Man, al die vage moordenaars en seriemoordenaars krijgen zulke post.quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:40 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
En dan denk je dat HIJ geschift is...
[..]
Serieus... wat voor vrouw ben je dan...
Ik ben nu onderwegquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat kan je daarna weer doen
Lijkt me niet handig om over te slaan.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:40 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
En dan denk je dat HIJ geschift is...
[..]
Serieus... wat voor vrouw ben je dan...
Het duurt niet lang meer of je kunt in de tuin uitslapen. Dát is pas lekkerquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben nu onderwegmaar val bijna om
ga vanmiddag college skippen en lekker
Ik denk dat die kritiek alleen maar toeneemt als ze WEL live gaat zingenquote:Britney met dood bedreigd
Britney Spears is met de dood bedreigd. Ze vreest bovendien voor de veiligheid van haar twee zoontjes. "Ze krijgt anonieme doodsbedreigingen, zowel telefonisch als via de post", aldus een bron tegen het Britse magazine Look. "Ze heeft nachtmerries en is bang dat haar zoontjes ontvoerd worden."
Volgens de chef beveiliging van Britney gaat het om één en dezelfde persoon. Hij zou zelfs overwegen de tournee te stoppen als de bedreigingen voortzetten. Britney kreeg eerder deze maand bijzonder veel kritiek te verwerken toen men erachter kwam dat ze niet live zong. Enkele insiders vrezen dat de zangeres de druk niet meer aan kan en binnenkort opnieuw zal instorten.
Oeh dat doet me denken aan vroegerquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het duurt niet lang meer of je kunt in de tuin uitslapen. Dát is pas lekker
Het lowlands effectquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:20 schreef Nembrionic het volgende:
Hmmm dat zou ik nu ook nog wel doen. Als ik in een tent slaap dan wil ik die nog wel eens gewoon open zetten en half buiten gaan liggen. Heerlijk
Eerder Werchter-effectquote:
Tegen de tijd dat ik wakker word is het meestal wel warmquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eerder Werchter-effect
Op LL is het vaak veeeeels te koud om buiten de tent te slapen
Maargoed..het Alfaheuvelgevoel stroomt wel binnen op het moment ja
Oh bedoel je dat zoquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik wakker word is het meestal wel warm
maar het is inderdaad meer het Sziget effect
quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Iedereen kent het denk ik want het maakt niet uit hoe laat je wakker wordt: het is altijd warm om 9uur
Dat doe ik op LL op de Alfaheuvel.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:35 schreef Etcetera het volgende:
Op CZ gaan we, als het warm is, vaak onder de luifel van de computertent liggen, beetje bijslapen
Ach, het hoort erbijquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:38 schreef Etcetera het volgende:
Leuke vrienden
Wij maken voornamelijk beschamende foto's van slapende mensenVooral omdat we te brak zijn om diegene echt te storen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |