Ik heb rekening gehouden met de vorm. Ik zag tijdens het koken al dat ze ondanks de L op de verpakking toch echt een ander formaat hadden.quote:Op woensdag 22 april 2009 00:02 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Heb je de eieren er beide keren op dezelfde manier in gedaan? Het kan nog wel eens een uitsteeksel schelen als je de eieren er in legt ipv in zet, naar gelang de vorm van de eggmold. (Bij een konijn kun je ze beter leggen, met de smalle punt bij de oortjes. En bij een ster kun je ze beter zetten, met de brede kant onder.)
op ebay bij een van de sellers die hier ook was aangeraden.quote:
Hoe lekvrij zijn ze, denk je? Ik kan dat in de folder niet zo goed zien..quote:Op woensdag 22 april 2009 10:38 schreef Amthezia het volgende:
Die bij het kruidvat heb ik gezien.....niet echt mijn smaak en ze zijn vrij hoog voor een bento, maar zeker wel bruikbaar!! Wel leuk dat ze allemaal verschillende kleurtjes en stipjes/ruitjes etc hebben
je hebt een PM terug!quote:Op woensdag 22 april 2009 09:43 schreef Amthezia het volgende:
@guppyik heb je een PM gestuurd over die ei vormpjes!!
Ik kreeg net al een mailtje dat mijn Jlist bestelling verstuurd is.....en vandaag regel ik al mijn ebay gedoe!
We hebben echt nieuwe spullen nodig....![]()
![]()
Nou, ze zagen er in de winkel eigenlijk veel minder leuk uit dan in de folder, dus ik heb ze toch maar laten liggen.quote:Op woensdag 22 april 2009 10:56 schreef Amthezia het volgende:
Ik vond de kwaliteit niet echt denderend.....maar goedis moeilijk in te schatten in een winkel..... Ze zijn niet heel duur, dus opzich kan je het gewoon proberen *grin*
Ja, maar ik ga natuurlijk niet met zo'n stoere mannenbento over straat..quote:Op woensdag 22 april 2009 13:39 schreef M0nr03 het volgende:
ik heb net een zwarte met clps binnen gekregen, mooie rand ook met van de zachte plastic wat het lekken tegen moet gaan.
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=260329016738
Verdikkeme. Ze moeten in een verpakking eigenlijk verschillende formaten doen, dan kan ik er gewoon een uitzoeken die precies in het vormje past. (Het konijntje was perfect gisteren, daar zijn kleinere eitjes voor nodig dan voor mijn Hello Kitty-vorm)quote:Op woensdag 22 april 2009 08:55 schreef Amthezia het volgende:
De klasses waarin de eieren worden ingedeeld zijn ongeveer dit:
S = 50 t/m 53 gram
M = 53 t/m 63 gram
L = 63 t/m 73 gram
XL = meer dan 74 gram
En die kleine grammentjes maken echt HET verschil, ook bij mij zit er welles een beertje bij zonder oren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |