Aha, dus je had sowieso 21 + (0.2*40) = 29 vragen goed moeten hebben voor een voldoende. Ja da's kut.quote:
Ik ben pas halverwege mijn bachelorquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Aha, dus je had sowieso 21 + (0.2*40) = 29 vragen goed moeten hebben voor een voldoende. Ja da's kut.Maar neem een tip aan van ome Steer: studeer ASAP af.
![]()
Echt, op een gegeven moment wordt het niet leuk meer.
Als mijn leven een fok-topic was, stond dit erboven.quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:41 schreef borisz het volgende:
[..]
Het is zo jammer dat ik weet dat ik dit wel gewoon kan.
Da's mooi nieuwsquote:Op woensdag 18 maart 2009 15:30 schreef Leintjeuh het volgende:
De kaarsen en het bidden lijken te werken. Of de antibiotica slaat aan. Papa was erg wakker vandaag, hij heeft 2 glazen water op en maakte de verpleegkundige het leven zuur omdat hij niet op de po-stoel mocht maar in bed op de po moest!
Daar heb ik ook ervaring meequote:Op woensdag 18 maart 2009 16:36 schreef Stereotomy het volgende:
Maar neem een tip aan van ome Steer: studeer ASAP af.![]()
Echt, op een gegeven moment wordt het niet leuk meer.
HBO Informatica & Informatiekunde aan de Haagse Hogeschoolquote:
ja, zie er ook wel tegenop eigenlijk maar goed, goeie nieuws is: ze prikken maar in 1 nierquote:
mijn nieren waren gezond zover ik weet maar ik had wat klachten (vrnl haaruitval en vermoeidheid maar ook plotselinge koortsbuien), toen heeft de huisarts gewoon wat standaard zaken laten prikken en daar kwam sterk verhoogde ontstekingswaardes uit.. dus dat in de gaten gehouden en uiteindelijk naar de internist gestuurd , 7 mnd later, en die heeft veel meer geprikt en onderzocht en lijkt het er nu op dat mijn nierfunctie verstoord is oa. maar hoe en wat weet de internist niet dus daarom dat biopt.quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:36 schreef ColdFeet het volgende:
Heb je een nierziekte, of checken ze organen vanwege andere klachten?
plaatselijke verdoving *ril .. op de rontgen doen ze t, ze verdoven de huid, en als ze je nier gevonden hebben met de echo dan neemt de radioloog een biopt af... zou een 10 min. klusje zijn .. en daarna een middagje dagopname ivm eventuele gevolgen.. (die zelden voorkomen zei de internist braafquote:Op woensdag 18 maart 2009 17:40 schreef Bluezz het volgende:
Jeetje Elf
Weet je ook precies hoe zo'n biopt gaat verlopen? Ik neem aan onder wat verdoving?
Gemeentelijke belastingen. Van twee jaar inmiddels, waarbij ze dus een nu van m'n salaris inhouden. Echter is er ook een gebrek aan dat salaris, aangezien ik maar 1 keer heb kunnen werken voor die werkgever de afgelopen anderhalve maand. O en binnenkort ook de jaarnota van de energiemaatschappij (die is ook een stuk hoger uitgevallen dan mijn voorschot). En dan nog niet te vergeten dat ik deze maand al niet eens rond kon komen, mede door wat andere onverwachte kostenposten.quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:36 schreef ColdFeet het volgende:
Oh en Vork: moet je afstuderen en een baan regelen, dan boeit het niet zoveel meerVan wie kreeg je een rekening?
jup!quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:33 schreef Vork het volgende:
Geld zuigt. Helemaal als je er gewoon niet genoeg van hebt en anderen het evengoed nog van je willen hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |