Hoe lekvrij zijn ze, denk je? Ik kan dat in de folder niet zo goed zien..quote:Op woensdag 22 april 2009 10:38 schreef Amthezia het volgende:
Die bij het kruidvat heb ik gezien.....niet echt mijn smaak en ze zijn vrij hoog voor een bento, maar zeker wel bruikbaar!! Wel leuk dat ze allemaal verschillende kleurtjes en stipjes/ruitjes etc hebben
je hebt een PM terug!quote:Op woensdag 22 april 2009 09:43 schreef Amthezia het volgende:
@guppyik heb je een PM gestuurd over die ei vormpjes!!
Ik kreeg net al een mailtje dat mijn Jlist bestelling verstuurd is.....en vandaag regel ik al mijn ebay gedoe!
We hebben echt nieuwe spullen nodig....![]()
![]()
Nou, ze zagen er in de winkel eigenlijk veel minder leuk uit dan in de folder, dus ik heb ze toch maar laten liggen.quote:Op woensdag 22 april 2009 10:56 schreef Amthezia het volgende:
Ik vond de kwaliteit niet echt denderend.....maar goedis moeilijk in te schatten in een winkel..... Ze zijn niet heel duur, dus opzich kan je het gewoon proberen *grin*
Ja, maar ik ga natuurlijk niet met zo'n stoere mannenbento over straat..quote:Op woensdag 22 april 2009 13:39 schreef M0nr03 het volgende:
ik heb net een zwarte met clps binnen gekregen, mooie rand ook met van de zachte plastic wat het lekken tegen moet gaan.
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=260329016738
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |