ja dat wel. Lang geleden dat we zo speelden Europees.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:41 schreef Frankz0rz het volgende:
Het maakt me niet eens zoveel meer uit mochten we verliezen, wat een wedstrijd
Ja, dat is ook belachelijk.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:10 schreef Aanvoerder het volgende:
En die regel in de verlenging dat uitdoelpunten dubbel tellen vind ik nog steeds schandalig.
Ja ik zei het toch.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:10 schreef Aanvoerder het volgende:
En die regel in de verlenging dat uitdoelpunten dubbel tellen vind ik nog steeds schandalig.
Idd, iedereen mag die cup nu winnen behalve die Fransenquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:14 schreef Aanvoerder het volgende:
Het had er echt in gezeten... tegen Twente ook al. Ik hoop dat die Fransen er tegen Dynamo of Zenit KEIHARd vanaf gaan.
Joh snap dat ook niet...quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:10 schreef Aanvoerder het volgende:
is maar net hoe het dubbeltje valt natuurlijkquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:10 schreef Aanvoerder het volgende:
Na PSV-thuis, HSV-uit en Fiorentina thuis en uit was ik dat ook welquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:17 schreef _Mike_ het volgende:
Voor het eerst dit jaar trots op de spelers....
Wat een wijf die Ben Arfa, debielquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Denk eerder dan Arfa zich kapot lacht.
Inderdaadquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:17 schreef _Mike_ het volgende:
geen zondebok zoeken, zelfs Schilder speelde aardig. Het collectief was hoopgevend vandaag.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:18 schreef TTD het volgende:
damn... Maxwell je bent welkom volgend jaar
Kon Schilder die bal niet gewoon kei hard wegschieten, dan was die vrije trap er niet geweest en waarschijnlijk ook geen goal
Net als de 1-1 was dom balverlies voorin.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:18 schreef TTD het volgende:
Kon Schilder die bal niet gewoon kei hard wegschieten, dan was die vrije trap er niet geweest en waarschijnlijk ook geen goal
Ik betwijfel dat. Met Gabri, Vertonghen en Vermaelen erbij op zeker ja.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:19 schreef Merkie het volgende:
Met Stekelenburg zou Ajax in de kwartfinale staan.
Leek eerder dat die bal een beetje traag werd toen ie neerkwam. Inschattingsfout shit happens.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:18 schreef TTD het volgende:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:17 schreef _Mike_ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |