De pockets die ik daar opgezocht heb zijn 2 tot 11 euro duurder dan hier bij de bruna (ik heb even populaire titels opgezocht). Dus dat lijkt mij helemaal geen goed adres om te bestellen? Bij amazon zijn de pockets 1/3 van de prijs die ABC vraagt?quote:
Naast play.com is er ook http://www.bookdepository.co.uk/, gratis wereldwijde verzending en er wordt gewoon in ponden afgerekend, bij de huidige wisselkoers veel goedkoper. Amazon.co.uk kan ook wel eens goedkoop zijn, wel verzendkosten maar als je een paar boeken tegelijk koopt zijn ze vaak alsnog voordeliger.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:07 schreef SuperPoekie het volgende:
Ik voorzie mijn discworldverslaving al enige tijd via www.play.com. Geen verzendkosten. Wel jammer is dat ze hun eigen wisselkoers aanhouden, dat is niet altijd even voordeling. Maar ach, laatst nog the rough guide to Norway gekocht voor 12.99EUR die een adviesprijs had van 12.99GBP dus het kan prima.
Wat hij zegtquote:
Dat is voor mij geen probleem, denk voor meer mensen niet. Handige info die je geeft. Even wat sites boomarken die jij en de rest gegeven hebben.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:44 schreef De_Hertog het volgende:
Voor al deze opties, ook play.com, heb je overigens wel een creditcard nodig.
ah, thanksquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:44 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Naast play.com is er ook http://www.bookdepository.co.uk/, gratis wereldwijde verzending en er wordt gewoon in ponden afgerekend, bij de huidige wisselkoers veel goedkoper. Amazon.co.uk kan ook wel eens goedkoop zijn, wel verzendkosten maar als je een paar boeken tegelijk koopt zijn ze vaak alsnog voordeliger.
Voor al deze opties, ook play.com, heb je overigens wel een creditcard nodig.
Graag gedaan. Tot nu toe ook geen problemen gehad met verzending en dergelijke. Je moet alleen iets langer wachten dan bij bol.com.quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:02 schreef Kahlen het volgende:
[..]
Edit: hele goede site, die http://www.bookdepository.co.uk, pockets voor 5,86 euro per stuk in mijn genre, die kosten bij bol.com 12 euro, dat gaat een site worden waar ik zo te zien vaak ga bestellen.
Dat zag ik ook in de krant, maar is helaas helaas niet bij mij in de buurt (woon in Friesland). Ik ben nu aan het rondneuzen op die andere site die je gaf, vind hem heel leuk, vooral dit:quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:31 schreef De_Hertog het volgende:
Ook een leuke is het boekenfestijn, boekenfestijn.com.
Ik heb hem even via mijn test bekeken en de resulataten hierboven gezet. Geen interessante site, door de euro niet goedkoop helaas. Amazon.co.uk is de beste keuze uit de Amazon sites door de waarde van de pound (op dit moment). Maar als je toch met creditcard besteld kan je beter naar bookdepository gaan. Dat wordt trouwens ook al opgemerkt in de comments op webwereld.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:59 schreef SuperPoekie het volgende:
http://webwereld.nl/nieuw(...)is-in-nederland.html
Misschien nog interessant?
bronquote:Duitse Amazon gaat in Nederland en België gratis bezorgen
Nederlandse en Belgische klanten van Amazon hoeven voortaan onder bepaalde voorwaarden geen bezorgkosten meer te betalen. Daarmee lijkt een Nederlandse versie van de winkelsite er voorlopig niet van te komen.
Nederlanders en Belgen die bij de Duitse Amazon voor minimaal twintig euro bestellen, hoeven voortaan geen bezorgkosten meer te betalen. Er worden ook geen bezorgkosten in rekening gebracht als er mediaproducten worden besteld, zolang er ten minste één boek in de bestelling zit; het maakt dan niet uit wat het bestelbedrag is. De gratis bezorging geldt niet voor schoenen, sportartikelen en 'zware, omvangrijke of dure' producten, meldt Amazon. Aangezien deze laatste omschrijving redelijk vaag is, moeten consumenten de op de productpagina's vermelde informatie over bezorgkosten toch goed in de gaten te houden. Voor de artikelen die niet voor gratis bezorging in aanmerking komen, heeft Amazon.de verder de bezorgkosten gehalveerd.
De gratis verzending naar Nederlandse en Belgische adressen geldt alleen voor bestellingen die via Amazon.de geplaatst zijn. De internationale online-webwinkel lijkt er daarmee voorlopig voor te kiezen geen Nederlandstalige site te openen en ook geen distributiepunt in de Benelux te beginnen. Op adressen in Oostenrijk, Zwitserland, Liechtenstein en Luxemburg bezorgde Amazon Duitsland al gratis.
Amazon.de is vaak wel wat prijzig, ik laat boeken dan uit de VS komen, ondanks de verzendkosten is het meestal nog goedkoperquote:Op zaterdag 21 maart 2009 09:36 schreef Mylene het volgende:
American Book Center is dan crimineel duur zeg.
De Duitse Amazon bezorgt gratis naar Nederland. Ik weet niet of die Engelse pockets verkopen.
[..]
bron
Als je in de buurt van Brussel of Maastricht woont is dat inderdaad een optie, retour voor 15 euro.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:57 schreef Pietverdriet het volgende:
Is het niet goedkoper af en toe naar de UK te vliegen met Ryanair en daar te gaan shoppen?
Mja, ze nemen dan wel weer geld voor je koffer vol met boeken in te checken..quote:Op zaterdag 21 maart 2009 09:46 schreef Kahlen het volgende:
[..]
Als je in de buurt van Brussel of Maastricht woont is dat inderdaad een optie, retour voor 15 euro.
30 euro geloof ik en 10 euro voor betalen met credit card.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 09:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Mja, ze nemen dan wel weer geld voor je koffer vol met boeken in te checken..
En de reactie:quote:Beste heer/mevrouw,
Vandaag is de nieuwe website van Proxis online gekomen. Ik merk dat alle boeken die ik graag lees opeens duurder zijn geworden. Tot 2 dagen geleden kreeg ik op Engelse pockets een korting, maar die wordt nu niet meer verrekend. Daarnaast kan ik boeken die ik 2 dagen geleden kon vinden nu niet meer vinden, of ik nu op titel of auteur zoek?
Is de kortingsactie voor engelse pockets voorbij? Een besteling van een paar weken terug heb ik opnieuw ingevoerd en ik moet nu opeens 22 euro meer betalen voor dezelfde boeken? Dat klopt toch niet?
quote:Beste klant
Bedankt voor uw bericht.
Er blijkt inderdaad nog één en ander niet correct te zijn. Wij hopen dit zeer spoedig recht te zetten.
Ja, bespottelijk, en je kan daar alleen maar met CC betalen.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 09:57 schreef Mylene het volgende:
[..]
30 euro geloof ik en 10 euro voor betalen met credit card.
Nadeel van bruna is dat ze alleen populaire actuele titels aanbieden. Dus ouder materiaal kan je er niet vinden en de zoekmachine van bruna.nl is om te huilen zo slecht.quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:04 schreef Twinkle20 het volgende:
Op dit moment heeft bruna.nl tijdelijk de actie 3 engelse boeken halen, 2 betalen.
Misschien dat dat een aantrekkelijke aanbieding is?
quote:Dear Kahlen,
I am terribly sorry for the delay, I can confirm this title is still in processing, I am afraid that we received the item damaged from our suppliers. However we are arranging another copy to be dispatched to you, which should arrive shortly.
I am very sorry for the delay. We will get the replacement to you as quickly as possible.
Kind regards
Customer Advisor
www.bookdepository.co.uk
Het versturen van pakjes vanuit de UK is gewoon goedkoper. Prijs en kosten zijn natuurlijk 2 verschillende zaken.quote:Op woensdag 1 april 2009 10:13 schreef Kahlen het volgende:
Ik heb een stapel boeken besteld bij Boodepository. Elk boek kwam als pakketpost en werd apart verstuurd. Echt bizar, een pakketje versturen kost in Nederland al 6,50 euro en voor 4 euro krijg je een pakketje uit Engeland met daarin een boek. Hoe kan dat zo goedkoop? Ik snap ook niet waarom ze niet alle boeken in 1 keer sturen, maar dit is wel leuk zo, bijna een week lang kreeg ik elke dag een boek als pakketje thuis, net of ik elke dag jarig was.
1 Boek nog niet ontvangen, net even gemaild en kreeg zeer nette reactie terug:
[..]
Zoals al eerder gezegd is Play.com nogal duur inmiddels omdat ze hun eigen wisselkoers aanhouden. En de service vind ik ook niet beter dan Bookdepository.co.uk.quote:
Het is nog altijd goedkoper dan bol.com ofzo. Heb zelf nooit problemen gehad met de service, eigenlijk.quote:Op woensdag 1 april 2009 12:12 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Zoals al eerder gezegd is Play.com nogal duur inmiddels omdat ze hun eigen wisselkoers aanhouden. En de service vind ik ook niet beter dan Bookdepository.co.uk.
En dat is nu dus nog steeds niet binnenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:29 schreef NoCigar het volgende:
Mooi, net een boek besteld bij http://www.bookdepository.co.uk/.
quote:Op woensdag 1 april 2009 10:13 schreef Kahlen het volgende:
Ik snap ook niet waarom ze niet alle boeken in 1 keer sturen, maar dit is wel leuk zo, bijna een week lang kreeg ik elke dag een boek als pakketje thuis, net of ik elke dag jarig was.
Omdat ik dan deel 4 (summer) los moet kopen en deel 1 t/m 3 in 1 pocket leest ook niet fijn, dan is dat ding zo dik en het papier zo dun....quote:Op woensdag 1 april 2009 13:57 schreef Dagonet het volgende:
Waarom koop je die Weis & Hickman boeken niet als complete trilogie in één trouwens?
Wat hij zegt.quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:23 schreef Quir het volgende:
Ik bestel mijn boeken nog steeds (vrijwel) vast bij Bol, maar goedkopere alternatieven zijn altijd welkom. Deze volg ik dus even.
Na pasen heb je vast een reactie.quote:Op vrijdag 10 april 2009 18:38 schreef NoCigar het volgende:
Ik heb gisteren maar eens een mailtje gestuurd, maar nog geen reactie gehad.
Dat wist ik dan weer niet inderdaad. Lees zelf geen Engelse boeken omdat ik dan het gevoel heb dat ik het verhaal maar half mee krijgquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:27 schreef Kahlen het volgende:
[..]
Nadeel van bruna is dat ze alleen populaire actuele titels aanbieden. Dus ouder materiaal kan je er niet vinden en de zoekmachine van bruna.nl is om te huilen zo slecht.
Maar leuke actie als je in Nederland wilt bestellen en geen creditcard hebt. Het is voordelig zo.
De Slegte is tegenwoordig echt heel duur. Vaak duurder dan de 'beschadigde' boeken van Selexyz (die nooit beschadigd zijn overigens), duurder dan de witte boekenmarkt, duurder dan het Boekenfestijn en soms zelfs duurder dan wat het boek nieuw kost bij de boekhandel. Ze zijn zelfs weleens zo dom om een tweedehands boek duurder te verkopen dan wat het bij hun zelf nieuw kost.quote:Op zondag 12 april 2009 01:29 schreef the_witch het volgende:
De Slegte 2e hands. Begint al vanaf 2¤
Dan Brown nog laast gekocht voor 5¤ en bijna nieuw.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |