quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:17 schreef Symer het volgende:
Ik verwacht dat NBC de serie op den duur ook wel zal doorschuiven naar Sci Fi Channel. Kings zou imho prima naast Battlestar Galactica passen bijv.
x2quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:23 schreef Symer het volgende:
Ik verbaas mij erover dat deze serie op NBC te zien is. Het acteerwerk, de dialogen en de CGI zijn welhaast van HBO-niveau en het verhaal zou ik eerder op Sci Fi Channel verwachten. Dit is zeker 1 van de meer fantasievolle series op netwerk-tv van de laatste tijd.
Ik ben fan
Er speelt dan ook een hele goede HBO acteur de hoofdrol als Koning.quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:23 schreef Symer het volgende:
Ik verbaas mij erover dat deze serie op NBC te zien is. Het acteerwerk, de dialogen en de CGI zijn welhaast van HBO-niveau
Elke zondagavond / maandagochtend.quote:Op dinsdag 7 april 2009 08:06 schreef Ang3l het volgende:
Zo, alles gekeken. 5 vond ik de eerste iets mindere (ik heb zowaar een x ge-ALT-Tabt), maar nog steeds sterk.
Wanneer is het trouwens elke keer op (ofwel: wanneer kan ik hem hier uh... kijken en zo?)
Vind ik wel goed nieuws eigenlijk. Kings op zondagavond werkte niet, de vraag was wat NBC dan zou doen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:20 schreef Ang3l het volgende:
http://www.variety.com/article/VR1118002202.html?categoryid=14&cs=1&nid=2565
oei...........
quote:Op woensdag 22 april 2009 04:19 schreef bob1234 het volgende:
Sinds deze week zal de serie ook niet meer op zaterdag te zien zijn. Het is nog niet bekend of de overige afleveringen ooit worden uitgezonden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |