abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 april 2009 @ 16:43:57 #196
180137 liessa
*geschift*
pi_68010711
quote:
[b]Op dinsdag 14 april 2009 10:49 schreef vahmpcat De doosjes zijn vrij basic idd Liessa, maar als ze het goed doen dan is er toch niets mis mee ^.^ Eventueel stickertjes erop kan altijd lijkt me als je wilt, en het scheelt weer e-bay (ik zie ze al helemaal voor me met een gezichtje met van die wiebel oogjes stickers? )
Oooooh, wiebeloogjes!
Dat is wel een erg leuk plan, dan doe ik de oogjes op de bovenkant, en dan kan ik de buitenkant beschilderen of zo.

Hmm, stomme pc op mijn werk, ik krijg alleen een zwart puntje te zien bij je plaatje. En je hebt vast geen zwart puntje ingepakt neem ik aan...
liessaslunch.blogspot.com
pi_68024327
Mijn bento voor morgen:

van links naar rechts: een mandarijn (geprobeerd om in een beertjesvorm te krijgen), een ei (gewikkeld in ham, met oogjes en een mond), olijven op stokjes, couscous met gehakt, pepers en champignons, waarvan op de bovenkant smileys zijn ingegraveerd, maar die je op de foto niet echt kan zien. Volgens mij wordt dat wel lekker!

pi_68029665
hihih hij ziet er wel leuk uit! Coucous koud is lekker ja......we eten het alleen nooit ! Eet smakelijk voor straks
pi_68030787
Ik kreeg gister een vrij goede ingeving, al zeg ik het zelf. Heel veel tapas gerechten kunnen perfect in een Bento!!
pi_68031118
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 12:20 schreef Amthezia het volgende:
Hmm zo'n snackbentootje mogen ze mooi ook wel even geven !
Hij ziet er heerlijk uit Vahmpcat! Ik wil ook nog graag zo'n langwerpige box *kwijl*
Haha. Ik moet zeggen dat zo'n langwerpige als mijn vriend heeft erg pretting inpakt, en de ruimte van zo'n mannenbento, echt enorm Ik zou het denk ik zelf niet opkunnen, zeker niet als snack. Maar hij is er blij mee, en vind de grootte fijn dus waarom ook niet.
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 16:43 schreef liessa het volgende:

[..]

Oooooh, wiebeloogjes!
Dat is wel een erg leuk plan, dan doe ik de oogjes op de bovenkant, en dan kan ik de buitenkant beschilderen of zo.

Hmm, stomme pc op mijn werk, ik krijg alleen een zwart puntje te zien bij je plaatje. En je hebt vast geen zwart puntje ingepakt neem ik aan...
Ik ben altijd fan geweest van die wiebeloogjes, die moeten vast bij hobbywinkels wel zo te krijgen zijn! Schilderen weet ik niet of dat goed werkt, moet je mee oppassen dat het niet afgeeft enzo denk ik.
En euh nee, twas geen zwart puntje , haha.

Moet er wel nu bij zeggen dat de bento het niet eens naar school heeft gered. Hij kon het niet laten hem in de trein al wat op te peuzelen
pi_68036610

Er zit vandaag in: gebakken courgette, paprika, kip/paprika spiesjes, omelet spiesjes, tuinkers en griesmeelpuding met jam.
pi_68060540
Met al die courgette erin, was hij wel erg waterig geworden, en mijn omelet spiesjes waren ook niet zo lekker wel jammer.......
pi_68060943
Aw dat is wel jammer, maar als je het niet probeert weet je het niet he.
Dacht op eerste blik dat het meloen was
En nu heb ik zin in meloen, maar natuurlijk niet in huis. Nouja

Vanavond ook weer voor mezelf bento maken voor morgen denk ik
pi_68061124
Hahaha, meloen was misschien ook lekker geweest!

Vandaag mijn bento:

Aardbeien met prikkertje, cherry tomaatjes, feta, wortel, olijven, ei en gemengde bladsla.

Aardbeitjes waren lekker, heb ik al opgesnoept in de trein
pi_68070914
Ik vind tot zover aardbeien in bento echt super
Lekker als snack tussendoor. Meloen nog nooit geprobeerd maar moet ik zeker een keer doen, lekker fris ook in het zonnetje

En dat kipje ziet er leuk uit Amthezia ^.^

Ik fungeer op moment als katten-sitter, hoop dat ik straks nog even tijd vind voor wat boodschapjes voor ik mijn bento voor morgen maak. Word lange dag misschien dus wil genoeg mee kunnen nemen, misschien 2 laags met extra salade in los doosje ofzo. *borrelt op ideeën en mogelijkheden*
pi_68073204
Niet te hard zitten heh op die katten

Ik vind aardbeien ook ZO fotogeniek!!! Altijd mooi en glimmend.....
pi_68084179
Aardbeien waren op vandaag, schande met dit weer!
Maar net bento voor morgen gemaakt als beide lunch en wachttijd-versneller.

Close van salade omdat ik er nu al zin in heb :

Linksboven: Cheeze and onion minicrackertjes, kaasje met een piraat erop , veldsla en wortel
Linksonder: Silicone vormpje met ijsbergsla en in de ochtend toe te voegen konijnen-ei, gemengde pitloze druiven (en wat extra prikkertjes als er mensen een druifje mee pikken ^.^ )
Rechts: Salade van gemengde sla, radijs, wortelhartjes, flesje met light mayo en paar stukjes leftover gepaneerde kipstukjes Oh en een kip-prikkertje dat de boel in de gaten houd voor me.

Laat morgen maar komen
Wel vind ik dat er te weinig rood in zit, mja.
pi_68090101
Ziet er heeeeelijk uit zeg!! JUMMIE
pi_68096365

Er zit in: aardbeien, matzes, leverpastei, beetje harissa en wat augurkjes!
Ik had echt bijna niks meer in huis.....ik was blij dat ik er nog iets van kon maken lol!
pi_68121125
Die prikkertjes in die aardbeien zijn zo leuk
Was vast lekker ^^ !

Vandaag uit frustratie wegens mijn rood-missen vorige bento echt een lading frambozen gekocht waar je u tegen zegt, gelukkig kan je ze goed invriezen Maar lijkt me erg lekker meeneembaar, ook bevroren evt met warm weer er in doen in de ochtend zodat ze nog lekker wat bevroren zijn

Kan nu al niet wachten tot maandag-bento!
Zoiets doorbreekt dan ook echt je maandag-gevoel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')