Ja. Kwartier lopen, 3 kwartier trein, 10 min. fietsen, krrant lezen, eten, hier.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:23 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Daar deed je lang over
Nog even het meisje van de groenteafdeling gedag gezegd?
Coldplayquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:19 schreef Lauriette91 het volgende:
Coldplay - Amsterdam is best een goed nummer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MuckPG-dag vandaag?.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Kwartier lopen, 3 kwartier trein, 10 min. fietsen, krrant lezen, eten, hier.
En nee, geen groente-meisjes. Wel Muck
![]()
quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Coldplay.
Even voor Pien tussen spoilertags:EensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Morgenquote:
Ik ben absoluut niet jaloers. Echt niet. Hoor.quote:
Dat dus..quote:
Daar sta ik boven, dat celibataire gedoe bevalt me best goedquote:
Ohquote:
Jaloers?quote:
Welnee joh, ze gaan schoorsteenvegertje spelen... en Muck is de schoorsteen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
OhSorry
![]()
Je onze-natuurlijke-sateliet-heeft-weer-een-siderische-omloop-volbrachtse seksbeurt, dan?
alleen leven blijft tof ?quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:35 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat dus..![]()
[..]
Daar sta ik boven, dat celibataire gedoe bevalt me best goed![]()
Nee, hij neukt geen oostenrijkse meiden meer, voordat hij terug is in NL bij vriendinlief.quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, hij neukt geen oostenrijkse meiden meer, voordat hij terug is in NL bij vriendinlief.
Ik wil ookquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:40 schreef DaMart het volgende:
Wat een geniaal toetje heb ik gemaakt trouwens.
Ananaskwarkflip.
Als dat zou kunnen... Neem zondag maar meequote:Op woensdag 18 maart 2009 19:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Moet je langskomen, ik heb er nog een over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |