Dat zie je goed... Dus ik zie ook geen problemen met deze regels. Volgend jaar presteren, dan ben je erbij. Anders, jammer maar helaas.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:31 schreef stefan92 het volgende:
[..]
Als de Hoofdklasse A beter is, dan plaatsen de nummers 5 en 6 zich toch redelijk makkelijk via de kwalificatiewedstrijden voor die Topklasse en heb je alsnog meer Hoofdklasse A teams erin, of zie ik dit fout?
gewoon laatste 3 jaar, waarvan komend seizoen dubbel telt ofzo?quote:Op zondag 7 juni 2009 15:58 schreef methodmich het volgende:
Kan wel, dat 5 en 6 zich ook plaatsen, maar dan zit je nog met pakweg 7, 8 en 9 die beter zijn dan de nummer 4 uit C.
Maar goed, je moet iets verzinnen. De laatste vijf jaar als basis nemen is weer niet eerlijk voor relatief nieuwe en goed presterende teams.
Voor ons is het prima zo inderdaadquote:Op zondag 7 juni 2009 15:58 schreef methodmich het volgende:
Maar goed, je moet iets verzinnen. De laatste vijf jaar als basis nemen is weer niet eerlijk voor relatief nieuwe en goed presterende teams.
Probeer dat even aan de KNVB uit te leggen, Volendam probeert al jaren weg te komen van die vrijdagavond.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:30 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een valide argument. De clubs zouden op zaterdagmiddag moeten kunnen spelen als ze dat willen. Ik zie niet ook in waarom dat niet zou kunnen. Ja, vanwege de tv, maar de televisierechten van de JL zijn toch niet veel waard.
Ok, rond krijgen ze het misschien wel, ik heb geen inzage in de financiën van die top amateurclubs. Maar zitten zij er wel op te wachten?quote:Op zondag 7 juni 2009 22:28 schreef GeorgKacher het volgende:
[..]
Met een bus naar Groningen met een begroting van een miljoen? Dat moet toch lukken hoor. Anders snel een andere penningmeester nemen
Nou, ik ben benieuwd.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:30 schreef GeorgKacher het volgende:
De vraag wordt: welke eisen ga je stellen. Dat is volgens diverse voorzitters die ik gesproken heb niet duidelijk.
Maar zo'n topklasse club promoveert wel na 1 seizoen naar de eerste divisie. Hoe zit het dan?quote:Op zondag 7 juni 2009 22:32 schreef GeorgKacher het volgende:
De KNVB gaat geen accomodatie eisen stellen aan de topklasseclubs.
In de winter is het om 4 uur ook al aardig schemerig. En als er een goeie bui langs komt is het ook redelijk donkerquote:Ook is er geen lichtinstallatie nodig. Doordeweekse wedstrijden worden ingepland wanneer het zomertijd is.
Om hoeveel clubs zou het eigenlijk gaan dan?quote:Veel potentiële topklasseclubs willen een latere overschrijvingstermijn dan 31 mei.
De KNVB gaat daar nog intern en met de clubs over praten. De eerste competitiewedstrijd in de topklasse is op 22 augustus 2010 en de laatste op 15 mei 2011.
Als je in A niet bij de eerste 6 kunt komen heb je niets te zoeken in de topklasse.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:58 schreef methodmich het volgende:
Kan wel, dat 5 en 6 zich ook plaatsen, maar dan zit je nog met pakweg 7, 8 en 9 die beter zijn dan de nummer 4 uit C.
uiteindelijk komt iedereen waar hij/zij hoort... en dat zou dan na een paar jaar best 1 t/m 9 van de Hoofdklasse A van volgend jaar zijn en misschien maar de eerste 2 of 3 uit C. Maar het is net als een seizoen, je krijgt gewoon wat je verdient.quote:Op maandag 8 juni 2009 00:36 schreef Sybesma het volgende:
[..]
Als je in A niet bij de eerste 6 kunt komen heb je niets te zoeken in de topklasse.
Presteren dus. :-)
Precies...quote:Op maandag 8 juni 2009 00:54 schreef uitje4life het volgende:
[..]
uiteindelijk komt iedereen waar hij/zij hoort... en dat zou dan na een paar jaar best 1 t/m 9 van de Hoofdklasse A van volgend jaar zijn en misschien maar de eerste 2 of 3 uit C. Maar het is net als een seizoen, je krijgt gewoon wat je verdient.
quote:Op maandag 8 juni 2009 12:06 schreef Sybesma het volgende:
[..]
[offtopic]Je moet je sig nog even aanpassen... Het derde kampioenschap is alweer even binnen dacht ik.[/offtopic]
http://www.voetbalopzaterdag.com/?nid=4480quote:Op maandag 8 juni 2009 15:43 schreef pekel het volgende:
Heeft iemand een linkje naar een document of bericht waarin de gevolgen voor het gehele amateurvoetbal staan (betreffende promotie-/degradatieregeling)?
Zondag 1F en zondag 2K en 2L staan hier niet bij..quote:Op maandag 8 juni 2009 16:04 schreef HPayne het volgende:
[..]
http://www.voetbalopzaterdag.com/?nid=4480
Het gaat ook over zaterdagvoetbal. Hier staat wel wat over de zondagafdeling http://www.zondaghoofdklasse.nl/nieuws/728quote:Op maandag 8 juni 2009 16:08 schreef pekel het volgende:
[..]
Zondag 1F en zondag 2K en 2L staan hier niet bij..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |