Dat iemand uberhaupt op het idee komt om hard mondharmonica te spelen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:16 schreef Schokbreker het volgende:
Je zei er wat van en hij hield er mee op?
Wat is je klacht dan?
Jij was een samenvatting aan het lezen. Daarmee rommelde je met papier. Ik kan daar niet tegen, dus dat je überhaupt op het idee komt om met papier te rommelen. ASO!quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:18 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat iemand uberhaupt op het idee komt om hard mondharmonica te spelen.
Natuurlijk niet, dat zeg ik toch ook niet. Maar zoiets als muziek maken.. En dat is dan weer erg onredelijk, er is een significant verschil tussen een bladzijde omslaan en harde mondharmonicamuziek.quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:16 schreef Maanvis het volgende:
De verdraagzaamheid is weer ver te zoeken. Tegenwoordig is het onacceptabel als je in de trein iets anders doet dan stilzitten, kop dicht en voor je uit of uit het raam staren.
Ik kan niet tegen gerommel met papier en het geluid van omslaande bladzijdes. Moet ik dan ook maar iedereen aanspreken in de trein daarover!?
Haha. Stilte coupe's. Gaan mensen een boek lezen. Geluid van bladzijdes omslaan is GEEN STILTE!quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:18 schreef Pacmaniac het volgende:
Ze hebben tegenwoordig toch van die mooie stilte coupes?
Daar zat ik dan ook in. Hij maakte muziek vanaf het halletje zodat ik in het midden van een coupé het nog hoorde.quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:18 schreef Pacmaniac het volgende:
Wat een volstrekt debiele vergelijking weerquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Jij was een samenvatting aan het lezen. Daarmee rommelde je met papier. Ik kan daar niet tegen, dus dat je überhaupt op het idee komt om met papier te rommelen. ASO!
Jij komt zeker nooit in de trein?quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:18 schreef Pacmaniac het volgende:
HOE KOMT ZE ALLEEN AL OP HET IDEE OM EEN BLADZIJDE OM TE SLAANquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:20 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Haha. Stilte coupe's. Gaan mensen een boek lezen. Geluid van bladzijdes omslaan is GEEN STILTE!
Dus ik zo'n wijf daarop aanspreken. Zegt ze dat ik niet moet zeuren. Nou vraag ik je!!!
Terechte klacht . Gewoon oprotten met je pleurisherrie. Doe je maar lekker thuis of bij het kerkkoor.quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:20 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Daar zat ik dan ook in. Hij maakte muziek vanaf het halletje zodat ik in het midden van een coupé het nog hoorde.
Ik hou van muziek. Niet van mensen die bladzijdes omslaan. Dat is een vreselijk geluid, net als nagels op een schoolbord.quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:19 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, dat zeg ik toch ook niet. Maar zoiets als muziek maken.. En dat is dan weer erg onredelijk, er is een significant verschil tussen een bladzijde omslaan en harde mondharmonicamuziek.
Het is dat je gewoon een beetje OP ligt te bashen. Je snapt best wat ik bedoel.quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Jij was een samenvatting aan het lezen. Daarmee rommelde je met papier. Ik kan daar niet tegen, dus dat je überhaupt op het idee komt om met papier te rommelen. ASO!
Zo min mogelijk . Hoezo dan?quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik hou van muziek. Niet van mensen die bladzijdes omslaan. Dat is een vreselijk geluid, net als nagels op een schoolbord.
Kortom, gedraag je eens wat verdraagzamer en zet je over je irritaties heen. Leer eens met je irritaties omgaan ipv anderen er onder te laten lijden.
En jij snapt niet wat ik bedoel. Je gaat niet dood van wat harmonicamuziek, stel je dus eens wat verdraagzamer op tegen je medemens en probeer hun acties te accepteren ook al zijn ze lastig voor jou.quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:21 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het is dat je gewoon een beetje OP ligt te bashen. Je snapt best wat ik bedoel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |