effe maar?quote:
om een lang verhaal nog even kort te vertellen,quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja ik ben er deze week ook weer, kan niet echt weg ofzo.
Weer thuis? heb ik wat gemist?
Jep, maar ach, niet veel aan te doen. Moet morgen even naar school om mijn herkansingsformulier in te vullen, voor de rest doe ik niet zoveel.
Tietenfoto's PMenquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:39 schreef Leanne het volgende:
[..]
ohnoes Ezechiel! niet zelfmoord plegen!![]()
![]()
wat moet ik doen om je te stoppen
Ja maar horse werkt best wel snel he. en je moet niet zo hard trippen dat je geen ader meer kan vinden ;pquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Eerst de horse, en als we trippen de lucht er in?
Is binnen een paar seconden over als het er in zit
soms kan ik dat wel, lief zijnquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:38 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
![]()
Eindelijk iemand die lief tegen me is
niets, gewoon blijven toekijkenquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:39 schreef Leanne het volgende:
[..]
ohnoes Ezechiel! niet zelfmoord plegen!![]()
![]()
wat moet ik doen om je te stoppen
Verkeerde spoilertag?quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
dat is heel jammer
en waarom doet die spoiler het niet
Effe is een relatief begripquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
effe maar?
dat is ook de moeite niet dus
open een willekeurig NB of SC topic en je komt heus wel tietenfoto's tegenquote:
Niet moeilijk hoor. Recht in de rikketik desnoodsquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja maar horse werkt best wel snel he. en je moet niet zo hard trippen dat je geen ader meer kan vinden ;p
Doodsverwensingquote:
'effe' is relatief.quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
effe maar?
nope zie ik ook en ik heb gewoon tekst getypt >> geselecteerd >> spoilertag aangekliktquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Verkeerde spoilertag?
Ben ik by the way de enige die het fout ziet? Dat de reactie in de sig komt?
ik had het idd niet gezienquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Verkeerde spoilertag?
Ben ik by the way de enige die het fout ziet? Dat de reactie in de sig komt?
Van keeley ofzo ja, maar die wil ik nietquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
open een willekeurig NB of SC topic en je komt heus wel tietenfoto's tegen
Dat is minderquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:41 schreef draculettetje het volgende:
[..]
om een lang verhaal nog even kort te vertellen,
heb 2x 1 week in ziekenhuis gelegen ivm infectie aan mn verkeerde been
daardoor ong 2 maand bij mn schoonouders in huis gezeten
nu weer in eigen huis dus en alles weer opbouwen!
neuh, meer iets van leedvermaakquote:
dan heb ik geen tijdquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:44 schreef ajf het volgende:
[..]
Effe is een relatief begripLees voor effe 2 dagen
quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:45 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
neuh, meer iets van leedvermaak
F5 topique btw
van wie dan?quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Van keeley ofzo ja, maar die wil ik niet
quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
effe maar?
leuk tochquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Lijkt er by the way op dat we weer eens een deel 2 krijgen vandaag
Leanne zelf, anders ga ik vanmiddag het plan van DW en mij uitvoerenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|