Het is bijna april dus de
Kennedy Mars komt er weer aan. De Kennedy Mars is in feite een wandeltocht, maar wel eentje van 80 kilometer die binnen 20 uur uitgelopen dient te worden.
Heb ik dus van die fijne vrienden die er zogenaamd aan mee gaan doen en zich op gaan geven, die mij wekenlang constant gek liggen te maken om mee te doen. Afijn, ik heb de zaterdag waar de Kennedy Mars op plaats vindt toch toevallig vrij dus ik had toch maar zoiets van "Ach, ik loop wel mee for fuck's sake.". Ik mij 2 weken terug al netjes ingeschreven (kost overigens 15 euro

), en wat blijkt? Nog geen
een van die vrienden, die mij zo zaten te pushen om mee te gaan, heeft zich ingeschreven!
Nu zijn die watjes één voor een langzaam aan het terugkrabbelen.

Ze moeten nu ineens allemaal zogenaamd werken en kunnen absoluut geen vrij krijgen van hun bijbaan. Nu moet ik wat alleen die 80 kilometer gaan lopen.

Samenvatting: Vrienden die je helemaal zitten te pushen om aan iets mee te doen, en wanneer je na het vele aandringen toch maar ingestemd hebt om mee te doen, ineens allemaal laten afweten.

Oh, en "TS stinkt naar zweetvoeten en daarom willen zijn vrienden niet 80 kilometer naast hem lopen.

". Hebben we die alvast gehad.