nog eentje?quote:
oh maak het nog aantrekkelijker, gaan shoppen met kinderenquote:Op maandag 27 april 2009 15:37 schreef PeRi het volgende:
[..].
Maareh, neem jij je kinders ook mee?.
Twijfel je al of je überhaupt nog naar de meet komt?quote:Op maandag 27 april 200915:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
oh maak het nog aantrekkelijker, gaan shoppen met kinderen [afbeelding]
ik koop jou gewoon om om alles wat jij koopt in tweevoud te kopenquote:Op maandag 27 april 2009 15:39 schreef PeRi het volgende:
Tsssss Aarti, alsof JIJ niet van shoppen houdt, leugenaarster!
Kan uren in zulke winkels hangen...quote:Op maandag 27 april 2009 15:38 schreef Aarti het volgende:
[..]
nog eentje?![]()
ik ga wel met don raja op een terrasje hangen, stelletje wijven
Same samequote:Op maandag 27 april 200915:47 schreef Aarti het volgende:
Ik heb een vrij ernstige Lush-periode gehad, waar ik nu nog de vruchten van pluk [afbeelding]
ok terras it isquote:Op maandag 27 april 2009 15:38 schreef Aarti het volgende:
[..]
nog eentje?![]()
ik ga wel met don raja op een terrasje hangen, stelletje wijven
je doet me denken aan mijn vrouw.... die ziet zelfs kans om mij gefrustreerd te krijgen door uren rond te hangen bij zoiets als kruidvat...quote:Op maandag 27 april 2009 15:58 schreef Axia het volgende:
Ik kan nog steeds uren in zulke winkels hangen...ook in Rituals bijvoorbeeld...
Maar goed, ik kan ook uren in een chocolaterie blijven...ik ben nog al vreemd...
quote:Op maandag 27 april 2009 16:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
je doet me denken aan mijn vrouw.... die ziet zelfs kans om mij gefrustreerd te krijgen door uren rond te hangen bij zoiets als kruidvat...
Die is dan dik 8 maanden zwanger --> de rit vanuit Belgie naar Amsterdam zal ze niet echt op prijs stellen, alhoewel het vooruitzicht op shoppen met een groep andere mutsen daarentegen misschien wel kan helpen...quote:
je bent toch ook een muts?quote:Op maandag 27 april 2009 16:07 schreef PeRi het volgende:
Hij noemt ons mutsen. Ik ban DR hierbij van de meet.
is het ook goed als ik een family size emmer dawet meeneem?quote:Op maandag 27 april 2009 16:07 schreef PeRi het volgende:
Of hij biedt nu aan onze drankjes te betalen.
ik vind je wel een leuke muts, helpt dat?quote:
dat heb ik sindsdien niet meer gemaaktquote:Op maandag 27 april 2009 16:11 schreef PeRi het volgende:
Ik wil dat Aarti weer eens burrito's voor me maakt.
Oei klinkt ook goed!! Volgende meet kook jij dus weer he?quote:Op maandag 27 april 200916:12 schreef Aarti het volgende:
[..]
dat heb ik sindsdien niet meer gemaakt [afbeelding]
Mijn nieuwe ding is lamsvlees uit de oven in rode wijn [afbeelding]
2 inderdaad en 3e opkomst, pics staan op hyves -->: bryanraj (zijn wel wat ouder, want ik ben niet zo fanatiek met die dingen...)quote:Op maandag 27 april 2009 16:10 schreef PeRi het volgende:
Zeg DR, hoeveel kroost heb jij nu rondlopen? Twee toch? En de derde op komst? Pics?
quote:Eten: Tita garnalen in massala
haha, volgens mijn vrouw lijken ze gelukkig op haar en hebben ze alleen het uitslapen van mij...quote:Op maandag 27 april 2009 16:21 schreef PeRi het volgende:
[..]!!!!Je kids zien er echt schattig uit
!
@Aarti; Gaat het al kriebelen na het zien van DR's cuties?.
mijn kinderen hebben die niet --> hindoequote:Op maandag 27 april 2009 16:31 schreef PeRi het volgende:
Als Aarti mama wordt, wil ik de petemoei worden.
kinderen stinkenquote:Op maandag 27 april 2009 16:31 schreef PeRi het volgende:
Als Aarti mama wordt, wil ik de petemoei worden.
ons eten is killing voor je lijf, dat was al bekend... (veel madame jeanette en massala)quote:Op maandag 27 april 2009 16:39 schreef knnth het volgende:
http://www.nu.nl/gezondhe(...)-geneesmiddelen.html
quote:Op maandag 27 april 2009 16:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
ons eten is killing voor je lijf, dat was al bekend... (veel madame jeanette en massala)
Maar het is te lekker om te laten staan
thanks, ik gebruikte hyves egenlijk alleen voor de periode dat ik in KL zat (mama en schoonmama misten de kleinkinderen), daarna niet echt meer vandaar dat de foto's uit Maleisie oververtegenwoordigd zijn.quote:
nee nee, uit respect voor onze moeders. Want dat hebben surinamersquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:34 schreef krioro het volgende:
Altijd alles uitstellen hè die Surinamers!
Klopt! En mama's Surinaamse kookkunsten zijn altijd het beste.quote:Op woensdag 29 april 2009 08:47 schreef Aarti het volgende:
[..]
nee nee, uit respect voor onze moeders. Want dat hebben surinamers
En de klappen ook...quote:Op woensdag 29 april 2009 14:13 schreef krioro het volgende:
[..]
Klopt! En mama's Surinaamse kookkunsten zijn altijd het beste.
there's a thin line between respect and fear....quote:Op woensdag 29 april 2009 08:47 schreef Aarti het volgende:
[..]
nee nee, uit respect voor onze moeders. Want dat hebben surinamers
wat had je gekookt dan?quote:Op zondag 3 mei 2009 09:08 schreef knnth het volgende:
Oeh, en dan nu wakker worden en de woonkamer inlopen ... mhmm, heerljik
Gelukkig heb ik nog een portie over
je bent streng hoor...quote:Op maandag 4 mei 2009 17:57 schreef PeRi het volgende:
augustus ook niet. Ik vind dat 1e weekend juni of 1e weekend juli moet. Anders nooit.
ik kan op 6 en 7 juni!quote:Op maandag 4 mei 2009 17:57 schreef PeRi het volgende:
augustus ook niet. Ik vind dat 1e weekend juni of 1e weekend juli moet. Anders nooit.
geweldig we hebben een datum!quote:
Oh, ik kan eigenlijk zo ver vantevoren niet zeggen of ik kan of niet. Maar met mij hoeven jullie sowieso geen rekening te houden hoor.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:14 schreef PeRi het volgende:
Niet liever zaterdag dan, mits iedereen kan.. ?
Ik wil antwoorden van Axia, Krioro, Knnth, Viro en andere gegadigden.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:58 schreef PeRi het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen, als er maar 3 mensen komen including mezelf, kom ik niet.
*vlucht uit topic voor ik slaag krijgt van Aarti
als peri niet komt kom ik ook nietquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:58 schreef PeRi het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen, als er maar 3 mensen komen including mezelf, kom ik niet.
*vlucht uit topic voor ik slaag krijgt van Aarti
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |