abonnement Unibet Coolblue
pi_67578677
Ik zeg niet dat het echt slecht was maar ik had echt wel wat meer verwacht zo 6 dagen voor WM
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  Redactie Games dinsdag 31 maart 2009 @ 14:38:59 #252
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_67578820
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 14:35 schreef renwan het volgende:
Ik zeg niet dat het echt slecht was maar ik had echt wel wat meer verwacht zo 6 dagen voor WM
Ik heb hem nog niet gezien, maar ik neem aan dat het veel gepraat was? Dat is wel meestal zo voor WM.
.....Kennedy
pi_67579036
WWE Title Match
Randy Orton vs. Triple H

World Title Match
Big Show vs. John Cena vs. Edge

WWE Intercontinental Title Match
Rey Mysterio vs. JBL

WWE Tag Championship Unification Lumberjack Match
John Morrison and The Miz vs. Carlito and Primo Colon

Extreme Rules Match
Matt Hardy vs. Jeff Hardy

25 Divas Battle Royal
Featuring Divas of the past and present, with the winner being crowned Miss WrestleMania, Michelle McCool

The Streak On The Line
Shawn Michaels vs. The Undertaker

Money in the Bank Ladder Match
Finlay vs. MVP vs. Shelton Benjamin vs. Kane vs. CM Punk vs. Kofi Kingston vs. Mark Henry vs. Christian Cage

Legends Handicap Match
Chris Jericho vs. Jimmy Snuka, Roddy Piper and Ricky Steamboat with Ric Flair and Mickey Rourke at ringside SCSA
Life is like a Intermec, you never know what u gonna get.
pi_67579234
[quote]Op dinsdag 31 maart 2009 14:45 schreef Intermec het volgende:
WWE Title Match
Randy Orton vs. Triple H

World Title Match
Big Show vs. John Cena vs. Edge

WWE Intercontinental Title Match
Rey Mysterio vs. JBL

WWE Tag Championship Unification Lumberjack Match
John Morrison and The Miz vs. Carlito and Primo Colon

Extreme Rules Match
Matt Hardy vs. Jeff Hardy

25 Divas Battle Royal
Featuring Divas of the past and present, with the winner being crowned Miss WrestleMania, Santino Marella?

The Streak On The Line
Shawn Michaels vs. The Undertaker

Money in the Bank Ladder Match
Finlay vs. MVP vs. Shelton Benjamin vs. Kane]vs. CM Punk vs. Kofi Kingston vs. Mark Henry vs.Christian Cage

Legends Handicap Match
Chris Jericho vs. Jimmy Snuka, Roddy Piper and Ricky Steamboat with Ric Flair and Mickey Rourke at ringside
I'm a firm believer in the philosophy of a ruling class. Especially since I rule
pi_67579282
close ur B
Life is like a Intermec, you never know what u gonna get.
pi_67579290
Juist.
Life is like a Intermec, you never know what u gonna get.
pi_67579308
Of het wordt Shelton die m pakt en meteen na de match int en de US title terug pakt.
Life is like a Intermec, you never know what u gonna get.
pi_67579390
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 14:34 schreef Wessiej het volgende:
Alsnog blijft mij de vraag hoe de fuck je WM 'niets aan' kan vinden, de card is
Nee niet heel de card, maar wel HBK vs The Deadman... Ik ben bang dat de build-up beter wordt dan de match...Als HBK wint ben ik als Undertaker wint ben ik dus voor mij is het mwah.... Maar goed dat is ook mijn mening
Heb persoonlijk meer hoop op Orton en Show als ware smaakmakers. (Dat ik dat hier durf te zeggen )
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  dinsdag 31 maart 2009 @ 15:05:41 #259
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_67579649
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 14:57 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Nee niet heel de card, maar wel HBK vs The Deadman... Ik ben bang dat de build-up beter wordt dan de match...Als HBK wint ben ik als Undertaker wint ben ik dus voor mij is het mwah.... Maar goed dat is ook mijn mening
Heb persoonlijk meer hoop op Orton en Show als ware smaakmakers. (Dat ik dat hier durf te zeggen )
Van mij mag je, maar ik denk dat dat build-up verhaal eerder op zal gaan voor Orton/HHH.
  Redactie Games dinsdag 31 maart 2009 @ 15:06:47 #260
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_67579680
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 14:57 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Nee niet heel de card, maar wel HBK vs The Deadman... Ik ben bang dat de build-up beter wordt dan de match...Als HBK wint ben ik als Undertaker wint ben ik dus voor mij is het mwah.... Maar goed dat is ook mijn mening
Heb persoonlijk meer hoop op Orton en Show als ware smaakmakers. (Dat ik dat hier durf te zeggen )
Dat is dan ook een achterlijke mening, niets goed vinden
.....Kennedy
  dinsdag 31 maart 2009 @ 15:35:52 #261
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_67580630
quote:
WWE HOF Inductee Terry Funk and Scott Hall Show Up Unexpectedly At Local Event, Insult Honkytonk Man
Mar 30, 2009 by Reggie Brooks

One of next weekend's WWE Hall of Fame inductees, Terry Funk, showed up at a LeHigh Valley Wrestling event in Allentown, Pennsylvania on Saturday along with Scott Hall.

They arrived at the arena sometime around intermission and were not advertised to be on the show.

At some point after the pair arrived, it was announced that Honkytonk Man was scheduled to appear at the next event in April.

It was at this point that former WWE and WCW standout Scott Hall got on the mic and said that he was the greatest Intercontinental Champion of all time... not The Honkytonk Man.

Terry Funk then followed up with, "If I had a face like Honky's, I'd get it circumcised."
Funk Razor
  dinsdag 31 maart 2009 @ 15:39:39 #262
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_67580756
Het gaat niet om de card (ook al valt ie bizar tegen) maar meer om de opbouw vanaf 2 geweldige PPVs waar er zoveel potentie was om tot een top WM te komen en dan komen ze met dit.....

JBL-Mysterio = wauw...die hebben we net op Raw gezien, gaaf

Tag Match = Leuke matchup maar we hebben deze 2 teams nu al zovaak in iedere hoedanigheid voorbij zien komen dat het niet meer heel speciaal aanvoelt

MITB = Deelnemers zijn wel leuk en kunnen voor een leuk schouwspel zorgen, iets wat de MITB altijd doet, het is dat het een WM traditie is en daardoor specialer aanvoelt dan hij eigenlijk moet zijn.

Jeff - Matt = ook hier valt de opbouw gewoon heel erg tegen, in het verleden is ook gebleken dat als ze tegenelkaar gaan dat het nooit zo heel goed was. Ze zijn wat ouder en ervarener dus misschien kunnen ze voor een verassing zorgen. Deze match kan onverwachts groots worden of echt ruk zijn.

Jericho-Legends= Ook hier is de opbouw gewoon niet zo goed als hij zijn kan ook al doet CJ nog zo zn best en is hij nog zo geniaal op de mic. als Steamboat het meeste werk op zich neemt kan dit nog verassen

Taker - Shawn = Hoef ik niks over te zeggen, mooie opbouw, mooie achtergrond, voelt nieuw aan ook al zijn dit 2 oude rotten in het vak (1 echte feud gehad in al die jaren)...Match van de avond zeg ik nu al

HHH - Orton = Precies wat gezegd wordt, de opbouw is beter dan de match waarschijnlijk. Zoals ik heb gezegd, als Orton dit niet wint dan is dat een grote misser voor de hele WWE

Diva's = Tsja...leuk voor nostalgie bij sommige, leuke rustmatch voor het publiek voor de main event

Edge-Cena-Show = Edge en Cena hebben volgens mij al meer dan 20 x gevochten op TV in de afgelopen 2 jaar, Show is een harde werker en gaat gewoon zn ding doen maar ik verwacht er niet veel van
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  Redactie Games dinsdag 31 maart 2009 @ 15:42:50 #263
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_67580875
kash, zie nog even de hardcore match van jeff-matt uit 2002 ofzo.

Geniale match, en deze wordt nog grootster. Jericho-Legends wordt ook geen match denk ik, maar even wachten op scsa.

En de opbouw vind ik dan wel ok, hoef niet alles 100x te zien worden herhaald, helemaal naar mijn zin. Wat het gewoon is, je wéét dat WM een geniaal event wordt, je raakt verliefd alleen als je al kijkt, alles is mooi.

Gewoon genieten voor je tv/pc dit weekend, ipv te nitpicken dat de opbouw wel een beetje beter kon.
.....Kennedy
  dinsdag 31 maart 2009 @ 15:53:16 #264
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_67581210
Nou de opbouw is voor mij persoonlijk wel een groot deel van de hele WM ervaring, dat is het voor mij al jaren en als je dan ziet dat ze zo "Veilig" zijn gegaan terwijl ze echt vernieuwendere feuds hadden kunnen gebruiken voor WM dan stelt dat mij wat teleur.
Tuurlijk is het WM en omdat het WM is is het een leuk evenement maar dat betekent niet dat ik niet kritisch mag zijn over wat ik zie en ga zien.

Ik zie SCSA trouwens niet iets doen op WM hoe gek dat ook klinkt
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_67581318
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 15:06 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Dat is dan ook een achterlijke mening, niets goed vinden
Dat zeg ik toch niet

Jeff vs. Matt wordt vet, MitB wordt vet! Divas wordt plaspauze JBL vs. Rey wordt mwah... Jericho vs. perkamentjes kan interessant worden, als zoals hierboven gezegd Steamboat idd nog wat moves in zich heeft. Lekker Jericho rondslingeren
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_67581357
Pff, wat een WM card. Totaal niet interessant. Enige matches waar ik naar uitkijk zijn HBK vs. The Undertaker en Orton vs. Triple H. De rest?
  Redactie Games dinsdag 31 maart 2009 @ 16:01:42 #267
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_67581526
Ach dan genieten jullie niet, voor mij (en paxlie ook ) is dit een bazen card met een normale opbouw.

Geniet gewoon, schuif achterover, koop wat Lays Sensation Thai Sweet Chili © en wat Coca-Cola© en geniet van WM 25
.....Kennedy
  dinsdag 31 maart 2009 @ 16:03:13 #268
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_67581594
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 16:01 schreef Wessiej het volgende:
Ach dan genieten jullie niet, voor mij (en paxlie ook ) is dit een bazen card met een normale opbouw.

Geniet gewoon, schuif achterover, koop wat Lays Sensation Thai Sweet Chili © en wat Coca-Cola© en geniet van WM 25
Als jij het braaksel opruimt.
  Redactie Games dinsdag 31 maart 2009 @ 16:04:27 #269
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_67581632
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 16:03 schreef Wes_FR het volgende:

[..]

Als jij het braaksel opruimt.
Jij kotst van deze 3 gecombineerd? Sad.
.....Kennedy
pi_67581667
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 16:01 schreef Wessiej het volgende:
Ach dan genieten jullie niet, voor mij (en paxlie ook ) is dit een bazen card met een normale opbouw.

Geniet gewoon, schuif achterover, koop wat Lays Sensation Thai Sweet Chili © en wat Coca-Cola© en geniet van WM 25
Mag het ook Doritos GeenStijl zijn? Of Texas Chilli heet het tegenwoordig geloof ik
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  dinsdag 31 maart 2009 @ 16:07:41 #271
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_67581743
Cassave kroepoek
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_67581783
Het kan zijn dat de matches zelf gewoon goed zijn. Alleen de card en vanwege een gebrek aan goede opbouw (behalve de matches waar ik naar uitkijk) van te voren maken mij niet enthousiast. Chris Jericho vs The Legens bijvoorbeeld. Ik dacht eerst dat het een handicap was maar nu blijkt het elimination match te zijn? Dat wordt een saaie match lijkt mij als er niemand (zoals een SCSA) anders zich er even mee komt bemoeien.
  dinsdag 31 maart 2009 @ 16:10:14 #273
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_67581864
en trouwens, wat een gejank hier zeg. Het gaat om entertainment. Voorlopig is iedereen bezig met WM25, gaat het publiek compleet uit zijn reet bij de laatste paar uitzendingen van Raw (SD volg ik niet wegens tijdgebrek) en is iedereen gewoon benieuwd wat voor shit er allemaal gaat gebeuren.

Het zal altijd beter kunnen, maar als het altijd beter kan kan er ook altijd gejankt worden. Accepteer het gewoon eens zoals het is, ga er gewoon in mee en geniet.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_67581896
En hopen dat Edge dan snel terug is na WM XXV
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  dinsdag 31 maart 2009 @ 16:11:39 #275
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_67581928
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 16:08 schreef LordHypnos het volgende:
Dat wordt een saaie match lijkt mij als er niemand (zoals een SCSA) anders zich er even mee komt bemoeien.
Bladiebla speculatie. Wacht nou gewoon eens af voor er gejankt wordt.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')