Hij ligt heerlijk, F. heeft er aardig wat nachten op geslapen zelfs toen hij ziek was. (Ik kan niet tegen gesnuif en moeilijk gedoe 's nachts.quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:43 schreef Maneki.Neko het volgende:
BE wat zonde van die gave bank! Ligt hij ook niet lekker?
Wij hebben onze bank uitgezocht op ligcomfortZitten is bijzaak, dat doen we alleen als er visite is
ik heb er hier wel ergens 1... Maar ik weet niet waar je huis woont.quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:46 schreef Dakota het volgende:
Zo ff op de computer van vriendje, alleen is die zo traag dat posten ongeveer een kwartier duurt
Stout, heb jij niet een xp cd'tje liggen ofzo ?
Die felgestreepte Life & Cooking bank toch?quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:12 schreef dutchie het volgende:
Ik kan me die bank eigenlijk niet zo voor de geest halen. Heb je nog een foto ergens ervan BE?
Kopen?!quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:27 schreef Jarno het volgende:
Heb je serieus een zit/leefkuil?! Dat is tof!.
Ok, het klinkt tof dan. Maar dat komt ook omdat ik 't pas weer bij King of Queens zag. Heb je een foto?quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Kopen?!![]()
Het is echt een ellende, je kan geen kast of bank kwijt. En het waait altijd. (kou valt erin zeg maar) Maar we hebben dat serieus ja. Wel overwogen om hem dicht te maken met verbouwen, maar toen zaten we dus met de bank voor het raam. Nog minder ideaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |