Nou het voegt ook wat toe aan m'n revalidatie. Ik zou die oefeningen wellicht ook op andere manieren kunnen doen maar dit is gewoon leuker en makkelijker.quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als het daadwerkelijk iets zou toevoegen aan mijn revalidatie wel. Ik zou in iedergeval geen wii proberen vergoed te krijgen.
Ik heb 2 keer een kruisband in mijn rechter knie (volledig) afgescheurd, ook genoeg fysiotherapie en daarna oefeningen thuis. 't Is dat die wii er niet was, maar de gedachte was niet eens in me opgekomen om 't te declareren.
Ja 250 + 90 = 340 euro.quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:02 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ja, maar deze vind ik wel heel erg ver gezocht ! Je weet wat een Wii + Wii-Fit kost ?
quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:07 schreef kwiwi het volgende:
leuker en makkelijker
quote:Ja 250 + 90 = 340 euro.
Zeg dat nou niet, want dan claimt mevrouw zo ook nog een maagband.quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:16 schreef sjimz het volgende:
Veel Aquarius drinken.
Dan maak je kans op een Wii!
En maar afvragen waarom die zorgpremie iedere keer verhoogd wordt hè? Leuker en makkelijker.. kom nou.quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou het voegt ook wat toe aan m'n revalidatie. Ik zou die oefeningen wellicht ook op andere manieren kunnen doen maar dit is gewoon leuker en makkelijker.
Kan me niet schelenquote:Op vrijdag 3 april 2009 20:21 schreef Isdatzo het volgende:
Ik denk trouwens dat ze je bij je zorgverzekeraar ook vierkant uitlachen, niet meer dan terecht trouwens.
Maak je geen zorgenquote:Op vrijdag 3 april 2009 20:14 schreef elcastel het volgende:
[..]
[..].
Damn en dit is 'de toekomst' van ons land ? Bedrijfskunde las ik ? Daar gaat de verzorgingsstaat ...
Steek diequote:Op vrijdag 3 april 2009 20:23 schreef kwiwi het volgende:
Maak je geen zorgenik ben weg nadat ik het maximale aan studiefinanciering heb opgestreken
Wat zullen ze daar blij met haar zijn..quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:26 schreef elcastel het volgende:
[..]
Steek diemaar in je reet en dat andere gedeelte geloof ik ook nog, in jouw geval denk ik dat dat voor alle partijen het beste is. Ver weg hoop ik ?
Naar een land waar de wii fit goedkoper isquote:Op vrijdag 3 april 2009 20:26 schreef elcastel het volgende:
[..]
Steek diemaar in je reet en dat andere gedeelte geloof ik ook nog, in jouw geval denk ik dat dat voor alle partijen het beste is. Ver weg hoop ik ?
Denk je niet dat als het vergoed zou worden de telegraaf er al lang 3 artikels met schreeuwerige koppen aan zou hebben gewijdtquote:Op vrijdag 3 april 2009 20:21 schreef Isdatzo het volgende:
Ik denk trouwens dat ze je bij je zorgverzekeraar ook vierkant uitlachen, niet meer dan terecht trouwens.
Geen idee, ik lees die krant niet.quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:34 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Denk je niet dat als het vergoed zou worden de telegraaf er al lang 3 artikels met schreeuwerige koppen aan zou hebben gewijdt![]()
Andere? Volgens mij weten we niet eens waar de TS zitquote:Lijkt me niet dat het bij andere verzekeraars anders is.
Vergeet niet dat je voor die klacht bij Nintendo Benelux (de uitzuigers) moet zijn, helder licht. Een beetje kennis van de markt had ik toch wel mogen verwachten van iemand die bedrijfskunde studeert ? Ow wacht ...quote:
Klacht? Ik heb helemaal geen klacht.quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:48 schreef elcastel het volgende:
[..]
Vergeet niet dat je voor die klacht bij Nintendo Benelux (de uitzuigers) moet zijn, helder licht. Een beetje kennis van de markt had ik toch wel mogen verwachten van iemand die bedrijfskunde studeert ? Ow wacht ....
Ow, ik begreep uit je post dat je de Wii hier te duur vind. En nu ik hem nalees denk ik het weer.quote:
Niet te duur.. Maar hij is wel goedkoper te vinden ergens andersquote:Op vrijdag 3 april 2009 20:53 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ow, ik begreep uit je post dat je de Wii hier te duur vind. En nu ik hem nalees denk ik het weer.
Ik doelde op de verzekeraar waarvan ik weet dat ze het niet vergoeden, waar mn moeder werkt. Ik denk dat als zij het niet vergoeden de kans zeer klein is dat andere verzekeraars het wel vergoeden.quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:36 schreef Isdatzo het volgende:
Andere? Volgens mij weten we niet eens waar de TS zit.
Oh op die manier. En terecht dat zoiets niet vergoed wordt.. wat een grapquote:Op vrijdag 3 april 2009 20:54 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik doelde op de verzekeraar waarvan ik weet dat ze het niet vergoeden, waar mn moeder werkt. Ik denk dat als zij het niet vergoeden de kans zeer klein is dat andere verzekeraars het wel vergoeden.
Nee werkelijk ?quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:54 schreef kwiwi het volgende:
Niet te duur.. Maar hij is wel goedkoper te vinden ergens anders
quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:24 schreef Phosphorescent het volgende:
Ben je nou serieus? Indien ja: gooi jezelf weg.
Revalideren != leuk of makkelijkquote:Op vrijdag 3 april 2009 20:07 schreef kwiwi het volgende:
Nou het voegt ook wat toe aan m'n revalidatie. Ik zou die oefeningen wellicht ook op andere manieren kunnen doen maar dit is gewoon leuker en makkelijker.
En ik probeer overal zoveel mogelijk geld uit te slepen, dus die gedachten komen constant bij me opJe moest een weten wat je dat allemaal op kan leveren/besparen
![]()
Als het leuker wordt, wordt het natuurlijk ook makkelijker en kan je jezelf er beter toe zetten.quote:Op zaterdag 4 april 2009 11:06 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Revalideren != leuk of makkelijk. Als het tenminste echt revalideren is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |