Zo bedoel ik het ook.quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:09 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nouja, een spijkerbroek goed passen is ook wel prettig ... Mijn benen zijn normaal maat 30, en mijn taille 28 ofzo. Als ik veel afval, dan gaat dat voor een groot deel van mijn benen af (en komt alles wat meer in verhouding). Ik geloof dat ik niet zo van het vrouwelijke figuur hou, mag wel wat minder heup.
Ja, dat vonden er hier wel meer. Ben ook al bezig om iig 1 tussendoortje te nemen elke dag, en dan nog iets van fruit/rauwkost. Ik probeer er wel op te letten dat ik niet té weinig ga eten, daarom is het ook goed dat ik hier zit, waar mensen gewoon commentaar kunnen leveren op mijn eetlijstjesquote:Op donderdag 19 maart 2009 10:08 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
HIerna hou ik er over op hoor, voor dat je denkt dat je aan het bashen ben, want dat is niet zo. Maar mi eet jij veeeeeel te weinig.
Mijn buren hebben het overgenomen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:19 schreef motorbloempje het volgende:
*klopt af*
het boren is volgens mij gestopt
quote:
Met.quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:24 schreef Mini_rulez het volgende:
Als jullie borst meten, is dat dan met of zonder bh?
Misschien zijn ze een IKEA kast in elkaar aan het zetten en nu aan het kijken hoe het is geworden. Dan komen ze erachter dat ze het verkeerd om hebben gedaan en dan moet alles opnieuw!quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]![]()
nou, ze zijn hier 2 uur bezig geweest... ik hoop bij jou minder!
volgens mij zit de hele muur nu vol gaten, het kán niet anders
Behalve dan dat ik een onderdeurtje ben!quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:34 schreef Mini_rulez het volgende:
Wow Co, jij hebt ongeveer de supermodel-maten.
Ik doe ze ook, maar ben bang dat ik nooit meer zal terugveren naar de originele-pré-kinderen-vormquote:Op donderdag 19 maart 2009 10:36 schreef conleche het volgende:
@Tink! Ja die buikspieroefeningen, dat helpt dus echt!!
Speciale buikspieroefeningen of gewoon in het algemeen?quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:36 schreef conleche het volgende:
[..]
Behalve dan dat ik een onderdeurtje ben!![]()
Vanuit mijn perspectief ben jij nog best lang.quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:36 schreef conleche het volgende:
[..]
Behalve dan dat ik een onderdeurtje ben!![]()
lag niet aan jou hoorquote:Op donderdag 19 maart 2009 10:05 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Sowwy.
Ik was wezen sporten en toen kon ik mezelf niet meer van de bank af krijgen...
Mijn kat heeft er een dagje last van gehad, de konijnen een paar uur. Volgens mij moet volgende week alles weer oke zijn.quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:38 schreef Goodbye het volgende:
Voor de kattenbezitters: Hoe snel was die van jullie hersteld (niet meer suf enzo)? M'n vriend is morgen wel thuis gelukkig en daarna is het weekend!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |