Mensen die WMP uberhaupt gebruiken...quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:26 schreef Cahir het volgende:
Op vista kan je WMP 11 gewoon niet meer verwijderen!Ik wou een dikke reinstal doen omdat bepaalde streams het niet doen, ho maar! En google vertelt dat heel veel mensen dit probleem hebben, de enige oplossing is een dikke Vista reinstall. Echt, fuck microsoft.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:28 schreef HeatWave het volgende:
Microsoft!.
Flikker op alternatieve kuthippies.
Huh ik snap hem nietquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:35 schreef SharQueDo het volgende:
Mijn opa is overleden aan microsoft met hun monopolie, doe ff normaal zeg!
Oh we gaan hem nu overal terug zienquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:35 schreef SharQueDo het volgende:
Mijn opa is overleden aan microsoft met hun monopolie, doe ff normaal zeg!
Doe je meteen een downgrade naar XP, ben je gelijk van die vista crap af.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:26 schreef Cahir het volgende:
Op vista kan je WMP 11 gewoon niet meer verwijderen!Ik wou een dikke reinstal doen omdat bepaalde streams het niet doen, ho maar! En google vertelt dat heel veel mensen dit probleem hebben, de enige oplossing is een dikke Vista reinstall. Echt, fuck microsoft.
En hij is ook nog van 4chan gejat die grap. Faal 1e klas.quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Oh we gaan hem nu overal terug zien
Macquote:
Word.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:28 schreef HeatWave het volgende:
Microsoft!.
Flikker op alternatieve kuthippies.
Achter een ander besturingssysteem. De wereld zou echt niet zijn vergaan.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:30 schreef Frankz0rz het volgende:
Microsoft haters, bedenk is waar je nu achter zou zitten als Microsoft nooit opgericht was..
Download gewoon VLC en negeer WMP? Werkt prima
Iedere fokker heeft, bijna per definitie, een computer, en er dus een mening over.quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:54 schreef Goofisch het volgende:
toch altijd grappig dat computer gereliateerde topics altijd het hardst gaan op fok
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |