Mwah omroepen zoals LLink en bnn hebben 30 euro per lid die ze aantrekken in kas van de belastingcenten. Geenstijl heeft geld in kas, eigen geld en net als jij bij een bnn/avro/vara ofweetikwat abbo een "kado"uit kan kiezen bij het aanbrengen van een lid, kan geenstijl gewoon geld terugstorten. Het gaat om het feit dat mensen lid zijn geworden en daar geld voor hebben gestort ..quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Maar als ze toch je geld terug storten dan ben je geen lid meer, en dan telt het toch niet?
Het lijkt me dat dit oneigenlijk ledenwerven is.
Wie gaat ze verklikken?
Je mag weer neuken.quote:
Nouja denk niet dat Rutger heel de tv tijd gaat vullen, god behoede hetquote:Op woensdag 18 maart 2009 17:24 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, nou heb je me bijna zover dat ik een abonnement neem.![]()
Maar ik vind dat akelige kereltje van Powned zo'n pedant ventjeKruizing tussen Willibrord Frequin en Bart de graaf. Maar die waren dan nog autentiek.
Ik zag trouwens gister dat Willibrord een vriend is van Verdonk![]()
Met zulke vrienden heb je geen vijanden meer nodig.
Dan ben ikquote:Op woensdag 18 maart 2009 17:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Stel je eens voor dat geenstijl reaguurders vaker op fok zouden komen, dan zou menig discussie een stuk interessanter worden dan nu waar het doorgaans na een pagina of twee al een herhaling van zetten wordt .
Danny probeert een vinger in de pap te krijgen en mee te liften met het succes van PowNed., samenwerking?quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:24 schreef Peter6000 het volgende:
Dit moet een vervroegde 1 april grap zijn.![]()
Gratis FOK!abonnement bij gratis PowNed!
Er zit op FOK! al zat ' reaguurders' -volk. Laat de rest alsjeblief daar blijven. En ze willen laten zien dat "internet de toekomst is"? Het is geen 1994.quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:18 schreef versabommie het volgende:
beide clubs halen hier voordeel uit:
Geenstijl:
-Weet geen reet van radio maken en fok wel
-Geenstijl is door de potentiale lden heen en boort een grote groep aan middels fok
Fok:
-Maakt graag radio en is dadelijk te horen via de ether
-Laat op deze manier gratis users kennis maken met de abbo's wat over het algemeen blijvende leden oplevert
Daarnaast willen beide partijen laten zien dat internet de toekomst is en interactieve media ook, dus de handen ineen met dit initiatief levert voor beiden wat op.
Je kunt natuurlijk zeggen dat het dom is van fok om de oren te laten hangen of dat geenstijl zich nu laat kennen maar ik vind de samenwerking wel dapper eerlijk gezegd.
Stel je eens voor dat geenstijl reaguurders vaker op fok zouden komen, dan zou menig discussie een stuk interessanter worden dan nu waar het doorgaans na een pagina of twee al een herhaling van zetten wordt .
Ik vind het een briljante zet van zowel geenstijl als fok
quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:09 schreef Marrije het volgende:
Ik heb een broertje dood aan Geen Stijl.
Geen Stijl
Zonder spagettisaus en papadums?quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:13 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Wat hebben jullie gegeten?
Wij eten rijst, met kip en groente. Nom nom...
Ongeveer dezelfde smurrie als laatstquote:Op woensdag 18 maart 2009 18:13 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Wat dat betreft zitten wij wel op 1 lijn, was me al eerder opgevallenquote:Op woensdag 18 maart 2009 18:15 schreef Coos het volgende:
[..]
![]()
Zie je nou Marrrrrrije, het kan echt wat worden tussen ons.![]()
Wat nou als je moslim bentquote:Op woensdag 18 maart 2009 18:20 schreef Copycat het volgende:
Straks krijg je nog een abonnement bij een onsje halfom.
"Die publieken" ook. Hoe komt het dan dat we Geerts mening steeds overal horen? Of is er iemand vergeten de deksel op de doofpot te doen?quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nouja denk niet dat Rutger heel de tv tijd gaat vullen, god behoede het![]()
Ben benieuwd hoe ze de actualiteiten willen gaan brengen want ik wor wel een beetje ziek van al die doofpotten die de publieken nu steeds in stelling brengen...
Nom nom........ dat klinkt lekker !quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:13 schreef Juud79 het volgende:
[..]
het kan niet opquote:
Half rund/half lam!quote:
't Schaap.quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:33 schreef FANN het volgende:
Bart is zelf al half rund en half lam......
Hahahaha!quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Bart is zelf al half rund en half lam......
Shoarmamacaroniquote:Op woensdag 18 maart 2009 18:13 schreef Juud79 het volgende:
[..]
I just hit your G-spot.quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:42 schreef Copycat het volgende:
Spaghetti met tomaten mascarponesaus. En rundergehakt.
En een imaginair pijpje Tuborg.
Moet gelijk aan dat kakwijf bij Mustapha denken.quote:
Dat is wel een heel lang weekendquote:
Nee, ze verzorgen zich de rest van de week zelf maar.quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is wel een heel lang weekend![]()
Mag je deze week niet meer komen van de kindjes?
Ik dacht meer hier aan:quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je mag weer neuken.![]()
Op het menu staat gemarineerde kipfilet, rijst en doperwten. Oh ja, satésaus van Wyko.![]()
Voor straks, smakelijk allemaal.
Lid van Powned ben ik al.![]()
Het is allebei geworden.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:12 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik dacht meer hier aan:
[ afbeelding ]
Ohw clippie dumpen, ik doe meequote:
overigens heb ik nu eindelijk een playstation 3 gekocht... daar waar ik de afgelopen twee jaar heb lopen zoeken naar de ideale ediaplayer voor thuis heb ik hem gevonden! Ding zit aan de wifi en draait alle mp3's , divx films enzovoorts van onze pc's af draadloos dus... en mooie functie ook ... youtube filmpjes breedbeeldscherm groot zo van inet af! in hoge kwaliteit... mijn hele favolijst van youtube gewoon op tv via de versterkerquote:
juist!quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:19 schreef versabommie het volgende:
Gebakken aardappeltjes, witlof gerold in hams en kaas uit de gril en een biefstuk, ik slagroomchocola vla en zij ben & jerry ... die verslaving heb ik ze zelf aan geholpen
en volgens Fann moet ik na dit ene postje hard weglopen![]()
Heb hem weer uitgeduvelt, volgens gaat het mn over bauer en dat soort gedoe?quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:29 schreef Dementor het volgende:
Er komt nu op RTL4: RTL Boulevard Real Life Soaps.
En nu ?quote:
Mjah RLS is een heel ruim begrip (schijnbaar).quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:37 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Heb hem weer uitgeduvelt, volgens gaat het mn over bauer en dat soort gedoe?
Doen! Weken geleden al lid geworden en ik mag hopen dat er nog ruim 6000 nu volgenquote:Op woensdag 18 maart 2009 17:24 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, nou heb je me bijna zover dat ik een abonnement neem.![]()
Maar ik vind dat akelige kereltje van Powned zo'n pedant ventjeKruizing tussen Willibrord Frequin en Bart de graaf. Maar die waren dan nog autentiek.
Ik zag trouwens gister dat Willibrord een vriend is van Verdonk![]()
Met zulke vrienden heb je geen vijanden meer nodig.
Hier ook.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:38 schreef Dementor het volgende:
[..]
Mjah RLS is een heel ruim begrip (schijnbaar).
Het staat hier op de achtergrond aan, ik luister half.
Ik heb nog nooit zo'n palingsoap gezienquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:38 schreef Dementor het volgende:
[..]
Mjah RLS is een heel ruim begrip (schijnbaar).
Het staat hier op de achtergrond aan, ik luister half.
En die gewoon zegt waar het op staat.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:40 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Doen! Weken geleden al lid geworden en ik mag hopen dat er nog ruim 6000 nu volgen![]()
Heel graag een stem die niet hypocriet is maar luid en duidelijk.
Niet doen! Ik heb net even die 12 argumenten om lid te worden gelezen, nou dat zijn er eerder een paar om geen lid te wordenquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:40 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Doen! Weken geleden al lid geworden en ik mag hopen dat er nog ruim 6000 nu volgen![]()
Heel graag een stem die niet hypocriet is maar luid en duidelijk.
precies, staan op die linkerbril en BANG geluid uit je rechterspeakerquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:42 schreef Gert het volgende:
[..]
En die gewoon zegt waar het op staat.
Want daar houden we van, hier in Nederland!
mwoah, misschien wordt het nog leuk. Hier staat het op bij gebrek aan beter.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:45 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Vraag het voorzichtig, moeite waard om het aan te zetten alsnog?
Behalve op fokquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Metquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:42 schreef Gert het volgende:
Dat wordt zeaun verademing!quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:48 schreef Marrije het volgende:
-edit- maar met PowNed gaat daar natuurlijk verandering in komen
We houden vanquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat wordt zeaun verademing!![]()
Weer lekker vrij en fris kunnen ademen. Want daar houden we van, hier in Nederland!
Ja op FOK! worden ergernissen stelselmatig onder stoelen en banken gestoken, en verworden daar tot muizenvoer.quote:
Waar zijn de plakjes augurk en de vlaggetjes?quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat wordt zeaun verademing!![]()
Weer lekker vrij en fris kunnen ademen. Want daar houden we van, hier in Nederland!
quote:Als je lid wordt van PowNed mag je niet alleen een beetje meekletsen voor de vorm. Onze leden zijn onze scherpe ogen, gespitste oren en onze grote mond. Je telt mee. Je doet mee en je beslist mee.
mwah meestal als iemand dat doet wortie kapot gemaakt door een losgeslagen boomknuffelaar...quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Haha rustig maar we komen er wel!quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
mwah meestal als iemand dat doet wortie kapot gemaakt door een losgeslagen boomknuffelaar...
Begrijp niet wat er fout is aan een extra mening op tv? Of mag een andere mening niet? Zoals ze nu bij veronica doen is het een stuk genuanceerder dan op de site, true ... ik hoef echt niet te horen alle buitenlanders weg... maar ik zou ook wel eens een kritische noot willen horen over bijvoorbeeld ons totaal mongole ontwikkelingshulp beleid... Nederland betaald uit egen wil zonder dat iemand er om vraagt 3 keer zo veel l ontwikkelingshulp als de gemiddelde europese landen... en nu nu we in recessie zitten moet iedereen inleveren maar kom niet aan ontwikkelingshulp ... en daar hoor je niets over op de publieke ( en ik kijk toch wel het journaal, 1 vandaag en p&w)
Of die fucking joint strikefighter... het land in recessie maar over de jsf praten om de datum van aankoop uit te stellen mag niet gepraat worden..
Of wouter bos die een amerikaanse tak van een nederlande bank een paar miljard toeschuift en als tegenprestatie wil dat die bank hypotheken gaat verstrekken oftewel niets! hoor je niets over, mag in hillysum niet over gepraat worden.
Ik heb de ijdele hoop dat er een actualiteitenprogramma komt die daar eens over gaat ouwehoeren zonder doofpotjes...
Veel mensen reageren apathisch, doen of de nieuwe jan maat aan de macht is gekomen.. het is een website die programma's wil maken niet meer of niet minder..
En stel ze halen het nu... dan heb je een generatie tv en radiomakers die interactief programma's maken met inspraak.. en dan heb ik het nu dus ook over fok, die interactieve radioprogramma's voor een groot publiek en veel diversiteit in meningen kan maken...
Mensen het is niet zo dat hitler aan de macht wor geholpen, er is alleen een clubje mensen bezig om tv te mogen maken met een eigen mening..
mwah wor een beetje moe van dat apathische gespartel overal... BNN had debielere redenen om een omroep te beginnen en daar ben ik ook lid van geworden ...quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:56 schreef Dementor het volgende:
[..]
Haha rustig maar we komen er wel!
Dat de rooien de publieke als een opvoedkundig iets zien is hun probleem.![]()
Het schiet z'n doel in elk geval niet voorbij, ten tijde van een recessie is het zó makkelijk om te schreeuwen dat alles beter kanquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
mwah meestal als iemand dat doet wortie kapot gemaakt door een losgeslagen boomknuffelaar...
Begrijp niet wat er fout is aan een extra mening op tv? Of mag een andere mening niet? Zoals ze nu bij veronica doen is het een stuk genuanceerder dan op de site, true ... ik hoef echt niet te horen alle buitenlanders weg... maar ik zou ook wel eens een kritische noot willen horen over bijvoorbeeld ons totaal mongole ontwikkelingshulp beleid... Nederland betaald uit egen wil zonder dat iemand er om vraagt 3 keer zo veel l ontwikkelingshulp als de gemiddelde europese landen... en nu nu we in recessie zitten moet iedereen inleveren maar kom niet aan ontwikkelingshulp ... en daar hoor je niets over op de publieke ( en ik kijk toch wel het journaal, 1 vandaag en p&w)
Of die fucking joint strikefighter... het land in recessie maar over de jsf praten om de datum van aankoop uit te stellen mag niet gepraat worden..
-knip-
Hellaas kan IK er niet van levenquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja op FOK! worden ergernissen stelselmatig onder stoelen en banken gestoken, en verworden daar tot muizenvoer.
Ik heb gehoord dat dat van oorsprong een Marokkaanse gewoonte is.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:55 schreef Gert het volgende:
Waar zijn de plakjes augurk en de vlaggetjes?
Ik heb liever dat iemand het ter sprake brengt dan dat het word doodgezwegen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Het schiet z'n doel in elk geval niet voorbij, ten tijde van een recessie is het zó makkelijk om te schreeuwen dat alles beter kan
Nouja in tijdne van recessie is het ook zo makkelijk om over de rug van elke burger, ziek zwak misselijk oud of gehandicapt te gaan bezuinigen... bezuinigen op de zorg, op veiligheid, op ouderdomsuitkerng, op uitkeringen... Maar niet.. vooral niet de ontwikkelingshulp naar beneden... Bos heeft daar al duidelijk over gezegd dat daar niets aan gebeurt ... we betalenn 3 keer zo veel ontwikkelingshulp als andere europese landen en daar mag niets aan veranderd worden. Er mag niet verschoven worden aan de aankoopsdatum van joint strike fighters..quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Het schiet z'n doel in elk geval niet voorbij, ten tijde van een recessie is het zó makkelijk om te schreeuwen dat alles beter kan
Maar bommie de pommie: ik zeg ook niet dat GS / Powned verbóden moet worden! Of dat hun het recht ontnomen moet worden om tenminste eerlijk en helder te zéggen waar het op staat, in tegenstelling tot de andere kranten en omroepen, die consequent onder een hoedje spelen met de geitewollensokkenbrigade.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
Of wouter bos die een amerikaanse tak van een nederlande bank een paar miljard toeschuift en als tegenprestatie wil dat die bank hypotheken gaat verstrekken oftewel niets! hoor je niets over, mag in hillysum niet over gepraat worden.
Ik heb de ijdele hoop dat er een actualiteitenprogramma komt die daar eens over gaat ouwehoeren zonder doofpotjes...
Veel mensen reageren apathisch, doen of de nieuwe jan maat aan de macht is gekomen.. het is een website die programma's wil maken niet meer of niet minder..
En stel ze halen het nu... dan heb je een generatie tv en radiomakers die interactief programma's maken met inspraak.. en dan heb ik het nu dus ook over fok, die interactieve radioprogramma's voor een groot publiek en veel diversiteit in meningen kan maken...
Mensen het is niet zo dat hitler aan de macht wor geholpen, er is alleen een clubje mensen bezig om tv te mogen maken met een eigen mening..
edit: kutlapop met kuttoetsenbord.kut HP!
die van de kinderbijslag in marokko was ook zo'n mooie.. ik bedoel ze doen maar maar er kan niets aan die kinderbijslag ( je hebt 2 kinderen in marokko en krijgt dubbele kinderbijslag per kind) gedaan worden, want let op komtie dan: dat verdrag kan niet eenzijdig door nederland worden veranderd. .quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:04 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik heb liever dat iemand het ter sprake brengt dan dat het word doodgezwegen.
We weten allemaal dat ontwikkelingshulp een vuil dealtje is van de regerende partijen.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat dat van oorsprong een Marokkaanse gewoonte is.
daar gaat powned toch niks aan veranderen?quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
die van de kinderbijslag in marokko was ook zo'n mooie.. ik bedoel ze doen maar maar er kan niets aan die kinderbijslag ( je hebt 2 kinderen in marokko en krijgt dubbele kinderbijslag per kind) gedaan worden, want let op komtie dan: dat verdrag kan niet eenzijdig door nederland worden veranderd. .
Even dus: Nederland betaald dubbel geld per kind vor kinderen in marokko en daar mag ze niet eenzijdig mee stoppen, marokko moet toestemming geven aan nederland om te kunnen zeggen we gaan wat minder geld daarheen brengen ... toch raar ... ben benieuwd hoe dat verdrag tot stand is gekomen...
dus datquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar bommie de pommie: ik zeg ook niet dat GS / Powned verbóden moet worden! Of dat hun het recht ontnomen moet worden om tenminste eerlijk en helder te zéggen waar het op staat, in tegenstelling tot de andere kranten en omroepen, die consequent onder een hoedje spelen met de geitewollensokkenbrigade.
Simpel: als er nog 6000 leden bijkomen, dan hebben ze recht op uitzendtijd. Punt.
Neemt niet weg dat ik het een naar clubje vindt, wiens toontje, 'gesundenes Volksempfinden' en journalistieke ethiek me niet erg aanspreekt, zacht gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |