Die indirectheid is het nou juist. Je moet enorme omwegen zoeken om er iets in te zien. Er staat niks concreets in.quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:51 schreef Moam het volgende:
Er zijn veel verzen in de Koran die indirect over de rondheid van onze aardbol spreken.
Ruis op de lijn.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:12 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Die indirectheid is het nou juist. Je moet enorme omwegen zoeken om er iets in te zien. Er staat niks concreets in.
Dus als je het niet met jou eens bent , dan ben je een leeghoofd , nee je laten leiden door een boek , waarvan je de scrijver niet eens kent , dat getuigt van enige intelligentiequote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:57 schreef THE_WAARHEID het volgende:
Moam, je hebt me aan het denken gezet. Morgen ga ik me laten informeren door moslims na het vrijdaggebed.
Ameen to that!Dat zouden meer mensen moeten doen.
PS: Het valt me op hoeveel arrogante leeghoofden er zijn hier op fok.nl. De waarheid gelezen, maar toch ontkennen?Grappig.. je houdt jezelf voor de gek. Ow w8 niet gaan reply-en op mij. Vooral niet doen svp.
(k)
Jongen. blijf eens ontopic, het gaat hierover wat je goed vind aan de islaam, dan moet je niet de hele Koran, gaan c&p-en hiero.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:26 schreef Moam het volgende:
Hier heb je een link met allerlei lezingen over de islam. Luister ernaar als je wil, ze zijn op MP3 te zetten
http://www.dimadima.nl/catplay.php?catsmktba=155
Linkmuisknop op dat box icon
vervolgens met je rechtermuisknop op download klikken
tot sluit doel opslaan als.
Zijn 2 paginas met lezingen
Veel onleesbaar gelul is het. Dat klopt.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:08 schreef Meki het volgende:
Ik sluit me aan bij Maom.
Zijn verhaal en feiten kloppen allemaal.
Het zelf nadenken, onderzoeken, afvragen, niet blind volgen, gebruiken aanpassen aan het heden zou een belangrijk punt moeten zijn voor elke islamiet... maar helaas is dat tegenwoordig voor weinig islamieten weggelegdquote:"En als tot hen gezegd wordt: "Volgt wat God heeft neergezonden", zeggen zij: "Welnee, wij volgen dat na waarvan wij merken dat onze vaderen er zich aan hielden." Ook dan soms als hun vaderen helemaal niet verstandig waren en zich niet de goede richting hadden laten wijzen?". (Koran 2:170)
Wat is dat met moslims die niet kunnen typenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:57 schreef THE_WAARHEID het volgende:
Moam, je hebt me aan het denken gezet. Morgen ga ik me laten informeren door moslims na het vrijdaggebed.
Ameen to that!Dat zouden meer mensen moeten doen.
PS: Het valt me op hoeveel arrogante leeghoofden er zijn hier op fok.nl. De waarheid gelezen, maar toch ontkennen?Grappig.. je houdt jezelf voor de gek. Ow w8 niet gaan reply-en op mij. Vooral niet doen svp.
(k)
De Qor-aan is niet 'geschreven' door Mohammed (Vrede zij met hem) want Mohammed (vrede zij met hem) was analfabeet. Hij kon niet lezen of schrijven. Sommige van Zijn metgezellen (Moge Allaah tevreden met hen zijn) hebben wel de Qor-aan opgeschreven en laten controleren door de Profeet van Allaah dwz recitatie.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:02 schreef Moam het volgende:
Even voor de duidelijkheid. de koran is niet alleen door Mohamed vzmh geschreven, het is door alle profeten geschreven, de laatste was zoon 14 eeuwen geleden (mohamed vzmh), en de 1e weet ik niet hoe lang, dat was adam vzmh
Je vergeet het stukje waarin de Koran geredigeerd werd door Uthman omdat hij tot dat moment bestond uit losse teksten die uit het hoofd gereciteerd werden en er nergens een complete versie bestond. Tot dat moment waren er meerdere versies in omloop die verschilden op kleine punten zoals werkwoordsvormen of woordvolgorde en in het feit dat sommige stukken bevatten die anderen niet hadden.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 08:43 schreef AY het volgende:
[..]
De Qor-aan is niet 'geschreven' door Mohammed (Vrede zij met hem) want Mohammed (vrede zij met hem) was analfabeet. Hij kon niet lezen of schrijven. Sommige van Zijn metgezellen (Moge Allaah tevreden met hen zijn) hebben wel de Qor-aan opgeschreven en laten controleren door de Profeet van Allaah dwz recitatie.
Waren de goden kosmonauten?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:46 schreef pisnicht het volgende:
Best wel grappig dat ik nu een boek met regeltjes en feitjes kan schrijven die mensen over 1500 jaar gewoon als de enige waarheid zouden kunnen aannemen. Geen wonder dat er geen buitenaardse beschaving contact wil, we zijn nog maar net primaat af.
Dat mensen (willen) geloven in een god kan ik nog een beetje inkomen maar figuren als Moam missen toch echt een chromosoom volgens mij.
Leuke theoriequote:
Wat is dat toch met die gasten die net als jehova's iedereen zo nodig moeten overtuigen van hun geloof.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:26 schreef AY het volgende:
Enkele betrouwbare websites voor mensen die meer informatie willen over deze religie:
verzameling propaganda websites
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |