Inderdaadquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ging er vanuit dat mensen niet zouden valsspelen, en uploaden duurt weer langer... Wilde de boel niet te veel ophouden.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:03 schreef Siniti het volgende:
Pandora73, is handiger als je het plaatje opslaat en dan op tinypic upload, de naam staat nu namelijk in het bestand zelf
Dat is handiger inderdaad, maar ik vind het jammer dat dat nodig is omdat mensen zo flauw zijn om in de eigenschappen te kijken.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:03 schreef Siniti het volgende:
Pandora73, is handiger als je het plaatje opslaat en dan op tinypic upload, de naam staat nu namelijk in het bestand zelf
Juistemquote:
Ik klik op elk plaatje en dat zal ik nooit aflerenquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:06 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Dat is handiger inderdaad, maar ik vind het jammer dat dat nodig is omdat mensen zo flauw zijn om in de eigenschappen te kijken.
't Was niet echt een thumb hoor...quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:13 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik klik op elk plaatje en dat zal ik nooit aflerenAls ik een thumbnail zie moet er op geklikt worden.
Yep.Wordt ook trisomie 21 genoemd.quote:
Als het plaatje te groot is komt er een rood stippenlijntje omheen waarna je erop kan klikken om te vergrotenquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:14 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
't Was niet echt een thumb hoor...Maar goed... Ik zal het onthouden...
Tussenstand AKQ deel 1451quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |