En dan het lef hebben om andere mensen een kamper te noemen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:40 schreef KirkLazarus het volgende:
Toen werd ik boos en noemde hem kankerleijerNiet netjes, maar hij hield wel op.
Actie/reactiequote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:43 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]
En dan het lef hebben om andere mensen een kamper te noemen.
FOK!.
Schuttingwoorden zijn woorden uit schuttingtaal! Duhhhhhhhh.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:46 schreef donroyco het volgende:
Wat zijn schuttingwoorden?
Ik ken alleen schuttingtaal
XCZ is bij ons in de buurt een bekend schuttingwoord. Op bijna elke schutting terug te vinden.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:49 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Schuttingwoorden zijn woorden uit schuttingtaal! Duhhhhhhhh.
Steun zoeken op FOK!quote:Op woensdag 18 maart 2009 00:01 schreef KirkLazarus het volgende:
Ik heb echt geen steun aan jullie he... Sjonge jonge
Ja en nu ook mans genoeg zijn om toe te geven dat je deze laatste zin gewoon erbij verzonnen hebt omdat je de OP uiteindelijk zelf te triest vondquote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:40 schreef KirkLazarus het volgende:
Ik zou hem een hoek verkopen en zijn vriendin voor zijn ogen anaal nemen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:40 schreef KirkLazarus het volgende:
Zit ik in de trein, krijg 1 smsje binnen... telefoontje zegt zachtjes *piep piep*, meent een of andere kamper mij te moeten waarschuwen: "hey hou godverdomme eens op met die kuttelefoon!"En z'n kampsnol maar lachen. Dus TS zegt: "...hoe hilarisch". Volgen er nog meer krachttermen mbt telefoons, schuttingwoorden en mijn achtereinde
Ook als je niet achter een computer zit, maar je echt in die coupe bevind? (Ik weet het, het is moeilijk voor te stellen, niet achter je pc zitten enz)quote:Op woensdag 18 maart 2009 00:12 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Ik zou hem een hoek verkopen en zijn vriendin voor zijn ogen anaal nemen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |