Waard is --> Moet kostenquote:
Idd want volgend seizoen moeten we wel scorend vermogen in de ploeg hebben ongeacht welke divisie. We zijn het slechts scorende elftal in de eredivisie.....quote:
8 ton als vraagprijs/waarde voor De Jong of het aantal gescoorde doelpunten?quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:48 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Tja het valt me mee.
Zul je zien dat-ie ze bij een andere club ineens aan de lopende band maaktquote:Op woensdag 18 maart 2009 18:31 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Idd want volgend seizoen moeten we wel scorend vermogen in de ploeg hebben ongeacht welke divisie. We zijn het slechts scorende elftal in de eredivisie.....
quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:58 schreef Roberto258 het volgende:
Mede FOKkers, kaarten voor vites al binnen?
quote:Zelfde straf geëist tegen De Graafschap
donderdag 19 maart 2009 | 21:14 | Laatst bijgewerkt op: donderdag 19 maart 2009 | 23:06
ZEIST - De aanklager betaald voetbal van de KNVB wil nog steeds dat De Graafschap één wedstrijd zonder publiek speelt en 5000 euro boete betaalt. De Doetinchemse club verscheen donderdagavond in Zeist voor de tuchtcommissie.
Aanleiding was het incident op zondag 1 februari in de thuiswedstrijd tegen PSV. Een boze seizoenkaarthouder betrad toen het veld en liep assistent-scheidsrechter Berry Simons omver.
De eis van aanklager J. van Krieken komt overeen met het schikkingsvoorstel dat hij twee weken geleden deed. De Doetinchemse club wilde dat niet accepteren. In de ogen van De Graafschap is de straf te zwaar.
De Gelderlander
Ga maar niet in hoger beroepquote:Door in hoger beroep te gaan kan De Graafschap het eventueel spelen van een wedstrijd zonder publiek vertragen. De ploeg speelt nog vier thuisduels. Omdat pas drie weken na het hoger beroep de straf uitgevoerd moet worden, bestaat de kans dat de straf over de reguliere competitie kan worden getild.
Wat een onzin zeg.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:23 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Is gewoon terecht. Stelletje huilebalken.
of in de eventuele nacompetitiequote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Volgens mij kan je het beter nu uitzitten dan volgend seizoen, lijkt me.
Niet met elkaar te vergelijken. Bij ADO liepen er toen honderden mensen op het veld, in dit geval maar één idioot.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:14 schreef JeffreyADO het volgende:
Terecht, toen in 2006 wij de regels overtraden kregen we ook wedstrijd zonder publiek aan onze broek, kon er wel bij toen.. we stonden al stijf onderaan..
Ja, maar wel een idioot van de KNVB (zodra je dat doet heb je het helemaal gedaan bij de KNVB..), bij ons was het onze eigen Adelaarquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:27 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Niet met elkaar te vergelijken. Bij ADO liepen er toen honderden mensen op het veld, in dit geval maar één idioot.
Idd, Heijblok had een paar fantastische reddingen.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:16 schreef Roberto258 het volgende:
Waar is onze Heijblok hater nu? Wat een wedstrijd keepte die zeg.
Want? Als ze wèl winnen schieten ze er natuurlijk wat mee op. Anders stonden ze 3 punten achter.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 09:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Idd, Heijblok had een paar fantastische reddingen.
Drie punten, hopen dat Roda en Volendam verliezen, anders schieten we er weer weinig mee op.
Als Volendam en Roda winnen staan ze weer laatste. Dan hebben ze wel gewonnen en is de achterstand hetzelfde, maar dan baal ik wel. Daarom hoop ik dat Roda en Volendam verliezen, lijkt me niet meer dan normaal.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 09:54 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Want? Als ze wèl winnen schieten ze er natuurlijk wat mee op. Anders stonden ze 3 punten achter.
Er is weinig waar ik nog meer op hoop dit weekend, dan dat Roda en Volendam verliezen.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 09:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Daarom hoop ik dat Roda en Volendam verliezen, lijkt me niet meer dan normaal.
onnie ! dat vieze volk uit die vieze stad. An ! en winnen !quote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:04 schreef TheVotary het volgende:
We are going up!![]()
Hoe vet zou het zijn als er punten gepakt worden bij die flikkers uit Zuid![]()
Janker, desondanks moet hij komende wedstrijd gewoon spelen voor Hese. Hese hoef ik echt niet meer te zien in een Graafschapshirt met zijn eeuwige blunders.quote:Henrico Drost voelt zich misleid
Henrico Drost staat vrijdagavond voor het eerst bij De Graafschap in de basis, uitgerekend tegen SC Heerenveen. De verdediger voelt zich ondanks zijn basisdebuut misleid door Henk van Stee, die onlangs werd ontslagen bij De Graafschap.
'Ik rekende honderd procent op veel speelminuten, want toenmalig trainer Henk van Stee heeft me dat duidelijk gezegd. "Ik wil jou voor de basis en niet voor de bank," waren zijn woorden. Ik ben misleid,' zegt Drost in een interview met de Leeuwarder Courant.
'Van Stee zei dat ik nog even aan de overstap moest wennen. Een geweldige vage reden. Haal me dan niet, zei ik. Ben Sahar stelt-ie toch ook meteen op,' vervolgt Drost, die volgens Van Stee wedstrijdritme moest opdoen bij de beloften. 'In vergelijking met Heerenveen ben ik dus geen steek verder gekomen.'
'Ik zie alleen wat meer van Nederland,' citeert de LC de verdediger, die elke dag op en neer van Heerenveen naar Doetinchem pendelt. 'Zo’n 160 kilometer heen en zo’n 160 kilometer terug. Ik ben er onderhand aardig verrot van.'
Drost, die afgelopen winterstop ook de overstap kon maken naar ADO Den Haag, staat vanavond in de basis door de schorsingen van Leon Hese en Purrel Fränkel. 'Hoe gek kan het lopen. Aan de aftrap staan tegen 'mijn' club. Ik zal Viktor Elm moeten uitschakelen. Ik ben er klaar voor. Dan zien we daarna wel verder. Als ik weer op de bank beland, ben ik wel klaar met De Graafschap,' aldus Drost.
Bron: feanonline.nl/ leeuwarder courant
Twee wekenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:30 schreef manny het volgende:
Jihaaa ! eindelijk weer tres punten. Geluk mag je ook een keer hebben, heerlijk toch.
Volgende week weer deze inzet...
Stel je eens voor dat Beerens die 0-1 wel had gemaakt en wij wel hadden gewonnen. Dan had je straks niet alleen op doelsaldo, maar ook op punten achter gestaan (ik zie Volendam namelijk wel (minimaal) 1 punt pakken tegen Utrecht vanmiddag)quote:Op zondag 22 maart 2009 14:07 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Gadverdamme zeg Sparta gisteren gewonnen Roda 2-0 voor wat een klotezooi zeg.
Mooi lijstje van bouwwerken, alleen jammer dat de ArenA er tussen staat, dat geeft niet zoveel hoop op iets moois.quote:
Die durft niet meer te komen.quote:Op maandag 23 maart 2009 15:23 schreef MrTorture het volgende:
Ja, waar is die knakker die Heijblok een matige keeper vond? Of was dat op een ander forum?
Daar moeten punten gehaald worden, anders knal je er nog keihard uit. Volendam heeft de komende 2 wedstrijden een moeilijker programma dan wij.quote:Op maandag 23 maart 2009 17:29 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Die durft niet meer te komen.en komt alleen als de tegenstander gescoord heeft tegen ons.
Goede wedstrijd vrijdagM.n. verdedigend zat het goed in elkaar en 2 goals uit 3 kansen. Dat zijn goede cijfers. Een opsteker die hopelijk wat vertrouwen geeft. Nu Vitesse en NEC. Daar moeten punten uit te halen zijn.
Arenaquote:Op maandag 23 maart 2009 15:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mooi lijstje van bouwwerken, alleen jammer dat de ArenA er tussen staat, dat geeft niet zoveel hoop op iets moois.
Maar goed, ben benieuwd.
2,5 uur van te voren voor een ritje van nog geen half uurquote:De bussen vertrekken volgens onderstaand schema vanaf het voormalig Sturko terrein aan de Stationstraat.
12.00 uur: Bus 1 t/m 5
12.20 uur: Bus 6 t/m 10
12.40 uur: Bus 11 t/m 15
13.00 uur: Bus 16 t/m 20
(het rijnummer op de omwisselbiljetten is het busnummer)
En dan krijgen jullie niet eens een toeristische route dus zijn de 1ste bussen als 1ste in het stadion aanwezig.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:03 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
2,5 uur van te voren voor een ritje van nog geen half uur
Nog plaats zat in het Gelredomequote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:49 schreef TheVotary het volgende:
Geen zin in combi, dus niet aanwezig.
Volgens mij ben jij helemaal niet anti-combi, want jij zit volgens mij per seizoen best vaak in het busje.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:43 schreef Roberto258 het volgende:
Sjonge jonge, ik ben anti combi hoor, maar één keer per jaar naar Arnhem maakt het me geen zak uit, dat half uurtje. Als dat al te veel moeite is kun je inderdaad beter thuis blijven en lekker met je sjaaltje op de bank eredivisie live erop.
Ik ben ervan op de hoogte wat voor succespubliek jullie hebben en dat er bij tegenvallende resultaten veel plekken vrij zijn. Maar nogmaals bedankt voor het attenderen he.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:13 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
[..]
Nog plaats zat in het Gelredome
Is dit serieus? 100 is toch best weinig, vergeleken afgelopen jaar.quote:De politie heeft extra veiligheids maatregelen ingezet tussen de derby Vitesse - de Graafschap.
Volgens de woordvoerder politie Oost-Gelderland zijn er ruim 100 Graafschap"fans" in het bezit van een toegangskaart buiten de buscombi om. Uit bronnen is gebleken dat er een groep van ruim 90 pers een kaartje heeft voor diverse vakken in het stadion. Wij zullen hier streng op controleren. Wij raden dan ook aan om niet buiten de verplichte buscombi naar Arnhem af te reizen.
Bron: tv Gelderland
Niet normaal meer wat een prachtig ontwerp zegquote:
Mooi hoorquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:36 schreef Roberto258 het volgende:
Dikke 20.000quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:01 schreef Lov1 het volgende:
[..]
Mooi hoorHoeveel capaciteit zou het gaan krijgen? Spin op spinnekop
Ik moet idd terugkomen op dat laatste wat ik beweerde. Nu ik er eens over heb nagedacht moet dat idd best kunnen als er zo'n prachtig stadion komt.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:26 schreef Roberto258 het volgende:
In de eredivisie zie ik dit stadion wel vol komen.
quote:
Tegen NAC zat het stadion gewoon volquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:58 schreef TheVotary het volgende:
Ik ben ervan op de hoogte wat voor succespubliek jullie hebben en dat er bij tegenvallende resultaten veel plekken vrij zijn. Maar nogmaals bedankt voor het attenderen he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |