Ik huppel misschien nog even langsquote:Op woensdag 18 maart 2009 14:14 schreef Crazy-M het volgende:
maar vanavond dus weer geen klap te doen hier als ik zo lees ?
jah ... misschienquote:Op woensdag 18 maart 2009 14:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik huppel misschien nog even langs
saaie mensen ...quote:
Is niet aardig hoorquote:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:32 schreef hetzusjevan het volgende:
Ben ik weerrrr.. Niet dat dat nu zo leuk is maargoed.
deze?quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:32 schreef theKiD het volgende:
@toma: Handboek hooligan
SLetjequote:Op woensdag 18 maart 2009 15:32 schreef hetzusjevan het volgende:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:34 schreef toma het volgende:
[..]
deze?
http://www.selexyz.nl/pag(...)rZrJkCFUU_3godDBJsJg
Wel een tip, omdat je voor ajax bent.. Neem alles met een korreltje zout, wat de feijenoorders roepenquote:Op woensdag 18 maart 2009 15:42 schreef toma het volgende:
[..]
Denk dat ik die binnenkort ook eens ga bestellen. Wel leuk om in de zomervakantie te lezen.
jah is echt rustig hierquote:Op woensdag 18 maart 2009 15:32 schreef hetzusjevan het volgende:
ik mag er alleen maar naar kijkenquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:01 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga even buiten in het zonnetje leren
Het was nog best frisquote:
klopt jahquote:
Hahaquote:Op woensdag 18 maart 2009 17:13 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik moet vaker mijn hele kast eens leeghalen en weer netjes indelen.. ik vroeg me al af waar een aantal kledingstukken waren gebleven. Die zijn nu weer terecht
.
Ben je dan niet gewoon je rijbewijs kwijt?quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:29 schreef hetzusjevan het volgende:
Ooh ik hoor net dat mn pa 200km/u heeft gereden waar je 120 mocht.. 77km/u te hard (met correctie eraf), geflitst. ¤470,- boete.. lekker dan. En we gaan dit weekend naar Disney.. mooi weggegooid geld.
En tegen mij zegt ie altijd dat ik me aan de snelheid moet houden want "ik zie de flitsers en mensen met laserguns etc toch niet staan". Uhuh.
Niet aangehouden.. kunnen ze rijbewijs niet afnemen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:33 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ben je dan niet gewoon je rijbewijs kwijt?
Wordt dat dan niet via een rechtszaak alsnog gedaan? Ik dacht dat dat standaard was indien de overschrijding boven de 50 was of als je al vaker te hard reed.quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:43 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Niet aangehouden.. kunnen ze rijbewijs niet afnemen.
Nope, niet dat ik weet. Ze moeten je staande houden en gelijk je rijbewijs afnemen anders mag het niet meer. De auto staat namelijk op mijn moeders naam. Dan zouden ze straks mijn moeders rijbewijs innemen terwijl die het niet geweest is, en achteraf kan niemand bewijzen wie er gereden heeft. Zo zit het geloof ikquote:Op woensdag 18 maart 2009 17:44 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wordt dat dan niet via een rechtszaak alsnog gedaan? Ik dacht dat dat standaard was indien de overschrijding boven de 50 was of als je al vaker te hard reed.
quote:. Als een auto geflitst wordt, krijgt degene op wiens naam het kenteken staat meestal een acceptgirokaart, tenzij die persoon een notoire snelheidsduivel is. In dat geval volgt een oproep om ter zitting bij de rechtbank te verschijnen. Rijdt u 50km/u te snel, dan kunt u ook zo’n oproep verwachten.
Dus ons mam moet voor de rechter verschijnen terwijl zij het niet geweest is? Lijkt me stug. Dan is dat echt krom geregeld.quote:
nee hoor, je moeder moet dan gewoon bekend maken wie de bestuurder op dat moment was! ze kan het dus gewoon op je vaders naam laten neerkomen!quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:12 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Dus ons mam moet voor de rechter verschijnen terwijl zij het niet geweest is? Lijkt me stug. Dan is dat echt krom geregeld.
Besides, ze hebben de bekeuring al. En dan hadden ze die oproep al moeten hebben.
Kan altijd nogquote:Op woensdag 18 maart 2009 18:12 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Dus ons mam moet voor de rechter verschijnen terwijl zij het niet geweest is? Lijkt me stug. Dan is dat echt krom geregeld.
Besides, ze hebben de bekeuring al. En dan hadden ze die oproep al moeten hebben.
Donkerquote:
iemand het licht uitgedaan ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |