quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:51 schreef skadhd het volgende:
But ei wuv joe eniewee.
Zomerspullen bij Knus! komt dat zien
Ja, wij hebben m opgevuld met véél isolatie en vloerverwarming. hij was eerst twee treden. maar of daar een foto van is? ff zoeken.quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:51 schreef Jarno het volgende:
Da's geen kuil maar een afstapje.. Toch?
die wil ik!quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:52 schreef Jarno het volgende:
Ik dacht dat je zoiets had:
[ afbeelding ].
Was het maar zo'n feest.quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:52 schreef Jarno het volgende:
Ik dacht dat je zoiets had:
[ afbeelding ].
Ik voorspel een revival.quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:53 schreef pinquit het volgende:
wij hadden vroeger ook een 'zitkuil'. 2 treden hoger/lager dan die van debuuv. ik vind t wel jammer dat t nu weer plat is!
Die wil ik ook!!quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:58 schreef Jarno het volgende:
Er zjin ook hippere varianten tegenwoordig:
[ afbeelding ]
Idd lekker hysterisch he!quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:46 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik vind hem erg leuk BE, maar ik hou dan ook wel van een beetje hysterisch
ff naar rataplan ! Daar hebben ze vast ook behangquote:Op donderdag 19 maart 2009 12:55 schreef moussy het volgende:
Ik heb gister een heule foute oranje harige deken gekochtnu zoek ik nog een rolletje behang om panelen mee te maken.. maar ik heb geen zin om 20-30 euro voor een rol neer te leggen, maar eens bij mn schoonouders in de schuur duiken.
Kom je nou mee.quote:
gister geweest maar had niets liggenquote:Op donderdag 19 maart 2009 13:13 schreef Stout het volgende:
[..]
ff naar rataplan ! Daar hebben ze vast ook behangEn vast ook wel fout behang !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |