*bijgelezen is!
Asyniur, stoer wijf!! 

Ik ben wel gevraagd ruim 3jr geleden maar van trouwen is nog niet veel terecht gekomen. Ws. gaan wij binnenkort op maandag of dinsdagochtend gewoon even naar het stadhuis om te trouwen, zodat we een en ander voor de toekomst kunnen gaan regelen m.b.t. pensioen enzo..
Snoop, wat lief van de WII 

Ach gossie Snotje.. wat een nam M@x 

Lady, dat is leuke ruilhandel 

Innepin, fijn dat de kat terug is!!
Mooie doek Rein!
Hier was het vanmorgen 5.15 uur.. Amber vond het prima geweest alleen ik niet.. 
koppijn van migraine. Uiteindelijk is ze toch in slaap gevallen en toen schrok ik pas pm 8 uur wakker.. was even haasten om op tijd op de psz te zijn.
Arrgghhh waarom moeten buren altijd wat te zeiken hebben?! Ze zijn bij ons met de gevel bezig, de lateien zijn netjes geverfd. We hebben een kleurenstaal gekregen waar we een kleur op moesten utizoken. De buren wilde dezelfde kleur als de huizen aan de overkant, dus ik met de gevelbaas naar de overkant en de kleur uitgezocht die nagenoeg aansloot op de kleur van de lateien daar. Ging gister de telefoon.. ik vind de kleur niet mooi, veel te licht  
 Toen ook nog een ander gister... ik heb lekkage bij mijn erker en dat komt van de muur... De dame in kwestie had de vorige keer ook INEENS een lekkage toen ze met de muur aan de achterkant bezig waren. Haar aannemer is een beun en die neemt het allemaal neit zo nauw. Lekkage aan de achterkant was dus een fout van haar aannemer maar dat wilde ze even lekker uit de VVE pot betaald hebben. Nu had ze dus ook weer INEENS een lekkage. Mannen van de gevel hebben gekeken en het blijkt dat tijdens het plaatsen van haar nieuwe kozijnen de bovenste laag stenen verzakt is waardoor er lekkage ontstaan is.. wederom de fout van haar aannemerbeun...
En toen hoorde ik vanmorgen van de gevelman ook nog dat de benedenste buurman ook weer had lopen klagen. Wij wonen helemaal boven en de regen slaat bij ons het eerste in/op de muren waardoor het een en ander aan stenen niet goed meer was. Dat heeft de gevelman dus vervangen. De afspraak in de offerte was alleen dat het NOODZAKELIJKE gedaan zou worden. Nu liep ie dus te mekkeren waarom bij hem ook neit bijna alles vervangen enzo was..