Hoe weet jij dat!? Kennen wij elkaar IRL?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:39 schreef Etcetera het volgende:
Ik denk dat je daar ook best blij om mag zijn
Mensen vinden er bij jou gewoon geen bal aanquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat!? Kennen wij elkaar IRL?
Ah, ok. Ik dacht, misschien, ooit, vroeger..........quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:44 schreef Etcetera het volgende:Ik doelde er meer op dat je dan constant pers achter je aan had lopen en dat me dat zeer vervelend lijkt
'Nederlands leger in Afghanistan doet de hele dag niks anders dan met de lul uit de broek hangen'quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mijn onderbroek zit ook wel eens niet goed, maar ik gok dat er niet zo veel geld betaald gaat worden voor die foto's.
Dat gaat hen geen zak aan!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:44 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Mensen vinden er bij jou gewoon geen bal aan
Met die pokke ritsen in die broeken gaat dat knap lastig. Zijn haast niet open te krijgen!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:46 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
'Nederlands leger in Afghanistan doet de hele dag niks anders dan met de lul uit de broek hangen'
Inclusief foto zou dat toch voorpaginanieuws zijn.
Niet dat ik weetquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah, ok. Ik dacht, misschien, ooit, vroeger..........
Misschien toch wel....quote:
Ik misschien wel.quote:
Wie weetquote:
Jaquote:
Dat denk ik ook nietquote:Even serieus nu, nee ik denk niet dat ik jou IRL ken...
So truequote:
Mja we zaten in een soort eetcafe dus dat is ook weer zo lulligquote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
bij een drink date kunnnen prima bitterballen besteld worden, toch?
Euh...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mja we zaten in een soort eetcafe dus dat is ook weer zo lullig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |