Hij had op z'n minst Ronaldo op de bank kunnen zetten.... of kon die sowieso niet spelen?quote:Op zondag 19 april 2009 19:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ferguson z'n arrogantie afgestraft.
Dit dus echt belachelijk van Sir Alexquote:Op zondag 19 april 2009 19:45 schreef Tim86 het volgende:
Schandalig is dit naar de fans toe die vele ponden neerleggen om op Wembley te komen kijken.
Als je een kaartje hebt is het wel lullig ja. Verder was ik het wel eens met de opstelling hoor, iedereen heeft het er al weken over hoe moe de spelers er uit zien. Dan heb ik liever dat ze nu rust krijgen dan in de PL of CL, want die zijn gewoon belangrijker. Je komt er waarschijnlijk nog mee weg ook als je die penalty krijgt, al vond ik het maar twijfelachtig eigenlijk.quote:
Good old Sir Alex.quote:
Teeering, dit heb ik niet eens gezien joh...quote:
Wel mooi vind ik dat hij zich zelfs nu nog zo druk kan maken.quote:Op zondag 19 april 2009 21:15 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Good old Sir Alex.Zo kennen we hem weer.
![]()
Dat heb ik ook wel ja, en de club is ook al een paar jaar goed bezig met relatief weinig geld. Zou wel mooi zijn voor ze als dat naast een goede klassering ook een keer een prijs oplevert.quote:Leuk voor Everton dit. Gun ze het wel (met name de supporters).
Ik zie het nut om zoiets vreemds te roepen ook niet inderdaad.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:08 schreef DutchGooner het volgende:
Hup Everton, maar dat is onnodig om te zeggen lijkt me.
lijkt me toch niet vreemd wat DG zegtquote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:14 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ik zie het nut om zoiets vreemds te roepen ook niet inderdaad.
Echt jammer, ik had me er zo op verheugd. Helicopterbeelden als de bussen enzo arriveren.quote:
Hou je bek en verlies!.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:14 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ik zie het nut om zoiets vreemds te roepen ook niet inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |