is dit je voorspellingquote:Op woensdag 1 juli 2009 12:34 schreef F04 het volgende:
Zonkracht 7.4!
http://www.knmi.nl/kodac/weer_en_gezondheid/zonkracht.html
hehe, hoezo dan? Ik ga overigens wel op vakantie en vertrek 2 augustus naar Annecy in de Franse Alpen als het goed is. Ligt zo'n 40 km onder Geneve. Hoop wel nog onweer te krijgen in de bergenquote:Op maandag 13 juli 2009 12:32 schreef Clesar03 het volgende:
oei daar gaat mn eerste plaats
wanneer ga jij eens op vakantie INViCTuS?
Ga niet op vakantie, ben in april al twee weken naar de VS geweest.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:39 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
hehe, hoezo dan? Ik ga overigens wel op vakantie en vertrek 2 augustus naar Annecy in de Franse Alpen als het goed is. Ligt zo'n 40 km onder Geneve. Hoop wel nog onweer te krijgen in de bergenMensen daar al is geweest? Blijf niet zo gek lang weg, een kleine 2 weken. In Annecy hebben ze wel een internet cafe waar ik denk ik in die 2 weken wel 2x ff een bezoekje zal brengen. Denk dat ik dus geen voorspelling mis....
Wie gaat wanneer, hoelang en waarheen op vakantie? Wel leuk om te weten...
8-22 augustus Vianden, Luxemburg.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:39 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ergens in september, 2 of 3 weken Zweden.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:39 schreef INViCTuS het volgende:
Is ook niet de eerste keer dat ik dat doe...quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:46 schreef Timm-E het volgende:
Volgens mij heb je een aantal dingen omgedraaid OA... Ik neem aan dat je naast de min en max temp ook de neerslag en zonuren hebt omgedraaid?
quote:Op maandag 20 juli 2009 22:10 schreef StrawberryFields het volgende:
Ik ben de laatste tijd écht niet in vorm.
Edit: post ik op het acount van mijn zusje.![]()
Fredo dus.
Mooie quotes aangezien Fredo55 het presteert om voor de derde keer op rij laatste te worden en INViCTuS zijn derde overwinning pakt dit seizoen. INViCTuS maakt duidelijk dat hij dit keer géén genoegen neemt met de tweede plaats met een heel mooie scorequote:Topic bijna vol... Ik sta op plek 1 in het klassement, da klopt nie![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |