abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67835195
Uilengehaktballetjes, dat _moet_ ik een keer proberen uilen zijn

En die beestjes komen niet alleen voor in Spirited away trouwens maar ook in Totoro! Ze staan ook op mijn beide setjes van totoro-bento's

En wat een leuke spulletjes heb je uit Japan, ik moet er ooit ook echt eens heen, en dan een extra koffer meeslepen om vol te laden ofzo
pi_67837415
Wat een leuke spulletjes heb je gekocht Arual Alleen die foto's zijn idd wel erg groot, mijn pc trekt het ook haast niet.
pi_67839965
Dit is in ieder geval mijn eerste poging:

Ik had het bakje eerst afgesloten en me toen bedacht dat ik er nog een foto van wilde maken, en toen ik 'm opende was mijn onigiri al verpletterd.

Er zit in: een onigiri versierd met dingen croutonmix en sesamzaad. Een ei, wat sla, druiven en radijs. Tot slot een klein geitenkaasje omwikkeld met bacon.
pi_67840023
Ziet er leuk uit hoor
pi_67847501
Ja ziet er lekker uit!!! Onigiri is juist wel leuk zo

Net mijn radiointerview online gezet!! Het duurt 3-4 minuten en het is ECHT raar om je eigen stem zo terug te luisteren! Zie bovenste bericht van www.bento-babe.nl

[ Bericht 44% gewijzigd door Amthezia op 08-04-2009 23:09:36 ]
pi_67852717

Links: Peultjes, knakworstjes/spek spiesjes, wortel en paprika.
Rechts: Gemende rucola salade met tomaatjes, olijven en feta.
pi_67866694
Ziet er lekker uit hoor Arual!
Hoop dat ie ook bevallen is bij het opeten!

En grappig is dat altijd jezelf terug horen Denk niet dat je daar snel aan gewend raakt.
Maar leuk hoor!
pi_67879979
Oeps. Wilde roze onigiri's maken. Nu heb ik een barbieroze keuken. En felrode handen. En buitenaards lijkende rijstballen. Maar goed nog dat ik niet met blauw begonnen ben. Nu zien mijn handen er alleen maar uit alsof ik een enge ziekte heb, ipv dat mensen me direct als muts kwalificeren
pi_67885935
Owjee, dat klinkt niet goed Arual!!!! Kleurstof is ook megavies spul als ik het gebruik dan gebruik ik het puntje van een theelepeltjes. Dus echt 5-6 druppeltjes zijn ruim voldoende voor gekleurde rijst bijv!!

Vandaag voor mijzelf (mijn lief is gewoon vrij, de smeerlap!):

Roerei, tomaatjes, courgette, rucola, peultjes, wortel, zalm, 2 bakjes met wasabi-dip EN 2 hele nieuwsgierig suikerkipjes!
pi_67885964
Oh! die ziet er tof uit! Die kuikentjes!

Ik kreeg het flesje kleurstof niet open, en na enige aandrang plots wel... Toen zat alles onder.
pi_67887650
Wat ontzettend lief zeg die suikerkippetjes
pi_67888693
Wat een geweldige bento's maken jullie!
Ik maak soms wel mijn eigen lunchpakketjes, maar dat zijn geen showmodellen. Misschien komt dat nog wel...
Ik was gisteren in Xenos en ik zag Silvo toppers, Nu heb ik deze dus meegenomen om door de rijst te doen:
http://cfprod.mccormick.com/silvoprod/productdetail.cfm?id=11012 Ik hoop maar dat het lekker is.
pi_67888937
De suikerkipjes moesten thuis blijven van mij....... suiker met courgette is niet zo lekker! Morgen wil ik een griesmeel/zoete blije bento maken, met dingentjes die ik bij de bakker heb gekocht!! Ze waren zo schattig allemaal!
pi_67891802
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 10:31 schreef Yinny het volgende:
Wat een geweldige bento's maken jullie!
Ik maak soms wel mijn eigen lunchpakketjes, maar dat zijn geen showmodellen. Misschien komt dat nog wel...
Ik was gisteren in Xenos en ik zag Silvo toppers, Nu heb ik deze dus meegenomen om door de rijst te doen:
http://cfprod.mccormick.com/silvoprod/productdetail.cfm?id=11012 Ik hoop maar dat het lekker is.
Oh! Daar ben ik wel benieuwd naar Yinny! Of het wat is rijst met shiitake is wel lekker!!
  vrijdag 10 april 2009 @ 16:35:26 #180
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_67899513
Ik heb die topper van silvo wel eens gebruikt, en vond 'm erg lekker!
*zucht* ik ga toch ook maar eens bento's maken..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')