quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:19 schreef Jodelaar het volgende:
Kut fransen algerijnen vanavond pakken.
Ow nee, dan staan we sowieso al 1-0 achter. Die vent weet je gewoon in een depressie te pratenquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:35 schreef kevin6188 het volgende:
Jeroen Grueter dacht ik
Toen volgde ik Ajax nog niet zo goed als nu, maar ik las dat het 0-1 werd voor FC Twente...quote:
Ja, sowieso was het toen een en al ellende bij Ajax. 1-3 van Fortuna verliezen thuis, dat soort werkquote:Op woensdag 18 maart 2009 17:29 schreef Luco het volgende:
[..]
Toen volgde ik Ajax nog niet zo goed als nu, maar ik las dat het 0-1 werd voor FC Twente...
Mwoh, zit al in een halve depressie, dus veel erger kan het niet worden.quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:28 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ow nee, dan staan we sowieso al 1-0 achter. Die vent weet je gewoon in een depressie te praten
Beter volgend jaar weer. Te geil.quote:
En dan ook gewoon verkopen die krengen. MET oud logoquote:Op woensdag 18 maart 2009 17:40 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Beter volgend jaar weer. Te geil.
Pijnlijk was dat ja.quote:
Afscheidswedstrijd van JC, dat was pas pijnlijk. Dit viel nog wel mee.quote:
Die tegen Bayern München bedoel je? Ik heb alleen die tegen FC Barcelona in m'n kop zitten, maar dat was natuurlijk een benefietwedstrijdquote:Op woensdag 18 maart 2009 18:13 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Afscheidswedstrijd van JC, dat was pas pijnlijk. Dit viel nog wel mee.
Uit een onterecht verkregen pingel van suarez mag ik hopen!quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:54 schreef steeze het volgende:
We moeten gewoon zorgen dat we geen tegengoal incasseren, en in de 93e minuut de 1-0 maken. Dan wil ik die kop van Gerets wel zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |