quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:32 schreef venomsnake het volgende:
Arshavin![]()
Echt kut dat hij niet naar Barcelona is gegaan.
Arshavin![]()
Arshavin![]()
Klopt maar dat maakt niets uit.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:33 schreef neilpad het volgende:
Ik dacht dat die kopbal van Djourou nog tegen de vuist van Myhill ging..
Maakt niets uit. Als je een rebound vanuit buitenspelpositie binnentikt, hoort ie toch ook niet te tellen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:33 schreef neilpad het volgende:
maar toen ging de bal al richting Gallas, doet er dus niet meer toe.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:33 schreef neilpad het volgende:
Oh dat is natuurlijk waar jaquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:34 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Maakt niets uit. Als je een rebound vanuit buitenspelpositie binnentikt, hoort ie toch ook niet te tellen.
Hij levert de één na de andere geweldige steekpass. Enorm overzicht heeft hij.quote:
Kunnen we deze post niet klaarzetten voor elke wedstrijd waarin Bendtner speelt...quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:36 schreef leroytje het volgende:
[..]
Kunnen we deze post niet klaarzetten voor elke wedstrijd waarin Bendtner speelt...
Toch staat ie elke keer op de goede plaats. Ook een kwaliteit. Nu nog af en toe er eentje inschieten.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:36 schreef leroytje het volgende:
[..]
Kunnen we deze post niet klaarzetten voor elke wedstrijd waarin Bendtner speelt...
Volgens mij de eerste keer in jaren dat we hem eens mee hebben.quote:
de laatste tijd is het wel erg met zijn missers maar hij heeft ook tijden gehad waarin dat veel minder was en ik het een prima invaller vond. In ieder geval blij met de overwinningquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:39 schreef fanneke het volgende:
[..]
Toch staat ie elke keer op de goede plaats. Ook een kwaliteit. Nu nog af en toe er eentje inschieten.
Gibbsquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:42 schreef Cyberia18 het volgende:![]()
![]()
![]()
Het enige positieve wat ik kan opmerken aan de wedstrijd is Arshavin, voor de rest was het bagger.
Die laatste goal kon hij natuurlijk niets aan doen, maar Riley een goede scheidsrechter noemen gaat in tegen alles wat logisch is.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:43 schreef fanneke het volgende:
[..]
Volgens mij de eerste keer in jaren dat we hem eens mee hebben.
Prima scheids.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |