gaat hier sneller dan bij de SC iigquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Lijkt er by the way op dat we weer eens een deel 2 krijgen vandaag
Aii.. Daar wordt je ook niet vrolijk van.. En ik maar zielig doen met mijn handje terwijl ik bijna alles zelf kan.quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:41 schreef draculettetje het volgende:
[..]
om een lang verhaal nog even kort te vertellen,
heb 2x 1 week in ziekenhuis gelegen ivm infectie aan mn verkeerde been
daardoor ong 2 maand bij mn schoonouders in huis gezeten
nu weer in eigen huis dus en alles weer opbouwen!
ja maar daar hebben ze de gezelligste mensen weggejaagd dusquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:47 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
gaat hier sneller dan bij de SC iig
Wedden dat de TT over mij gaat, 'Goedemorgen #2, waar Ez zelfmoordneigingen heeft' ofzoquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
leuk toch![]()
heb al paar dagen geen SC meer meegemaakt dus
Geen Pamela, jouwequote:Op woensdag 18 maart 2009 10:46 schreef Leanne het volgende:
[..]
* Leanne stuurt Ezechiel tietenfoto's van pamela
Als je tript wel denk ik :dquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Niet moeilijk hoor. Recht in de rikketik desnoods
nee joh waar de SC leuker is dan in de SCquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wedden dat de TT over mij gaat, 'Goedemorgen #2, waar Ez zelfmoordneigingen heeft' ofzo
Die zitten nu hierquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ja maar daar hebben ze de gezelligste mensen weggejaagd dus
geen flauw idee, kon ik daarvoor natuurlijk ook niet helemaalquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Aii.. Daar wordt je ook niet vrolijk van.. En ik maar zielig doen met mijn handje terwijl ik bijna alles zelf kan.
Hoe lang gaat ;t dan duren voor je weer helemaal zelfstandig bent?
nee hoor, daar doen ze echt niet aan kliekjesvorming zei eens een FA tegen mijquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ja maar daar hebben ze de gezelligste mensen weggejaagd dus
quote:
Zullen we dan wel naakt zelfmoord plegen?quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Leanne zelf, anders ga ik vanmiddag het plan van DW en mij uitvoeren
met daarbij de belofte dat als dat wel zou gebeuren zou die dicht gaan ?quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:50 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
nee hoor, daar doen ze echt niet aan kliekjesvorming zei eens een FA tegen mij
Geen idee, nooit gebruikt.quote:
Ja SJ moet zich nog bewijzenquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
![]()
hoe gezelliger het hier is hoe groter de kans dat ie echt stipt om 12 uur op slot gaat
quote:
yup, alleen dat zijn dingen die snel weer vergeten wordenquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
met daarbij de belofte dat als dat wel zou gebeuren zou die dicht gaan ?
Uiteraard, zie ik toch nog tieten voor ik dood gaquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zullen we dan wel naakt zelfmoord plegen?
Of ben je preuts?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |