Je moet niksquote:
Gief Taart nao!quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:27 schreef prodygee het volgende:
[..]
Wat?!
Kado's?
Taart!?
EIGEN BADKAMER?!
Ik vind Struik toffer dan Reedersquote:
Waarom zou ik een eigen badkamer willenquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:27 schreef prodygee het volgende:
[..]
Wat?!
Kado's?
Taart!?
EIGEN BADKAMER?!
Ik zou het niét weten.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:28 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Waarom zou ik een eigen badkamer willen
Waarom zou je niet een eigen badkamer willen?quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:28 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Waarom zou ik een eigen badkamer willen
Ja die bedoelde ikquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:26 schreef Hyman het volgende:
[..]
Newb!
Die kan ik zelfs op expert
Of bedoelde je die ook?
Bij Struik kun je meer maken, Reeders zeikt nogal over huiswerk en shit... En Struik is natuurlijk meegeweest naar Walesquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:30 schreef Clif het volgende:
[..]
vind ze allebei wel chill alleen struik weet wat meer volgens mij
Jullie hadden tenminste een badquote:
huiswerk van reeders heb ik nog nooit meegemaaktquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:32 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Bij Struik kun je meer maken, Reeders zeikt nogal over huiswerk en shit... En Struik is natuurlijk meegeweest naar Wales
Ik begin em al aardig te kennenquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:34 schreef Lauriette91 het volgende:
Geweldig nummer
Nu nog de tekst uit mn hoofd kennen net zoals bij untouched.
Omg Ja zeker.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:34 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik begin em al aardig te kennen
Cartel moet op PP!
Maar Verspuij was gewoon heer en meesterquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:33 schreef Clif het volgende:
[..]
huiswerk van reeders heb ik nog nooit meegemaaktvan struik ook niet trouwens
Was het maar zo'n feestquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:35 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Omg Ja zeker.
Net zoals LP, Anberlin, Veronica's, Paramore en FOP.
En Simple plan.
Fall out Poyquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:35 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Omg Ja zeker.
Net zoals LP, Anberlin, Veronica's, Paramore en FOP.
En Simple plan.
wtf wie is datquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:35 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Maar Verspuij was gewoon heer en meester.. GA EENS RECHTZITTEN!! JIJ.. JIJ BOSVRUCHT!
ik zeg maar niksquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:36 schreef Hyman het volgende:
OMg denkt Kevin, wat heeft die Heimen eigenlijk een kutsmaak
Die is al een tijdje weg. Heeft een hartinfarct gehad en is daarna alleen nog een keer als tijdelijke vervanger geweest. Topkerelquote:
Ik ben meer mainstream en softer gewordenquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:37 schreef Clif het volgende:
[..]
mja de meesten mensen vinden mijn smaak kut dus tsja
Echt geweldigquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:38 schreef Hyman het volgende:
[..]
Can he fly, can he swim?
No he can't because he's a spiderpig!
dat bedoel ikquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:37 schreef Lauriette91 het volgende:
@ Clif.
Net alsof Metal zo geweldig is.![]()
eitje.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:38 schreef Tremium het volgende:
goede avond. moet nog een interview voorbereiden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |