symmetrisch lelijk ja; ik zou d'r m'n hond nog vanaft rekkenquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:00 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Over symmetrie gesproken:
[ afbeelding ]
omgquote:Op donderdag 19 maart 2009 14:17 schreef Lemmiwinks het volgende:
Misschien had Steven meer succes gehad als hij Samwell als openingsmuziek had gehad. Is toepasselijker enzo.
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:01 schreef Lillebillie het volgende:
Eddy is best klein. Maar er zitten wel hele lange vrouwen tussen hoor! Word ik trouwens verward met de webcamgirl? Jezus, ik stap nog liever in een bad met vleesetende torren.. Ieder zijn eigen ding, denk ik dan maar!
Hihi!
Oh. Is dat zo? Dan kunnen we jou binnenkort zeker aanschouwen in Fear Factor o.i.d.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:01 schreef Lillebillie het volgende:
Eddy is best klein. Maar er zitten wel hele lange vrouwen tussen hoor! Word ik trouwens verward met de webcamgirl? Jezus, ik stap nog liever in een bad met vleesetende torren.. Ieder zijn eigen ding, denk ik dan maar!
Hihi!
Het ligt aan het moment van wegdrukken. Sommigen drukken op de raarste momenten 'opeens' weg. Dit om gewoon meer op tv te komen volgens mij. Er zijn er die het slimmer doen (en vooraf een reden bedenken voor het wegdrukken) en mensen die ter plekke wat bedenken.quote:Op zondag 22 maart 2009 03:35 schreef wikwakka2 het volgende:
Waarom vraagt Eddy altijd dingen aan dezelfde mensen? Het wordt nu onderhand wel saai om te horen wat Tara en consorten er over te zeggen hebben.
Tweeling?quote:Op zondag 22 maart 2009 03:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Overigens is Edina een kloon van Emina?
[ afbeelding ]
Ja, degene die als eerste wegdrukken wordt meestal wel wat gevraagd, maar soms vraagt Eddy ook wat aan iemand die juist niet heeft weggedrukt, maar dit zijn ook altijd dezelfde mensen. Volgens mij zijn er meerdere die nog maar één keer of minder iets is gevraagd, Oesha en zo. Het zou me niks verbazen als sommige mensen nog nooit gesproken hebben. Als ze nou eens wat meer 'slimme' dames aan het woord lieten zou het wat interessanter zijn.quote:Op zondag 22 maart 2009 04:00 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Het ligt aan het moment van wegdrukken. Sommigen drukken op de raarste momenten 'opeens' weg. Dit om gewoon meer op tv te komen volgens mij. Er zijn er die het slimmer doen (en vooraf een reden bedenken voor het wegdrukken) en mensen die ter plekke wat bedenken.
Die twee zouden zo in een remake van The shining kunnen spelen als die enge tweeling zusjes.quote:Op zondag 22 maart 2009 03:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Overigens is Edina een kloon van Emina?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:07 schreef Counterattack het volgende:
Sommige van die wijven hebben echt ongelovelijke kapsones bij zich terwijl ik mn hond er nog geen eens vanaf zou trappenVooral wijven zoals hilde, tara en monique.
Edina en Eminaquote:Op zondag 22 maart 2009 10:51 schreef Gehannes het volgende:
[..]
Die twee zouden zo in een remake van The shining kunnen spelen als die enge tweeling zusjes.
Dat dus.quote:
prachtig joh, koosnaampje voor die eerste: 'Ed'.quote:
Hey ed, lik eens aan me ballenquote:Op zondag 22 maart 2009 16:46 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
prachtig joh, koosnaampje voor die eerste: 'Ed'.
Typisch dat er juist nu zoveel vrouwen in blijven zitten. Het soort dat achteraf jankt dat ze altijd op foute mannen vallenquote:Op maandag 23 maart 2009 19:33 schreef Pwoekie het volgende:
ze hebben een junk gekozen ....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |