. Vervolgens meteen doorgaan en een groep vrienden bij elkaar rapen en rond trekken volgens het zelfde principe als Saai hierboven al zei dat klonk wel goed.
Als er meer dan 1 zombie op je springt denk ik niet dat je je voldoende tijd zal kunnen permitteren om ene neer te houwen...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:39 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Messen lijken me onhandig, maar iets met een groot snijvlak (kitana, bijl, machete) zal prima onthoofdingsspul zijn
Daarom heb ik ook een grasmaaier als 2e wapenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:52 schreef Nebeorx het volgende:
[..]
Als er meer dan 1 zombie op je springt denk ik niet dat je voldoende tijd zal kunnen permitteren om ene neer te houwen...
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:53 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook een grasmaaier als 2e wapen
Met die 20 kogels ben je dus in 2sec klaar. Succesquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:45 schreef piekartz87 het volgende:
ik sleep dit ding wel mee
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |