Tis gratisch en iedereen wordt er beter van?quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:55 schreef k_i_m het volgende:
Wat moet je in godsnaam met een a. fok en b. PowNed abonnement?.
Nee een kleintje, een Bamboo (de een na goedkoopste), ik wil het eerst proberen voor ik meteen een hele dure koop. Voor hetzelfde geld kan ik er niet mee overwegquote:Op woensdag 18 maart 2009 17:26 schreef RockabeIIa het volgende:
Chell wat voor een wacom? Hopelijk een beetje leuke prijs A4?
quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:50 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Stap ik in de metro vanmiddag.. Sta ik op mijn gemak nog de Metro van die dag te lezen..
Valt mijn ooghoek op een "mevrouw" die in een hoekje ook zit te lezen..
Ik lees weer verder, maar toch zit het me niet lekker, ik herken haar (denk ik)..
Brutaal als ik ben, vraag ik aan de "mevrouw" of zij inderdaad diegene is die k voor ogen heb..
En inderdaad.. mocht die mevrouw, waar k 10 minuten mee heb staan praten Bixister zijn
Dat was een verrassing Bix..Hopelijk vond je het niet erg dat ik je aansprak
lavas, is dat hetzelfde als maggiplant?quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:01 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Mannen... het waren helemaal niet de uien die boven de grond komen, maar de lavas (die al boven de grond was toen ik de uien erbij zette)
Dat wij elkaar nog nooit in Leiden gezien hebben :p (in de trein dan)quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:06 schreef huuphuup het volgende:aaah dat scheelt elk geval
Gezellig! metro-meets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |