quote:Op woensdag 18 maart 2009 01:09 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Rot op gast, dat is echt niet zo
Heb je dit getimed of waar zie je zoiets?quote:Op woensdag 18 maart 2009 01:12 schreef damsco het volgende:
[..]Jammer, maar je hebt jezelf verraden. Elke keer als je onder je kloon post loopt je inactieve tijd op tot soms 50 sec. Daarna is je inactieve tijd niet > 10 sec. Elke keer als je inactieve tijd oploopt is de inactieve tijd van lillian zeer klein en wordt er wat gepost. vervolgens loopt "haar" inactieve tijd weer op tot 2-3 min.
Busted maat.
mijn straat naam is ook fyahquote:Op woensdag 18 maart 2009 01:12 schreef Hetiszover het volgende:
Ze is trouwens wel oerdom dat ze haar straatnaam ook op Hyves zet.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 01:12 schreef damsco het volgende:
[..]Jammer, maar je hebt jezelf verraden. Elke keer als je onder je kloon post loopt je inactieve tijd op tot soms 50 sec. Daarna is je inactieve tijd niet > 10 sec. Elke keer als je inactieve tijd oploopt is de inactieve tijd van lillian zeer klein en wordt er wat gepost. vervolgens loopt "haar" inactieve tijd weer op tot 2-3 min.
Busted maat.
zou het topic wel minder leuk makenquote:Op woensdag 18 maart 2009 01:12 schreef damsco het volgende:
Busted maat.
Profiel, maargoed nu zou die wel af en toe ff tegelijk refreshen zodat het niet meer opvaltquote:Op woensdag 18 maart 2009 01:13 schreef fyah het volgende:
[..]
Heb je dit getimed of waar zie je zoiets?
Slaap lekkerquote:Op woensdag 18 maart 2009 01:14 schreef Lillebillie het volgende:
Die hyves is een hoax.. Geweldig. Geeft me een "Char" gevoel.. Ik post hier berichten en heb een Hyve, dat terwijl ik eigenlijk niet besta.. Hihi!
Enough. Nighty night!
Puur theoretisch gezien kan ze ook eens in de zoveel tijd F5'en en dan reageren en dit herhalen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 01:12 schreef damsco het volgende:
Busted maat.
zet even een kleine shout out op je hyves dan. ben je van het gezeik afquote:Op woensdag 18 maart 2009 01:14 schreef Lillebillie het volgende:
Die hyves is een hoax.. Geweldig. Geeft me een "Char" gevoel.. Ik post hier berichten en heb een Hyve, dat terwijl ik eigenlijk niet besta.. Hihi!
Enough. Nighty night!
De eckte eckte geloven je hoorquote:Op woensdag 18 maart 2009 01:14 schreef Lillebillie het volgende:
Enough. Nighty night!
winnequote:Op woensdag 18 maart 2009 01:16 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
De eckte eckte geloven je hoor
Klacht: Jeugd van Tegenwoordigquote:Op woensdag 18 maart 2009 01:16 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
De eckte eckte geloven je hoor
een www? ga je een site maken voor ons?quote:Op woensdag 18 maart 2009 01:18 schreef Lillebillie het volgende:
Guys, weten jullie hoe kut het is om te tikken op m'n iPhone. Morgen een www voor jullie!
quote:Op woensdag 18 maart 2009 01:18 schreef Lillebillie het volgende:
Guys, weten jullie hoe kut het is om te tikken op m'n iPhone. Morgen een www voor jullie!
Een www is een Twitter onderdeel op Hyves.quote:Op woensdag 18 maart 2009 01:18 schreef fyah het volgende:
[..]
een www? ga je een site maken voor ons?
Nee, ze gaat een nieuwe internet maken.quote:Op woensdag 18 maart 2009 01:18 schreef fyah het volgende:
[..]
een www? ga je een site maken voor ons?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |