Ja, maar die ken ik allemaal niet. Net zoals ik nog nooit van Lobasca, blurk, disana en weet ik veel wie nog meer nooit van gehoord had. Toen van jou ook niet NMNS!!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En droogkloot Py
Marrijequote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
whehehe ik dacht net iets van dezelfde strekking, Peet, zit je al klaar met je topic?
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:13 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Een workshop ‘zwemmen met krokodillen’ lijkt me een prima plan Jacob, zo werken we aan je zelfvertrouwen, je aversie tegen wilde dieren, je schaamte om je lichaam te tonen, je chloorfobie en wat lichaamsbeweging zal je ook goed doen.
Slaan we 5 vliegen in één klap mee.
[ afbeelding ]
Ik ga dit zeker in overweging nemen, dank je wel voor het meedenken, en voor je goede advies.
[ afbeelding ]
Hier heb ik Jacob goed mee op weg geholpen, en als hij er niets mee doet, is het zijn eigen verantwoording.
[ afbeelding ]
Ik neem mijn telefoon voorlopig maar niet meer op tijdens kantooruren. Straks is het Karel. En die vervolgafspraak zeg ik wel per mail af: buikgriep met redelijk wat koorts.
[ afbeelding ]
Goed dat je toch weer gekomen bent, Jacob.
Hoe gaat het met je?
Geeft niks Coos, een gestoorde meer of minder doet er hier niet toequote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:15 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja, maar die ken ik allemaal niet. Net zoals ik nog nooit van Lobasca, blurk, disana en weet ik veel wie nog meer nooit van gehoord had. Toen van jou ook niet NMNS!!
Die is idd nog wel lang onder de wakkeren vandaag he?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:17 schreef Coos het volgende:
[..]
Marrijekijk eens op de klok.
![]()
Welterusten.
Of ze was nog bezig met de doorligzalf.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die is idd nog wel lang onder de wakkeren vandaag he?
Na zo'n post vraag ik me af waarom ik eigenlijk nog steeds aardig tegen je ben.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Geeft niks Coos, een gestoorde meer of minder doet er hier niet toe
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:23 schreef Coos het volgende:
[..]
Na zo'n post vraag ik me af waarom ik eigenlijk nog steeds aardig tegen je ben.
Dat is het!! Haar relbehoefte voor vandaag is nog niet bevredigd.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Marrije blijft maar wachten op een rel, met luciferstokjes tussen haar ogen![]()
Denk dat rond die periode zijn liefdesverklaringen begonnen zijnquote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als dat zo is, dan toch net?
hahaha, ja inderdaad! maar ik ben nog niet zo moe, maar als ik er over een paar uur weer uit moet piep ik wel andersquote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:17 schreef Coos het volgende:
[..]
Marrijekijk eens op de klok.
![]()
Welterusten.
Ja, en aan de andere kant van die plaat zit de rest van de SC users.quote:
doorligzalf???quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:22 schreef Coos het volgende:
[..]
Of ze was nog bezig met de doorligzalf.
Jawel, maar hij had eerst een oogje op Ccquote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Denk dat rond die periode zijn liefdesverklaringen begonnen zijn
Zijn daar nog verslagen van?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jawel, maar hij had eerst een oogje op Cc
5 hits op google. Dat is echt héél weinig, voor een uitspreekbaar woord.quote:
Die rel heb ik dus gemist vandaag. Waarom Cc zo kwaad op hem is en continue zijn naam en woonplaats noemt en foto plaatst.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je was er zelf bij joh.....maar volgens mij was het allemaal iets later in de tijd. Speelde zich, dacht ik, voornamelijk af net na DGK, onder de hoede van Staticquote:
maar wat heeft het met mij te maken vraag ik me afquote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:28 schreef Gert het volgende:
[..]
5 hits op google. Dat is echt héél weinig, voor een uitspreekbaar woord.
Misschien omdat je meestal om een uur of 10 gaat slapen?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
maar wat heeft het met mij te maken vraag ik me af
Ik kan me daar niks van voor de geest halen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Je was er zelf bij joh.....maar volgens mij was het allemaal iets later in de tijd. Speelde zich, dacht ik, voornamelijk af net na DGK, onder de hoede van Static
Tja..quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
maar wat heeft het met mij te maken vraag ik me af
maar de link met doorligzalf is dan??quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Misschien omdat je meestal om een uur of 10 gaat slapen?
Echt nietquote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kan me daar niks van voor de geest halen.
Doorliggen krijg je van te veel liggen. Vroeg naar bed....quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
maar de link met doorligzalf is dan??
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Doorliggen krijg je van te veel liggen. Vroeg naar bed....
Zou dat een hint kunnen zijn?
Nee echt niet. Ik keuvel dan ook wel wat afquote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Echt niet
Hij was toch heel frequent met jou aan het keuvelen, zocht het wel op.
Maar ik lig niet veel, in elk geval niet lang genoeg achter elkaar, anders gezegd: coosie ligt langer meer uur achter elkaar op bed dan ik. Ik ben om de 3 a 4 uur wakker en moet ik eruit voor tenminste 15 minuten. Als ik heel veel geluk heb kan ik 5 uur achter elkaar slapen maar dat is zeldzaamquote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Doorliggen krijg je van te veel liggen. Vroeg naar bed....
Zou dat een hint kunnen zijn?
Je zal toch naast hem en z'n opblaaspop wakker worden.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee echt niet. Ik keuvel dan ook wel wat af.
Zeg, doe effe gezellig! Ik moet zo richting dromenland.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:41 schreef Coos het volgende:
Je zal toch naast hem en z'n opblaaspop wakker worden.
Nou ja, boeiend ook.....quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee echt niet. Ik keuvel dan ook wel wat af.
Dat denk ik ook. Maar ik ben dan ook al op leeftijd.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
coosie ligt langer meer uur achter elkaar op bed dan ik.
ja en ver voor de haan aan weer wakkerquote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:43 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Maar ik ben dan ook al op leeftijd.
Maar ik plaag maar hoor Marrrrije. Door de tijd waarop je meestal welterusten zegt denk ik vaak, die gaat met de kippen op stok.
Coos is nu éénmaal zo. Die weet geen maat te houden.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zeg, doe effe gezellig! Ik moet zo richting dromenland.
Think happy thoughts, think happy thoughts.
zaterdag 57 geworden.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja en ver voor de haan aan weer wakker
Hoe oud ben jij als ik vragen mag?
Goffer.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
Coos is nu éénmaal zo. Die weet geen maat te houden.
Slaap lekker voor straks...
[ afbeelding ]
poeh, begrijp nu wel waar die rolstoel vandaan komt. En ik maar denken dat jij een jonge vent bentquote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:45 schreef Coos het volgende:
[..]
zaterdag 57 geworden.![]()
maar ik heb nog een jong hartje.
Dat meubulair op de achtergrond, is dat niet de standaard inrichting van de TBS instelling?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Coos is nu éénmaal zo. Die weet geen maat te houden.
Slaap lekker voor straks...
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd dan nog! Een lekker wijf in geile lingerie is onderweg!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:45 schreef Coos het volgende:
zaterdag 57 geworden.![]()
maar ik heb nog een jong hartje.
Niet? Wel toch?quote:
't Is zo kostelijk allemaal. Want blurk heeft het verdiend immers.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Damn.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:47 schreef Coos het volgende:
Dat meubulair op de achtergrond, is dat niet de standaard inrichting van de TBS instelling?
O, dan blijf ik nog even op.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gefeliciteerd dan nog! Een lekker wijf in geile lingerie is onderweg!
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:47 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat meubulair op de achtergrond, is dat niet de standaard inrichting van de TBS instelling?
Nou, om eerlijk te zijn, vind ik dat jij wel zoiets zou verdienenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet? Wel toch?
[..]
't Is zo kostelijk allemaal. Want blurk heeft het verdiend immers.
Joh, effe snel op en neer naar Coos, zo gepiept.quote:
Moet ik wel weten hoeveel ze weegt.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Joh, effe snel op en neer naar Coos, zo gepiept.
Gelukkig heb jij mijn telefoonnummer niet.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou, om eerlijk te zijn, vind ik dat jij wel zoiets zou verdienen
Alsof ik mensen telefonisch lastig valquote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij mijn telefoonnummer niet.
Rijst met meloen en paprika en kip en spaghettisaus, is dat calorierijk?quote:
Ik zie jou ook nog wel eens eindigen met een blauwe ordner voor je kop.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Rijst met meloen en paprika en kip en spaghettisaus, is dat calorierijk?
Lijkt net oftie een mini opblaas Cc-tje op z'n stokkie heeft staan.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Bij deze kan je helemaal lekker slapen...
[ afbeelding ]
Hij heeft een voorliefde voor beton, blijvende schade is het resultaat, maar ach, wie maalt daaromquote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:56 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik zie jou ook nog wel eens eindigen met een blauwe ordner voor je kop.
Ik hoor net dat je daar ook leuke bunkers van kan bouwen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij heeft een voorliefde voor beton
Dan is hij wel de geschikte kandidaat voor die enequote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik hoor net dat je daar ook leuke bunkers van kan bouwen.
Hè hè.... duurde even voordat het kwartje viel.quote:Op woensdag 18 maart 2009 00:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dan is hij wel de geschikte kandidaat voor die ene![]()
Misschien dat het een maand of drie kan duren......
46quote:Op woensdag 18 maart 2009 00:03 schreef Coos het volgende:
[..]
Hè hè.... duurde even voordat het kwartje viel.
Hoe oud ben jij NMNS?
Zo jong nog!! En nu al de betweterige overgrootvader uithangen hier op Fok!quote:
Met jou lijf pas je daar lekker tussen toch?quote:
Is die zalm nu nog niet op?quote:Op woensdag 18 maart 2009 00:06 schreef Copycat het volgende:
Ik ga nog even naar een Scandinavisch lijk in een koelkast kijken.
Nite.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:56 schreef Coos het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 maart 2009 00:08 schreef Coos het volgende:
[..]
Met jou lijf pas je daar lekker tussen toch?
Waar zou dat gezegde vandaan komen: "Wijsheid komt met de jaren."quote:
Beter kan je een Marokkaanse bruid zoeken. De hele dag verzorging aan huis.quote:Op woensdag 18 maart 2009 00:10 schreef Manu82 het volgende:
[..]volgend jaar ga ik een verzorgingshuis zoeken
Ja, praat me eens bij.quote:Op woensdag 18 maart 2009 00:09 schreef dieenebart het volgende:
[..]
