No worries. Kun je nog een link naar dit nieuwe topic in de sluitpost editen? Dan is het misschien wat makkelijker te vinden voor de rest.quote:
donequote:Op woensdag 18 maart 2009 13:22 schreef krioro het volgende:
[..]
No worries. Kun je nog een link naar dit nieuwe topic in de sluitpost editen? Dan is het misschien wat makkelijker te vinden voor de rest.
Je moet je wel aan de regels houden hier, het is zeer belangrijk om te vertellen wat je hebt gegeten gister en wat je vandaag gaat etenquote:Op maandag 30 maart 2009 10:12 schreef Viro het volgende:
Krijg nou wat![]()
Een topic op fok voor en met surinamers
K moet toch eens vaker ergens anders kijken dan alleen maar in KLB, ONZ en GAM![]()
Ah okequote:Op maandag 30 maart 2009 17:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je moet je wel aan de regels houden hier, het is zeer belangrijk om te vertellen wat je hebt gegeten gister en wat je vandaag gaat eten
In mijn geval: gister - bami, vandaag - roomservice...
Wat is GAM?quote:Op maandag 30 maart 2009 10:12 schreef Viro het volgende:
Krijg nou wat![]()
Een topic op fok voor en met surinamers
K moet toch eens vaker ergens anders kijken dan alleen maar in KLB, ONZ en GAM![]()
Alleen een echte surinamer kan zittend haar billen schuddenquote:Op maandag 30 maart 2009 21:47 schreef Axia het volgende:
En ben nu zittend mijn billen aan het schudden op een liedje van Elephant Man...
Whehe, ben ik blij dat ik nog in de schoolbanken zit.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:37 schreef PeRi het volgende:
Ik wil weekend. Ik moet te hard werken deze week.
krijg ik nog Fok korting..quote:Op zondag 19 april 2009 13:13 schreef PeRi het volgende:
[..]
Eerste rechts, 200m doorlopen, met de rode lamp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |