abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67325546
quote:
Op maandag 23 maart 2009 15:01 schreef Flappekz het volgende:
Zie net dat ik nog 4 thuiswedstrijden en slechts 2 uitwedstrijden heb. Zou zomaar kampioen kunnen worden
Met de ME van dit seizoen verbaasd niets me meer.
  maandag 23 maart 2009 @ 15:09:22 #202
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_67325602
quote:
Op maandag 23 maart 2009 15:07 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Met de ME van dit seizoen verbaast niets me meer.
Ach, ik heb pas 2 keer onterecht gewonnen

Ik hoop alleen dat mijn vorm zo blijft als ' ie is, want daar mag ik ook echt niet over klagen
Ik ben van pindavlees
pi_67325629
quote:
Op maandag 23 maart 2009 15:07 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Met de ME van dit seizoen verbaasd niets me meer.
Kan die ook een tegendoelpunt wegpoetsen?
pi_67325656
quote:
Op maandag 23 maart 2009 15:09 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Ach, ik heb pas 2 keer onterecht gewonnen
Daarom net.
pi_67325666
quote:
Op maandag 23 maart 2009 15:10 schreef FrituurVetPet het volgende:

[..]

Kan die ook een tegendoelpunt wegpoetsen?
Het onmogelijke kan de ME ook niet volbrengen.
pi_67325902
quote:
Op maandag 23 maart 2009 15:11 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Het onmogelijke kan de ME ook niet volbrengen.
Kak Alleen nog uit de Fok!Cup en ik speel nergens meer om
  maandag 23 maart 2009 @ 15:23:35 #207
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_67326100
quote:
Op maandag 23 maart 2009 15:01 schreef Flappekz het volgende:
Zie net dat ik nog 4 thuiswedstrijden en slechts 2 uitwedstrijden heb. Zou zomaar kampioen kunnen worden
Ik zie net dat ik hetzelfde heb, nog 4 thuis en 2 uit.. Over dat kampioen worden ben ik wat voorzichtiger

Aan de andere kant, ik kan de komende 4 wedstrijden PICcen en dan 2x MOTSen (eerst uit, dan thuis) en dan heb ik nog 6x een goede winkans ook.. Alleen nog even hopen dat ik daarmee (34 uit 14) niet boven de p/d-streep eindig.. Dat zal toch wel niet? Nouja, training staat voorop, resultaat komt later wel. En kampioen word ik toch niet (hoewel ik dat vaker heb gedacht )

[ Bericht 0% gewijzigd door Proud2beDiepfries op 23-03-2009 15:33:04 ]
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_67326299
Mijn verwacht schema: Normal (uit), PIC (thuis), PIC (uit), Normal (uit), Normal (thuis), MOTS (uit).

Al is de wedstrijd van komende zondag nog niet heel zeker. Als ik met PIC een middenveld van minimaal goed (laag) haal, dan speel ik PIC. Maar dat ligt dus aan de training van vrijdag.
pi_67326325
Ik heb volgens mij wel het moeilijkste programma van allemaal. Krijg alle teams boven me nog en 1 knappe counteraar
pi_67326437
Oh ja. Helemaal vergeten:

Mijn beide spitsen halen 8,5*.
  maandag 23 maart 2009 @ 15:33:56 #211
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_67326470
quote:
Op maandag 23 maart 2009 15:30 schreef Psychonikeo het volgende:
Ik heb volgens mij wel het moeilijkste programma van allemaal. Krijg alle teams boven me nog en 1 knappe counteraar
Daarom moet je dus ook gewoon halverwege bovenaan staan. Dan hoef je alleen nog maar tegen lager geplaatste teams
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_67326551
quote:
Op maandag 23 maart 2009 15:23 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

Ik zie net dat ik hetzelfde heb, nog 4 thuis en 2 uit.. Over dat kampioen worden ben ik wat voorzichtiger

Ik heb het precies omgekeerd, maar 1 uitwedstrijd tegen een bot en die ander counter ik hoogst waarschijnlijk, dus voor mij maakt het minder uit.

Komende zondag tegen het meest stugge team uit m'n competitie, waar ik nog nooit van heb gewonnen. Misschien dat iemand hier een goed idee heeft om hem te bestrijden.
Dit waren de afgelopen keer de stats:
quote:
Die van mij:
Middenveld matig (zeer hoog)
Rechterverdediging redelijk (zeer hoog)
Centrale verdediging redelijk (laag)
Linkerverdediging redelijk (heel laag)
Rechteraanval redelijk (laag)
Centrale aanval matig (zeer hoog)
Linkeraanval redelijk (hoog)
HatStats (alleen totaal) 192
HatStats (gedetailleerd) 192
Verdediging: 67
Middenveld: 60
Aanval: 65
quote:
En die van hem:
Middenveld ) zwak (zeer hoog)
Rechterverdediging briljant (heel laag)
Centrale verdediging bovennatuurlijk (zeer hoog)
Linkerverdediging uitmuntend (zeer hoog)
Rechteraanval waardeloos (laag)
Centrale aanval zwak (heel laag)
Linkeraanval waardeloos (hoog)
HatStats (alleen totaal) 211
HatStats (gedetailleerd) 211
Verdediging: 137
Middenveld: 48
Aanval: 26
Hij won door een penalty en een kans uit een corner met 0-2, verder gebeurde er vrij weinig wat logisch is gezien de stats. Aangezien de meeste teams gelijk tegen hem spelen zijn hier kostbare punten te verdienen voor een tweede of zelfs eerste plaats. Dus als iemand een goed idee heeft..
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
pi_67326601
Ik heb nog 4xuit en 2xthuis.

4 x pic en de laatste twee wedstrijden, thuis en dan uit, Motsen.

De enerlaatste wedstrijd, de thuiswedstrijd, MOTS ik voor mn ratings record
pi_67326630
Jezus die verdediging he
pi_67326670
All Offensive (op je IM's na) en via de vleugel.

Door de verdedigers aanvallend te zetten, krijg je een boost op het middenveld en krijg je dus meer kansen. Zijn verdediging op de vleugel is het zwakste, dus daarom via de vleugel.

En dan hopen dat je met de kansen die je krijgt er genoeg kan scoren.
pi_67326995
quote:
Op maandag 23 maart 2009 15:38 schreef FrituurVetPet het volgende:
Jezus die verdediging he
Tsja, de balans is er niet echt! Hij speelde overigens altijd counter, maar is daar van afgestapt of zo!
quote:
Op maandag 23 maart 2009 15:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
All Offensive (op je IM's na) en via de vleugel.

Door de verdedigers aanvallend te zetten, krijg je een boost op het middenveld en krijg je dus meer kansen. Zijn verdediging op de vleugel is het zwakste, dus daarom via de vleugel.

En dan hopen dat je met de kansen die je krijgt er genoeg kan scoren.
Dat van de verdedigers is wel een goed idee ja misschien, zal vanavond in HO even wat schuiven om te kijken wat het oplevert. Vleugelaanval zat ik idd al aan te denken... toch blijft het waarschijnlijk hopen op een SE of zo!
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
  maandag 23 maart 2009 @ 18:15:54 #217
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_67331716
Ik blijf voorlopig PICcen denk ik, daarmee moet ik voldoende middenveld kunnen halen om al mn tegenstanders op dat vlak te overklassen. Zeker als mn vorm een beetje blijft zoals ie is, maar dat weet je natuurlijk nooit.

Doelstelling is duidelijk veranderd van handhaven naar kampioenschap en P/D voor promotie

[ Bericht 3% gewijzigd door Flappekz op 23-03-2009 18:39:38 ]
Ik ben van pindavlees
pi_67333224
Ik heb nu geloof ik 5 wedstrijden op rij verloren en ik ben het zat . Vandaar de vraag.. wat kan ik aan mijn opstelling doen? Ik train spitsen en zoek een opstelling voor de zondag & woensdag.

Op het moment voer ik Diepvries zijn opstelling uit namelijk op zondag 433 en op woensdag 343. Bevalt best, maar ik wil niet de hele tijd verliezen (en zeker niet met 8-1 & 5-0). Iemand dus suggesties?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_67335765
quote:
Op maandag 23 maart 2009 19:07 schreef Puala het volgende:
Ik heb nu geloof ik 5 wedstrijden op rij verloren en ik ben het zat . Vandaar de vraag.. wat kan ik aan mijn opstelling doen? Ik train spitsen en zoek een opstelling voor de zondag & woensdag.

Op het moment voer ik Diepvries zijn opstelling uit namelijk op zondag 433 en op woensdag 343. Bevalt best, maar ik wil niet de hele tijd verliezen (en zeker niet met 8-1 & 5-0). Iemand dus suggesties?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oost en Knesl kun je omwisselen; Knesls vleugelspel is beter dan dat van Oost. En dan Knesl naar het midden zetten, dat moet je middenveld wel helpen in ieder geval.
Verder moet je Weynen niet voorin zetten, da's zonde van je trainingsplek. Sowieso vind ik dat je relatief oude trainees hebt, zeker gezien de stats die ze hebben; die zijn niet bijster hoog. Nu is het normaal dat je geen spelers hebt met hoge stats als je net begint, maar dan moeten ze wel jong zijn, 17/18 jaar en redelijk is best te doen als je begint. Passen is een leuke bijstat, maar als je begint moet je je daardoor niet teveel laten leiden. 3 niveaus passen = 1 niveau scoren, dat is een belangrijke regel om te onthouden.
Tot slot moet je maximaal 1 wissel hebben per linie. Dat zou voor jou betekenen: naast je 6 trainees 5 verdedigers en 5 vleugels/middenvelders in je team. Neem vooral geen reservekeeper, want die zijn qua loon het duurst. Nu heb je Raaphorst, maar die gaat z'n achternaam ook geen eer aan doen met zwak keepen. Gewoon ontslaan die gast, je kan een andere ouwe lul of je coach op doel zetten als je nr 1 uitvalt.

Als laatste tip: 343 kun je met 3 centrale middenvelders spelen (asymmetrisch). Je middenveld is dan sterker en je tegenstander weet nooit van tevoren aan welke kant je sterke vleugel zal zijn. Onvoorspelbaarheid in je opstelling is een groot goed in Hattrick.
Edit: Ik zie net dat je zo speelde tegen weetnietbeter: die wedstrijd ben je genaaid door de ME. Je had dik moeten winnen volgens mij.

Hopelijk heb je hier wat aan. .

O, en counteren heeft in jouw geval ook niet echt veel zin. Daar heb je gewoon de verdedigers niet voor, dus dan kun je beter normaal spelen volgens mij.

[ Bericht 0% gewijzigd door rompompom op 23-03-2009 20:27:18 ]
pi_67342278
Komende weken mezelf veilig spelen....
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 24 maart 2009 @ 09:31:03 #221
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_67348032
quote:
Op maandag 23 maart 2009 13:58 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_67348394
Financieel draait m'n cluppie behoorlijk stabiel. . Is het handig en logisch om nu een jeugdopleiding te starten, na 8 weken?
Hoi.
pi_67348462
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 09:45 schreef pekel het volgende:
Financieel draait m'n cluppie behoorlijk stabiel. . Is het handig en logisch om nu een jeugdopleiding te starten, na 8 weken?
Als je meer dan 40k per twee weken positief draait, dan zou je de jeugd kunnen starten met 3 scouts.
Draai je tussen de 30k en 40k per twee weken positief, dan kun je de jeugd statren met 2 scouts.
En tussen de 20k en 30k, dan kun je de opleiding starten met 1 scout.

Je moet er wel rekening mee houden dat je de eerste 112 dagen niemand uit de jeugd kunt promoveren.
pi_67349801
quote:
Op zondag 22 maart 2009 23:40 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

Richt je op je 1-2 toptalenten. 2x 600k levert je meer op dan 5x 200k.. 'Restspelers' kun je gewoon tot hun 19e in je jeugdopleiding laten spelen voor betere ratings/prestaties. Scheelt je misschien een paar k aan verkoopopbrengst, maar je hoeft geen/minder snel vervangers te zoeken en dus meer tijd voor het zoeken/opleiden van toptalenten.

Hattrick Youthclub schijnt een prima hulpmiddel te zijn. Zelf gebruik ik een onooglijk Excel-bestandje.. rpp heeft er ook één (en een 'betere'/uitgebreidere) als ik me niet vergis.
Oja die youthclub daar was ik al bij geregistreerd maar vond het toerdertijd te bewerkelijk.
Net even daar gekeken en hebben ze CHPP en hoef je alleen nog maar je eigen spelers in te laden, dus niet meer elke wedstrijd en alle prestaties van de spelers, die kun je namelijjk automatisch inladen

volgens mij alleen nog de commentaren wat je handmatig moet invoeren....
  dinsdag 24 maart 2009 @ 10:39:57 #225
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_67349893
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 09:48 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Als je meer dan 40k per twee weken positief draait, dan zou je de jeugd kunnen starten met 3 scouts.
Draai je tussen de 30k en 40k per twee weken positief, dan kun je de jeugd statren met 2 scouts.
En tussen de 20k en 30k, dan kun je de opleiding starten met 1 scout.

Je moet er wel rekening mee houden dat je de eerste 112 dagen niemand uit de jeugd kunt promoveren.
Ofwel zsm beginnen met 1 scout aangezien het zo foking lang duurt voor je er wat aan hebt.
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')