![]()
Goed moment om even binnen te vallen
Em ik ben lekker nog ouder, en wijzerquote:Op woensdag 18 maart 2009 00:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Coos is een babyboomer hè, die is pas echt oud
De uurtje factuurtje stervens "begeleiding" ben ik gelukkig ontlopen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij heeft een voorliefde voor beton, blijvende schade is het resultaat, maar ach, wie maalt daarom
Trusten hondjes.quote:Op woensdag 18 maart 2009 00:20 schreef hondjes het volgende:
[..]
Em ik ben lekker nog ouder, en wijzer![]()
Ga nu naar mijn bed, mijn schoonheidsslaapje doen.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 00:20 schreef hondjes het volgende:
[..]
Em ik ben lekker nog ouder, en wijzer![]()
Ga nu naar mijn bed, mijn schoonheidsslaapje doen.
Welke ordner?quote:Op woensdag 18 maart 2009 00:29 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Het ging mij om die opmerking over die ordner
deze.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:56 schreef Coos het volgende:
[..]
Van mij had diebepaalde dichtgeklapt mogen worden, kaft tegen kaft : splash.quote:Op woensdag 18 maart 2009 00:29 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Het ging mij om die opmerking over die ordner
Je voelt je wel thuis hier hè ?quote:Op woensdag 18 maart 2009 00:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat een ouwe zakken hier, ik ben nog maar 43 (nog 7 dagen)
Levenslang laten interviewen door de meiden halalquote:Op woensdag 18 maart 2009 00:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Van mij had diebepaalde dichtgeklapt mogen worden, kaft tegen kaft : splash.wat jij, dieene.
Zachtaardig persoontje.quote:Op woensdag 18 maart 2009 00:36 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Levenslang laten interviewen door de meiden halal
Ik heb weleens met moslima's in het water gelegen. Die kwamen op het recreatiegebied op het naaktstrand. Een gozer met een paar hoofddoek meiden. Maar wel blowen en drinken. Dus die meiden het water in en Ronald en ik ook in onze blote kont. Dus we komen aan de praat over koetjes en Ikeaatjes, toen zei ik:quote:Op woensdag 18 maart 2009 00:36 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Levenslang laten interviewen door de meiden halal
quote:Op woensdag 18 maart 2009 00:43 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik heb weleens met moslima's in het water gelegen. Die kwamen op het recreatiegebied op het naaktstrand. Een gozer met een paar hoofddoek meiden. Maar wel blowen en drinken. Dus die meiden het water in en Ronald en ik ook in onze blote kont. Dus we komen aan de praat over koetjes en Ikeaatjes, toen zei ik:
"Héérlijk ik heb altijd al eens met gesluierde vrouwen in bad willen liggen".
Wat het is met die moslima?quote:Op woensdag 18 maart 2009 00:43 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik heb weleens met moslima's in het water gelegen. Die kwamen op het recreatiegebied op het naaktstrand. Een gozer met een paar hoofddoek meiden. Maar wel blowen en drinken. Dus die meiden het water in en Ronald en ik ook in onze blote kont. Dus we komen aan de praat over koetjes en Ikeaatjes, toen zei ik:
"Héérlijk ik heb altijd al eens met gesluierde vrouwen in bad willen liggen".
Ja, ik ben niet zo van het martelen, allright?quote:
Smoesjesquote:Op woensdag 18 maart 2009 00:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ow Bart, ik moet afzeggen voor de bunker. Ik mag niet.
Ow kut. Ik wilde je net gaan PM'en.quote:Op woensdag 18 maart 2009 00:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ow Bart, ik moet afzeggen voor de bunker. Ik mag niet.
Interviewtje door persoontjes die jij verschrikkelijk vindt is in feite, in jouw ogen ook een marteling.quote:Op woensdag 18 maart 2009 00:51 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja, ik ben niet zo van het martelen, allright?![]()
Het is in mijn ogen niet okee om reële angst op te wekken bij personen in een zwakkere positie. Zelfs dieren hebben meer respect voor hun slachtoffers.
Fritzl heeft onvergeefbare zaken gedaan. Maar dat wil niet zeggen dat wij (als maatschappij of als eenling) dezelfde soort straf op hem kunnen toepassen.
En nu ga ik bijna slapen.
Dus niet.quote:
Ik kan me niet zo lang vrij maken ivm zaken en als ik vier weken aan een stuk weg kan is het Spanje.quote:
Misschien wil HiDiHo er wel 25 dagen weer ff tussenuit.quote:Op woensdag 18 maart 2009 00:53 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ow kut. Ik wilde je net gaan PM'en.![]()
Lijkt me te gek om er een fokker in te douwen.
Iemand nog een suggestie?
Tja, als alles goed is beginnen ze hier ook volgende maand.quote:Op woensdag 18 maart 2009 00:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dan zit ik ook zonder douche en moet ik m'n behoefte op een emmer doen
Watje, dat was juist het mooie eraan, lekker primitief in een bunker gaan zitten.quote:Op woensdag 18 maart 2009 00:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik kan me niet zo lang vrij maken ivm zaken en als ik vier weken aan een stuk weg kan is het Spanje.
Maar misschien over een tijdje eens. En dan niet niet zo'n kouwe kutbunker maar een luxe villa ofzo.
Luxe villa met zwembad in de USA voor ¤ 50.000. Maar wel eerst even kijken of ie leeg is en je geen schulden overneemt van de laatste bewoner.quote:Op woensdag 18 maart 2009 00:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik kan me niet zo lang vrij maken ivm zaken en als ik vier weken aan een stuk weg kan is het Spanje.
Maar misschien over een tijdje eens. En dan niet niet zo'n kouwe kutbunker maar een luxe villa ofzo.
Doe ik ook wel, hebben buuf en ik zo afgestemd, dat ze het niet tegelijk doen bij ons, maar dat hoeft de soos niet te weten.quote:Op woensdag 18 maart 2009 01:01 schreef Coos het volgende:
[..]
Tja, als alles goed is beginnen ze hier ook volgende maand.![]()
Maar ik schijt wel elders.
Ja: het FOK!-gezag vragen of je publiekelijk mag ronselen. Eigen topic.quote:Op woensdag 18 maart 2009 00:53 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ow kut. Ik wilde je net gaan PM'en.![]()
Lijkt me te gek om er een fokker in te douwen.
Iemand nog een suggestie?
Nee joh een villa! Met grote koelkasten en een mooi kookeiland dan kook ik de hele maand en kan ik gelijk daarna mijn cokeboek kookboek uitbrengen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 01:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Watje, dat was juist het mooie eraan, lekker primitief in een bunker gaan zitten.
En als het die bunker is die ik denk die het is valt dat primitieve ook best wel mee.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 01:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jij hebt zeker Ik kan geen smilies meer plaatsen gelezen en zit mij nu ff te stangen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi Ruudquote:
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Dat bedoelde ik niet helemaal, maar whatever works for you.quote:Op woensdag 18 maart 2009 01:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[ afbeelding ]
Kijken of ik handmatig die smilies kan plaatsen via een grote omweg, door de eigenschappen van de smilie tussen IMG tags te zetten.
edit: Ja dus
Leuk hè!quote:Op woensdag 18 maart 2009 01:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[ afbeelding ]
Kijken of ik handmatig die smilies kan plaatsen via een grote omweg, door de eigenschappen van de smilie tussen IMG tags te zetten.
edit: Ja dus
Het is behelpen en de reactie komt hooguit ietsje later, maar het is te doen, maar blijft raar dat de opmaak en de smilies het niet meer doen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 01:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Leuk hè!
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik heb er geen last van (bagger layout).quote:Op woensdag 18 maart 2009 01:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het is behelpen en de reactie komt hooguit ietsje later, maar het is te doen, maar blijft raar dat de opmaak en de smilies het niet meer doen.
Die ken ik dan wel weer uit mijn hoofd....quote:Op woensdag 18 maart 2009 01:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb er geen last van (bagger layout).
Maar ik wilde maar aangeven dat je met die tags best geinige dingen kan doen. Je maakt ze groter (jezelf), kleiner (soury), breder (Tom), smaller (Caro)... je kan alle kanten op.[ afbeelding ]
![]()
quote:Op woensdag 18 maart 2009 01:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb er geen last van (bagger layout).
Maar ik wilde maar aangeven dat je met die tags best geinige dingen kan doen. Je maakt ze groter (jezelf), kleiner (soury), breder (Tom), smaller (Caro)... je kan alle kanten op.[ afbeelding ]
![]()
quote:Op woensdag 18 maart 2009 00:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wat het is met die moslima?
Onder die sluiers zitten heel vaak hele mooie meiden.
En die liberale moslima's zou je eerder onder een sluier willen verstoppen
Ja, bij meerdere geschikte kandidaten mogen de fokkers stemmen wie erin mag.quote:Op woensdag 18 maart 2009 01:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja: het FOK!-gezag vragen of je publiekelijk mag ronselen. Eigen topic.
Effe Yvonne PM'en en fatsoenlijk uitleggen wat de plannen zijn. Volgens mij komt het dan goed. Zéker als je nog iets leuks belooft speciaal voor FOK!
Er zijn genoeg gekken hier die mee willen doen. Misschien niet in deze SC maar zeker wel erbuiten.
Ben je nu vrij?quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:37 schreef Copycat het volgende:
Verslapen!
Vijf voor negen wakker worden.
Maar ik ben wel uitgerust, dat dan weer wel.
Ja dat bedoel ik.quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
misschien dat je de rest van de dag vrij had genomen. Had gekund.
Grapjas!quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:09 schreef Marrije het volgende:
Das ook relaxt.
Je had ook een uurtje langer door kunnen werken.
Ik ookquote:
En waar gaan jullie je eens lekker tegenaan bemoeien dan.quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:49 schreef debuurvrouw het volgende:
Goeiemorgen!
Was ff vergaderen met de bemoeimoeders.Maar nu ben ik er weer hoor.
Het is hier fuckallkoud man.
Allemaal eens aangeklikt. Die laatste heeft wel wat lekker funkies, over die andere nummers heb ik geen mening.quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:58 schreef Copycat het volgende:
En deze ligt een beetje in het verlengde van. Ook lekker, maar toch niet zo lekker als Robert Troutman and the ZAPP band:
Ergens begin jaren negentig nog live gezien.
Zo. En nu hou ik me weer even koest.
Oee ahh "iets lekker funkies" was dus volkomen misplaatst. Slip of the fingers. Whatever. Ik weet niet wat funk is. Maar nu dus wel thanks to you: dat is muziek waarbij ik direct de neiging krijg om net zo lang te slaan totdat het weer stil is.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:04 schreef Copycat het volgende:
Als je ZAPP en Dazz band geen funk vindt hebben, weet je niet wat funk is. Pasadenas is ook meer soul dan funk.
We hebben het hier over de asbak?quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:25 schreef Coos het volgende:
Ow Ccshe's arrived
![]()
in het echt nog véél mooier dan op de foto!
Snelle service!quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:25 schreef Coos het volgende:
Ow Ccshe's arrived
![]()
in het echt nog véél mooier dan op de foto!
Funkfailertquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:28 schreef Gert het volgende:
Oee ahh "iets lekker funkies" was dus volkomen misplaatst. Slip of the fingers. Whatever. Ik weet niet wat funk is. Maar nu dus wel thanks to you: dat is muziek waarbij ik direct de neiging krijg om net zo lang te slaan totdat het weer stil is.
Het wachten is nog op Marrije.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:29 schreef Gert het volgende:
[..]
We hebben het hier over de asbak?
Of over Marrije in lingerie?
Nee. Ik zit nog kwijlend er naar te kijken.quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:00 schreef Copycat het volgende:
Heb je er al eentje in uitgedrukt, Coos?
Oh breek me de bek niet openquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:58 schreef Gert het volgende:
[..]
En waar gaan jullie je eens lekker tegenaan bemoeien dan.
De zon schijnt.quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:34 schreef Copycat het volgende:
Ik doe even een dansje.
Gewoon, omdat ik dat kan.
Eigenlijk zou ik Buuf's bek open willen breken, maar ik kan niet tegen huilende vrouwen.
Heeft er dan niemand iets leuks te melden?
Spuit elf was in coma gevallen tijdens bovenstaande discussie dus toch alsnog maar antwoord:quote:Op dinsdag 17 maart 2009 02:12 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
lees je nog wel is mee hieroow?
heb je bijvoorbeeld gevolgd dat lekker simpel eigenlijk een meisje van 14 met down is?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
Heel goedquote:Op woensdag 18 maart 2009 14:04 schreef Copycat het volgende:
Versabommie, how is married life treating you, once again?
quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:06 schreef debuurvrouw het volgende:
hier is het nog steeds koud en niet zonnig.
Leraren zijn bijna untouchable, als je iets wil bereiken en ze werken tegen of hebben geen zin dan gebeurt er heel lang niets, enige wat helpt is een knokploeg op die gijtewollen sokken zwijnen afsturen met een boodschapjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
Ja, en ik maar denken dat ik een heel eind was na 5 (!!!!!) jaar.quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Leraren zijn bijna untouchable, als je iets wil bereiken en ze werken tegen of hebben geen zin dan gebeurt er heel lang niets, enige wat helpt is een knokploeg op die gijtewollen sokken zwijnen afsturen met een boodschapje
Ik weet wel dat het makkelijk roepen is, maar is een andere school geen optie? Als je al vijf jaar gedoe hebt, dat is wel heel lang.quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, en ik maar denken dat ik een heel eind was na 5 (!!!!!) jaar.![]()
Gelukkig snapt mijn vriendin het (zat in hetzelfde schuitje) en die gaat nu hogerop contact zoeken, en met een andere moeder op gesprek. Ik brak dus serieus bij mijn enkeltjes af net.![]()
dus ze ontlasten me even.
Echt serieus, ik ben er zo moe van. Áltijd strijden, dat het nooit eens gewoon kan. Maar nog één jaartje voor mijn oudste.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Heel goedZit na 61 dagen nog in de wittebroodsweken, dat zit zo: Ik zei nou die wittebroodsweken zitten er nu toch wel op zodat ik al boerend en ruftend op de bank kan gaan hangen ... En toen zei ze: "die wittebroodsweken zijn pas voorbij als IK zeg dat ze voorbij zijn....
Je doet het goed, je bent al vijf jaar verder, dat laatste jaartje lukt ook.quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, en ik maar denken dat ik een heel eind was na 5 (!!!!!) jaar.![]()
Gelukkig snapt mijn vriendin het (zat in hetzelfde schuitje) en die gaat nu hogerop contact zoeken, en met een andere moeder op gesprek. Ik brak dus serieus bij mijn enkeltjes af net.![]()
dus ze ontlasten me even.
Echt serieus, ik ben er zo moe van. Áltijd strijden, dat het nooit eens gewoon kan. Maar nog één jaartje voor mijn oudste.
ja voor de vorm hier op het forum wel, maar jij weet net als ik Gertje, dat ik keurig braaf "ja lief" riepquote:Op woensdag 18 maart 2009 14:18 schreef Gert het volgende:
[..]![]()
En toen zei jij gedwee:..................................... pppFFFFrrrt !!! BURP!![]()
Toch?
Voor nog één jaar een kind naar een andere school doen? Hmm..quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:18 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik weet wel dat het makkelijk roepen is, maar is een andere school geen optie? Als je al vijf jaar gedoe hebt, dat is wel heel lang.
Nee geen optie. Hier is nu beleid. Dus het moet wel goedkomen. Nu alleen nog even niet de raddraaiers laten bepalen, maar gewoon weer les geven. En niet volgens "we moeten allemaal met elkaar op kunnen schietenquote:Op woensdag 18 maart 2009 14:18 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik weet wel dat het makkelijk roepen is, maar is een andere school geen optie? Als je al vijf jaar gedoe hebt, dat is wel heel lang.
Na twee maanden.....quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja voor de vorm hier op het forum wel, maar jij weet net als ik Gertje, dat ik keurig braaf "ja lief" riep![]()
Nou ik doelde meer op de andere twee, voor een jaar naar een andere school is idd geen optie. Maar voorkomen van nog eens jaren gedoe met de andere kinderen lijkt me dan weer wel een optie. Ik heb in het verleden meegemaakt dat mensen dat ook deden, na jarenlange strijd en na een half jaar riepen dat ze het veel eerder hadden moeten doen. Maar ja, tis niet altijd een optie.quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Voor nog één jaar een kind naar een andere school doen? Hmm..
Als dat qua reistijd überhaupt haalbaar is trouwens. Ze gaan daar met de fiets, vervolgens trekschuit, dan poolstok en tenslotte arreslee naar de dichtstbijzijnde school.
Vergeet je wéér de bokkenkar Gert!quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Voor nog één jaar een kind naar een andere school doen? Hmm..
Als dat qua reistijd überhaupt haalbaar is trouwens. Ze gaan daar met de fiets, vervolgens trekschuit, dan poolstok en tenslotte arreslee naar de dichtstbijzijnde school.
Sorry! Kiekje dan.quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Vergeet je wéér de bokkenkar Gert!
Ja, dat is vaker zo op scholen, ze moeten altijd allemaal met elkaar overweg kunnen, alsof dat als je volwassen bent ook altijd een optie is, not. Het is soms idd nodig om kinderen gewoon even de mond te snoeren en te zeggen wat ze behoren te doen wat jij zegt.quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee geen optie. Hier is nu beleid. Dus het moet wel goedkomen. Nu alleen nog even niet de raddraaiers laten bepalen, maar gewoon weer les geven. En niet volgens "we moeten allemaal met elkaar op kunnen schieten![]()
Maar met EN NU GA JE GVD AAN HET WERK![]()
Maar ja, dat ben ik he.Gelukkig krijgt mijn kuiken daar niets van mee.
Die zit gewoon lekker te dromen.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:29 schreef Dementor het volgende:
Met de bokkenwagen naar school toe lijkt me heerlijk.
Kom ik wel op dinsdag aan als ik maandagochtend vertrek maar dat doet er niet toe.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:29 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ja, dat is vaker zo op scholen, ze moeten altijd allemaal met elkaar overweg kunnen, alsof dat als je volwassen bent ook altijd een optie is, not. Het is soms idd nodig om kinderen gewoon even de mond te snoeren en te zeggen wat ze behoren te doen wat jij zegt.
Juffen werken over t algemeen een beetje anders dan mama's, en juffen menen altijd gelijk te hebben.
Het gaat ook om de reis hè, niet de bestemming.quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:29 schreef Dementor het volgende:
Met de bokkenwagen naar school toe lijkt me heerlijk.
Kom ik wel op dinsdag aan als ik maandagochtend vertrek maar dat doet er niet toe.
Ben jij een juf?!quote:
Wat sneuquote:
Ach, gewoon naakt mag ook.quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:18 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hier. Maar ik in lingerie?Dat móet een misverstand zijn
Echt? Ik vind het scháttig!quote:
Hoe het precies zat weet ik niet meer, maar het had iets te maken met Coos z'n doorligcrème!quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:18 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hier. Maar ik in lingerie?Dat móet een misverstand zijn
Met hun knieen achter hun oren.quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Echt? Ik vind het scháttig!
Zo'n verdwaasde bok, wagentje dwars op de weg. Die kinderen die nauwelijks in het kleine karretje passen.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoe het precies zat weet ik niet meer, maar het had iets te maken met Coos z'n doorligcrème!
Oh, da's wel tof ja, Decubitus.Dat er dan een wondje zit ter grootte van een euro maar dat er dan twee strekkende meter gaas uit komt.quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoe het precies zat weet ik niet meer, maar het had iets te maken met Coos z'n doorligcrème!
godzijdank kom ik hier niet net na de lunch binnenquote:Op woensdag 18 maart 2009 14:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh, da's wel tof ja, Decubitus.Dat er dan een wondje zit ter grootte van een euro maar dat er dan twee strekkende meter gaas uit komt.En dat ruikt lekker joh!
Uhh ja... OK. De praktijk-kant van de zorg had jij wel een beetje gezien inmiddels hè?quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh, da's wel tof ja, Decubitus.Dat er dan een wondje zit ter grootte van een euro maar dat er dan twee strekkende meter gaas uit komt.En dat ruikt lekker joh!
Ben je er ook wel eens sieraden in kwijt geraakt?quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:54 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, wie begint er hier nou over doorliggen dan?Ik niet hoor.
En had je gegoogled? Dan is het je zeker ook wel duidelijk waarom ik het wel een beetje gezien heb.
Je wordt ook met de dag wilderquote:Op woensdag 18 maart 2009 14:44 schreef versabommie het volgende:
ohwja omdat het gisteren ST Patricksday was en ik niet hier was om een clip te dumpen maar in een pub zat ...
Nee, die had ik niet om, vanwege de hiegiejennequote:Op woensdag 18 maart 2009 14:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben je er ook wel eens sieraden in kwijt geraakt?
Is het een open plek? En zat er voor die tijd niet? Dan wel.quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:02 schreef Manu82 het volgende:
Telt een kaal plekje op je hoofd ook mee als doorliggen
quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Is het een open plek? En zat er voor die tijd niet? Dan wel.
Ben de beroerdste niet.
da's niet met de dag, da's traditiequote:
doe ik ff me boel editten ... heb ik niets gezegdquote:
Straks weet iedereen nog dat je van Juud's appeltaart gesnoept hebtquote:
Ja stel je voor.quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:29 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Straks weet iedereen nog dat je van Juud's appeltaart gesnoept hebt
yep!quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:40 schreef debuurvrouw het volgende:
Jeetje Bommie, nou moet ik weer heul met Pietje aanpappen om te achterhalen wat je daar ge-edit hebt enzo.
Dat zijn nou net niet de dingen waar de gemiddelde systeembeheer mee hoeft te zittenquote:Op woensdag 18 maart 2009 15:41 schreef Copycat het volgende:
Bah.
South Park screensaver kwijt, Vertigo wallpaper pleite, Gmail pop up doet 't niet meer. Firefox geschiedenis foetsie. Goed humeur het raam uit (waar ik net tien minuten voor heb staan uitblazen, in het zonnetje, dat dan weer wel).
om je op te vrolijkenquote:Op woensdag 18 maart 2009 15:41 schreef Copycat het volgende:
Bah.
South Park screensaver kwijt, Vertigo wallpaper pleite, Gmail pop up doet 't niet meer. Firefox geschiedenis foetsie. Goed humeur het raam uit (waar ik net tien minuten voor heb staan uitblazen, in het zonnetje, dat dan weer wel).
Dat zijn nou net de dingen die ik het belangrijkst vindquote:Op woensdag 18 maart 2009 15:43 schreef versabommie het volgende:
Dat zijn nou net niet de dingen waar de gemiddelde systeembeheer mee hoeft te zitten
En een drain er in doen!quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]ik heb gewonnen enzo
![]()
en nu ga ik doorligzalf voor m;n hoofd halen
en dan stuur je deze naar je systeembeheerderquote:Op woensdag 18 maart 2009 15:47 schreef Copycat het volgende:
Tuborg bij het ontbijt.
Lang geleden dat ik Tuborg heb gedronken, trouwens. Zou er nu wel eentje lusten. Of twee.
Heerlijkquote:Op woensdag 18 maart 2009 15:47 schreef Copycat het volgende:
Tuborg bij het ontbijt.
Lang geleden dat ik Tuborg heb gedronken, trouwens. Zou er nu wel eentje lusten. Of twee.
ja waarom hebben zo weinig mensen twittert hier?quote:
Pics or it did'nt happen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:48 schreef Gert het volgende:
[..]
En een drain er in doen!
Heb ik ook een keer gehad, staat zó geil.
Omdat het niemand een reet aangaat wat ik zoal doe. En omdat ik dat hier wel post dan. Ofzo.quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja waarom hebben zo weinig mensen twittert hier?
ben je aan het doen?quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Omdat het niemand een reet aangaat wat ik zoal doe. En omdat ik dat hier wel post dan. Ofzo.
Omdat het een sneu mode-grilletje is en wij hier allemaal oud en wijs zijn.quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja waarom hebben zo weinig mensen twittert hier?
Alles beter dan een belastingoplichter, om er van andermans geld beter van te worden en daarbij het ook niet schuwt om daarvoor zijn kinderen te gebruiken.quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
Spuit elf was in coma gevallen tijdens bovenstaande discussie dus toch alsnog maar antwoord:
Neen, LS is een hele vieze enge kerel met de geest, het inlevingsgevoel en het sociale bewustzijn van een meisje van 14 met down
Nee, raar dat je daar dan ook nog een mening over hebt dan toch he.quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Omdat het een sneu mode-grilletje is en wij hier allemaal oud en wijs zijn.![]()
Geen pics Buuf, dat mocht niet van mij toen.
Zou niet handig zijn om als opsporings bevoegd ambtenaar de belasting op te lichten, Corkyquote:Op woensdag 18 maart 2009 15:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Alles beter dan een belastingoplichter, om er van andermans geld beter van te worden en daarbij het ook niet schuwt om daarvoor zijn kinderen te gebruiken.
Nah... het is eigenlijk niet ter sprake geweest, om er een foto van te maken.quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee, raar dat je daar dan ook nog een mening over hebt dan toch he.Spijt?
euhrm... NARF!quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Omdat het een sneu mode-grilletje is en wij hier allemaal oud en wijs zijn.![]()
Geen pics Buuf, dat mocht niet van mij toen.
Ik ging vrijdag naar een concert, en onderweg erheen twitterde een maat van me op zijn i-phone: "@ ACDC".quote:
En hij was zo stoer, zo aardig en oh zo goed.quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:05 schreef Copycat het volgende:
Ja joh! Splits me nog een tweede presentatie in mijn maag.
Momenteel heb ik een schurfthekel aan mijn nieuwe creative director.
Ik vind het wel geinig, heb hem aan mijn hyves gekoppeld, en laat hyves weer doorsturen naar facebook en via facebook doe ik dan de boel automatisch laten bloggen naar myblog en uiteindelijk leest geen hond het ... is toch leuk ?quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ging vrijdag naar een concert, en onderweg erheen twitterde een maat van me op zijn i-phone: "@ ACDC".
Waarom doe je dat nou, vroeg ik, léést iemand dat dan? Ja, nee, "niet echt". Maar hij wilde "eens kijken wat dat twitter nou is."![]()
Net als die ministers die ineens twitteren. Zó genant met de tijd meedoenerig.
wees blij, je had gewoon veel te veel tijd om te fokkenquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:05 schreef Copycat het volgende:
Ja joh! Splits me nog een tweede presentatie in mijn maag.
Momenteel heb ik een schurfthekel aan mijn nieuwe creative director.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik vind het wel geinig, heb hem aan mijn hyves gekoppeld, en laat hyves weer doorsturen naar facebook en via facebook doe ik dan de boel automatisch laten bloggen naar myblog en uiteindelijk leest geen hond het ... is toch leuk ?
Nou niet van in mijn hoofd. Want dat hoefde niet. (op het nippertje goed gegaan maar hè, laat mij ook eens geluk hebbenquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Nah... het is eigenlijk niet ter sprake geweest, om er een foto van te maken.
Was ook niet het moment om met dat soort dingen bezig te zijn.
Heb jij ze wel dan?
Nee, eerst was ie stom, toen was ie toch wel okay, toen was ie best cool op zich en nu is het een eikel.quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:06 schreef Dementor het volgende:
En hij was zo stoer, zo aardig en oh zo goed.
Heb je na al dit gedoe nog steeds geen sigaret aangeraakt?quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, eerst was ie stom, toen was ie toch wel okay, toen was ie best cool op zich en nu is het een eikel.
Kortom de manager doet zijn werk.quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, eerst was ie stom, toen was ie toch wel okay, toen was ie best cool op zich en nu is het een eikel.
Nee. Ook geen zin in. Wel in een Tuborg of vodka en een jointje.quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:16 schreef Juud79 het volgende:
Heb je na al dit gedoe nog steeds geen sigaret aangeraakt?
Het is geen manager, maar een creative director. Die alles heel creatief op mij afwenteltquote:
ohw.. een vrouwenbrein in actionquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij delegeert dus ik noem hem een manager.quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. Ook geen zin in. Wel in een Tuborg of vodka en een jointje.
[..]
Het is geen manager, maar een creative director. Die alles heel creatief op mij afwentelt.
Ja, gewoon die keizersnee d'r vol op?quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:11 schreef debuurvrouw het volgende:
Wel na een andere operatie. Twee nog wel.Was ook buitengewoon sexy trouwens.
Nee hoor, forher und nachher boobjobquote:
Knap!quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. Ook geen zin in. Wel in een Tuborg of vodka en een jointje.
[..]
Het is geen manager, maar een creative director. Die alles heel creatief op mij afwentelt.
Hij is één van de drie directeuren. De creatieve directeur.quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:19 schreef Dementor het volgende:
Hij delegeert dus ik noem hem een manager.
Het beestje moet een naam hebben.
Binnen een organisatie heb je drie groepen namelijk; ondernemers, managers en loonslaven medewerkers.
Oh das klote!quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij is één van de drie directeuren. De creatieve directeur.
Meneer manager.
One week, four days, 48 minutes and 30 seconds. 176 cigarettes not smoked, saving ¤ 41,81. Life saved: 14 hours, 40 minutes.quote:
Ok, dát is best wel begrijpelijk, dat je dat laat fotograferen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee hoor, forher und nachher boobjob
Ja, al was het maar om te constateren dat de zwaartekracht overal vat op krijgt.quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Ok, dát is best wel begrijpelijk, dat je dat laat fotograferen.
Ik vrees van niet.quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:24 schreef Peter6000 het volgende:
Dit moet een vervroegde 1 april grap zijn.![]()
Gratis FOK!abonnement bij gratis PowNed!
Maar als ze toch je geld terug storten dan ben je geen lid meer, en dan telt het toch niet?quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vrees van niet.
De "reaguurders" ook.. wat een sneu volkje. Een mengeling van domme puistenkoppen en mannetjes van dik in de veertig die denken dat ze nog vlot en bijdetijds zijn door "deaud" en "heaumeau" te typen. Volgens mij is 90 procent man. Een mannen onderbuik clubje. Panorama-lezers. En nog op de centen ook. Want ze zouden wel even die 50K aan leden in de wacht slepen gezien de bezoekersaantallen op de GS-site. En nu moeten ze dit soort noodsprongen maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |