Nou hij hield in en dan moet jje gewoon terug spelen op d ekeeper of weg rossenquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:20 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Leek eerder dat die bal een beetje traag werd toen ie neerkwam. Inschattingsfout shit happens.
Als Suarez scoorde ook.. als als als.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:19 schreef Merkie het volgende:
Met Stekelenburg zou Ajax in de kwartfinale staan.
nee, ik heb me altijd negatief hierover uitgelaten omdat er altijd 1 club is die die 30 extra minuten om een uitdoelpunt te scoren niet krijgt. het is gewoon oneerlijk. laat je kansberekening erop los en die zegt precies hetzelfde.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:17 schreef Longmen het volgende:
[..]
is maar net hoe het dubbeltje valt natuurlijk
Vorige wedstrijd had Vermeer een paar hele goeie reddingen. Dit is echt zo'n kansloze aanname.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:19 schreef Merkie het volgende:
Vergeet Aissati niet.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
Alleen Sulejmani was echt matig.
Anita, Urby, Enoh, Suarez en Silva waren echt top.. Had je het toch mis Cyberia.
je speelt toch een een half uur langer thuis? Dus zo gek is het ook weer nietquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:10 schreef Aanvoerder het volgende:
En die regel in de verlenging dat uitdoelpunten dubbel tellen vind ik nog steeds schandalig.
Probleem is alleen dat je bijv. Suarez komende zomer waarschijnlijk al weer kwijt bent. Je kunt nooit echt aan een team bouwen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:21 schreef _Mike_ het volgende:
Er zit zoveel potentie in de groep, als ze nou eens iets aan de motivatie problemen gaan doen....
Inderdaad. Klotezooi...quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:22 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Probleem is alleen dat je bijv. Suarez komende zomer waarschijnlijk al weer kwijt bent. Je kunt nooit echt aan een team bouwen.
Sowieso begin ik de laatste tijd steeds meer te twijfelen aan het dubbel laten tellen van uitdoelpunten.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:21 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
nee, ik heb me altijd negatief hierover uitgelaten omdat er altijd 1 club is die die 30 extra minuten om een uitdoelpunt te scoren niet krijgt. het is gewoon oneerlijk. laat je kansberekening erop los en die zegt precies hetzelfde.
daar heeft kansberekening maling aan dus dat is echt gelul van de bovenste plank.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:22 schreef Sybesma het volgende:
[..]
je speelt toch een een half uur langer thuis? Dus zo gek is het ook weer niet
Ja heerlijk om te zienquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:24 schreef koningdavid het volgende:
Ik heb me echt zitten verbazen over Aissati. Hij was echt zo goed, knap hoor.
Inderdaad, wat een borderliners lopen er hier af en toe rond zegquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Vorige wedstrijd had Vermeer een paar hele goeie reddingen. Dit is echt zo'n kansloze aanname.
Kun je nagaan als hij weer op zijn top isquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:24 schreef koningdavid het volgende:
Ja leuk dat hij zo goed speelde. Hopelijk kan hij fit blijven,quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:24 schreef koningdavid het volgende:
Hij heeft echt geen bal verloren en volgens mij maar 1 foute pass gegeven. Fantastische voetballer.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:24 schreef koningdavid het volgende:
Samen met het dak en de gracht.quote:
Aanvallend is Silva ook meer geschikt voor rugby. Als hij op doel gaat schieten weet je gewoon dat de bal er standaard 3 meter overheen vliegt.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:25 schreef zjroentje het volgende:
Damn zeg, we waren er echt dicht bij.
Buiten de 2 doelpunten heeft Marseille volgens mij geen kans gehad, terwijl wij er genoeg om zeep hebben geholpen. Echt een compliment voor onze mannen!
Maar we misten toch echt een aantal mensen in onze verdediging. Om het gechargeerd te zeggen, Silva is gewoon een blind paard in de aanval, Alderweireld heeft eigenlijk geen duel gewonnen en Schilder had totaal geen vat op Kone. Desalniettemin hebben deze jongens gewoon hun stinkende best gedaan.
Heb er nog een:quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:19 schreef Merkie het volgende:
Trust me ik heb met hem in de zaal gevoetbald..hij was toen nog maar een broekje van 14 of zo .. wat die gast aan techniek in huis heeft op de vierkante meter hebben echt weinig voetballers. En het maakt geen moer uit hoe je hem die bal speelt bij zijn aanname is hij je alweer een stap voor. En je ziet hem nooit gekke dingen doen . Gaat altijd goed de vrije ruimte in en is daardoor heel vaak aanspeelbaar en lastig te dekken.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:24 schreef koningdavid het volgende:
Maar dan wel de man die uit Rotterdam komt en jaren bij Feyenoord heeft gespeeld toezingen. "LEO LEO LEO"quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:27 schreef Nashje het volgende:
Oh trouwens, wat een kneuzen zeg. Zenden Zenden je moeder is een hoer. Dat is nog altijd de schoonmoeder van Johnny, paupers.
Ik had het ookquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:25 schreef Cyberia18 het volgende:
Waarom had ik nou zo'n slecht voorgevoel bij de vrije trap die Schilder veroorzaakte...
Anita is echt een heldquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:27 schreef Luco het volgende:
Anita de nieuwe Davids?
Nieuwe Patrick Vieiraquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:27 schreef Luco het volgende:
Anita de nieuwe Davids?
Die jongen speelt echt geweldigquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:27 schreef Luco het volgende:
Anita de nieuwe Davids?
Anita was geweldig!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |