krijgt ze van danny vast een fok tshirtquote:Op woensdag 18 maart 2009 01:19 schreef Armoed het volgende:
[..]
Nee, ze gaat een nieuwe internet maken.
ik geloof het pas als ik mijn naam er zie staanquote:Op woensdag 18 maart 2009 01:20 schreef damsco het volgende:
www = wie wat waar voor de niet-hyvers onder ons
Nu krijg je 500 woordgrapjes mbt geslachtsdelen van ervaren KLB'ersquote:Op woensdag 18 maart 2009 01:21 schreef Lillebillie het volgende:
Hey! Maak mijn Iphone niet belachelijk! Ik hou van mooie Apple spullen!
Wel hele berichten op fok kunnen schrijven maar niet even een WWW maken op dit momentquote:Op woensdag 18 maart 2009 01:21 schreef Lillebillie het volgende:
ik typ dit vanaf een macbook pro dus als ik morgen uit die lift spring hou daar effe rekening mee ktxbyequote:Op woensdag 18 maart 2009 01:21 schreef Lillebillie het volgende:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 01:22 schreef Hetiszover het volgende:
Ik denk toch dat die lilliebilledinges een kloon is.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 01:22 schreef Armoed het volgende:
[..]
Nu krijg je 500 woordgrapjes mbt geslachtsdelen van ervaren KLB'ers
issie van jouquote:
waarschijnlijk, maar nu draait het topic ook rond haar/hem dus laat het nog maar even doen alsofquote:Op woensdag 18 maart 2009 01:22 schreef Hetiszover het volgende:
Ik denk toch dat die lilliebilledinges een kloon is.
Op je telefoon? Waarom?quote:Op woensdag 18 maart 2009 01:23 schreef Lillebillie het volgende:
Een naaktfoto.. Ik heb er hier eentje van 20 jaar geleden, in bad, hoe spannend...
Echt niet.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 01:21 schreef Lillebillie het volgende:
Nee serieus nietquote:
WTFquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |