hehquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:00 schreef BazzieK het volgende:
Heb ook nogal last van het gevoel dat ik als ik met de motor rechtop er naast hang al plat ga zegmaar en het absurd plat lijkt bij ook maar een beetje sturen. Oftewel ik ben een p00berd.
Duur, bij www.motormike.nl vorige zomer 100 euro. KOmen mijn metzlers ook vandaanquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:08 schreef Cageon het volgende:
[..]
Bandenmaat en compound wil ik graag weten.![]()
WAnt is wel cheap!
en nu eentje waarbij je wel een bocht neemtquote:
Pirelli Diablo Supercorsa's setje 120/190 voor 100 euro, never nooit niet nieuw.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:14 schreef stinkie het volgende:
[..]
Duur, bij www.motormike.nl vorige zomer 100 euro. KOmen mijn metzlers ook vandaan
Motor rechtop, lichaamafhangend zegmaar, wel eens geprobeerd maar dan lijkt het snel alsof ik schuin ga terwijl dat niet zo is -> angstreactie -> minder hard rijden.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hehrechtop is rechtop he
njah ik dacht dat ik er als een aap naast hing, terwijl dat erg meeviel.
Zijn darm is op het eind wel iets langer gewordenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
halve bil ernaast + lange-darm-benen moet voldoende zijn
niet te vroeg verzitten lijkt mij danquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:16 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Motor rechtop, lichaamafhangend zegmaar, wel eens geprobeerd maar dan lijkt het snel alsof ik schuin ga terwijl dat niet zo is -> angstreactie -> minder hard rijden.
Bedankt voor deze kwaliteitsbijdrage.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:18 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Zijn darm is op het eind wel iets langer gewordenin ieder geval wel ronder
Was ook niet zo direct bedoeld, krijg het niet goed uitgelegd. Komt vooral omdat er geen methodiek in zit en ik soms maar wat doe wat niet goed uitpakt.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
niet te vroeg verzitten lijkt mij danfractie later hangt je motor al iets in de bocht en dan verzitten betekent in de lengte van je motor, dus veel stabieler wat meer vertrouwen geeft.
rechtop heb ik er nooit naast gehangen iig![]()
Ik zou het erg waarderen als er zondag wat leuke foto's van mij geschoten kunnen wordenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:15 schreef Cageon het volgende:
[..]
en nu eentje waarbij je wel een bocht neemt
goed voorbeeld van het moment van verzittenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:15 schreef Cageon het volgende:
[..]
en nu eentje waarbij je wel een bocht neemt
hier moet ik tegen met je over discusieren.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
niet te vroeg verzitten lijkt mij danfractie later hangt je motor al iets in de bocht en dan verzitten betekent in de lengte van je motor, dus veel stabieler wat meer vertrouwen geeft.
rechtop heb ik er nooit naast gehangen iig![]()
http://www.bennaakt.nl/index2.htmquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:19 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik zou het erg waarderen als er zondag wat leuke foto's van mij geschoten kunnen worden
beter is om t zien jaquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:19 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Was ook niet zo direct bedoeld, krijg het niet goed uitgelegd. Komt vooral omdat er geen methodiek in zit en ik soms maar wat doe wat niet goed uitpakt.
Mja die bocht kon ik niet genoeg vaart maken, is toch een foto met zon beetje 120 kmpuquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |