De pockets die ik daar opgezocht heb zijn 2 tot 11 euro duurder dan hier bij de bruna (ik heb even populaire titels opgezocht). Dus dat lijkt mij helemaal geen goed adres om te bestellen? Bij amazon zijn de pockets 1/3 van de prijs die ABC vraagt?quote:
Naast play.com is er ook http://www.bookdepository.co.uk/, gratis wereldwijde verzending en er wordt gewoon in ponden afgerekend, bij de huidige wisselkoers veel goedkoper. Amazon.co.uk kan ook wel eens goedkoop zijn, wel verzendkosten maar als je een paar boeken tegelijk koopt zijn ze vaak alsnog voordeliger.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:07 schreef SuperPoekie het volgende:
Ik voorzie mijn discworldverslaving al enige tijd via www.play.com. Geen verzendkosten. Wel jammer is dat ze hun eigen wisselkoers aanhouden, dat is niet altijd even voordeling. Maar ach, laatst nog the rough guide to Norway gekocht voor 12.99EUR die een adviesprijs had van 12.99GBP dus het kan prima.
Wat hij zegtquote:
Dat is voor mij geen probleem, denk voor meer mensen niet. Handige info die je geeft. Even wat sites boomarken die jij en de rest gegeven hebben.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:44 schreef De_Hertog het volgende:
Voor al deze opties, ook play.com, heb je overigens wel een creditcard nodig.
ah, thanksquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:44 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Naast play.com is er ook http://www.bookdepository.co.uk/, gratis wereldwijde verzending en er wordt gewoon in ponden afgerekend, bij de huidige wisselkoers veel goedkoper. Amazon.co.uk kan ook wel eens goedkoop zijn, wel verzendkosten maar als je een paar boeken tegelijk koopt zijn ze vaak alsnog voordeliger.
Voor al deze opties, ook play.com, heb je overigens wel een creditcard nodig.
Graag gedaan. Tot nu toe ook geen problemen gehad met verzending en dergelijke. Je moet alleen iets langer wachten dan bij bol.com.quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:02 schreef Kahlen het volgende:
[..]
Edit: hele goede site, die http://www.bookdepository.co.uk, pockets voor 5,86 euro per stuk in mijn genre, die kosten bij bol.com 12 euro, dat gaat een site worden waar ik zo te zien vaak ga bestellen.
Dat zag ik ook in de krant, maar is helaas helaas niet bij mij in de buurt (woon in Friesland). Ik ben nu aan het rondneuzen op die andere site die je gaf, vind hem heel leuk, vooral dit:quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:31 schreef De_Hertog het volgende:
Ook een leuke is het boekenfestijn, boekenfestijn.com.
Ik heb hem even via mijn test bekeken en de resulataten hierboven gezet. Geen interessante site, door de euro niet goedkoop helaas. Amazon.co.uk is de beste keuze uit de Amazon sites door de waarde van de pound (op dit moment). Maar als je toch met creditcard besteld kan je beter naar bookdepository gaan. Dat wordt trouwens ook al opgemerkt in de comments op webwereld.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:59 schreef SuperPoekie het volgende:
http://webwereld.nl/nieuw(...)is-in-nederland.html
Misschien nog interessant?
bronquote:Duitse Amazon gaat in Nederland en België gratis bezorgen
Nederlandse en Belgische klanten van Amazon hoeven voortaan onder bepaalde voorwaarden geen bezorgkosten meer te betalen. Daarmee lijkt een Nederlandse versie van de winkelsite er voorlopig niet van te komen.
Nederlanders en Belgen die bij de Duitse Amazon voor minimaal twintig euro bestellen, hoeven voortaan geen bezorgkosten meer te betalen. Er worden ook geen bezorgkosten in rekening gebracht als er mediaproducten worden besteld, zolang er ten minste één boek in de bestelling zit; het maakt dan niet uit wat het bestelbedrag is. De gratis bezorging geldt niet voor schoenen, sportartikelen en 'zware, omvangrijke of dure' producten, meldt Amazon. Aangezien deze laatste omschrijving redelijk vaag is, moeten consumenten de op de productpagina's vermelde informatie over bezorgkosten toch goed in de gaten te houden. Voor de artikelen die niet voor gratis bezorging in aanmerking komen, heeft Amazon.de verder de bezorgkosten gehalveerd.
De gratis verzending naar Nederlandse en Belgische adressen geldt alleen voor bestellingen die via Amazon.de geplaatst zijn. De internationale online-webwinkel lijkt er daarmee voorlopig voor te kiezen geen Nederlandstalige site te openen en ook geen distributiepunt in de Benelux te beginnen. Op adressen in Oostenrijk, Zwitserland, Liechtenstein en Luxemburg bezorgde Amazon Duitsland al gratis.
Amazon.de is vaak wel wat prijzig, ik laat boeken dan uit de VS komen, ondanks de verzendkosten is het meestal nog goedkoperquote:Op zaterdag 21 maart 2009 09:36 schreef Mylene het volgende:
American Book Center is dan crimineel duur zeg.
De Duitse Amazon bezorgt gratis naar Nederland. Ik weet niet of die Engelse pockets verkopen.
[..]
bron
Als je in de buurt van Brussel of Maastricht woont is dat inderdaad een optie, retour voor 15 euro.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:57 schreef Pietverdriet het volgende:
Is het niet goedkoper af en toe naar de UK te vliegen met Ryanair en daar te gaan shoppen?
Mja, ze nemen dan wel weer geld voor je koffer vol met boeken in te checken..quote:Op zaterdag 21 maart 2009 09:46 schreef Kahlen het volgende:
[..]
Als je in de buurt van Brussel of Maastricht woont is dat inderdaad een optie, retour voor 15 euro.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |