Vlak boven je!quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:51 schreef Etcetera het volgende:
Ja maar da's anders toch dan wat Tim had
even zoeken
quote:
Ah! Dank jequote:Op woensdag 18 maart 2009 20:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Image-tags binnen url-tags zetten. Dus [url=jijbuis.kom/dingen][img]tofplaatje.jpg[img][url]
Maar dan wel de tags afsluiten
quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:52 schreef Etcetera het volgende:
En weet je hoe ik het wist'Resistance is futile' is een zinnetje dat je in IRC kunt horen
Pitt heeft het een tijd ingesteld als geluid als hij z'n pc afsloot
quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:01 schreef iamredleader het volgende:
[..]
![]()
![]()
Toen Windows 95 nog m'n OS was (jaja, jaren 90) had ik als opstartgeluidje iets in de geest van "Captain's log, stardate *****". En bij het afsluiten een mooi stukje uit Terminator:
"Hasta la vista, baby"
Nee joh, als dat ventje 3-4 is gaat 'ie de hele dag jengelen en huilen op openbare plekken op het moment dat papa en mama daar he-le-maal geen zin in hebben.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:53 schreef Etcetera het volgende:
Wacht maar tot hij gaat puberen inderdaad
Kreeg net de popup dat ik m'n addblocker moest uitzettenDie staat uit. Of aan, maar niet op FOK!
Ik weiger pertinent CU te stemmenquote:Je bent niet uitgesproken links of rechts, wat de economie betreft. De overheid mag op sommige punten best ingrijpen, maar alleen als het niet anders kan. Je staat daarnaast ambivalent tegenover maatschappelijke veranderingen. Waarschijnlijk vind je wel dat we er in Nederland de laatste decennia op vooruit zijn gegaan, maar aan de andere kant zie je ook dingen die je absoluut niet bevallen, zoals misschien de seksualisering van de maatschappij. Je maakt je wat dat betreft een beetje zorgen over de toekomst. Waarschijnlijk maak je je verder zorgen over het klimaat, en vind je dat mensen ook wat meer aandacht voor elkaar en voor immateriële zaken moeten hebben. Waarschijnlijk ben je niet gelovig. Het maakt je niet zoveel uit of politieke ideeën voortkomen uit een godsdienst of niet. Het gaat jou erom, of jij je erin kan vinden.
Op basis van deze overtuigingen is de kans groot dat je je thuis voelt bij één of meer van de volgende partijen:
PvdA
CU
D66
Geen idee, maar ben niet zo van de jengelende kinderen, ongeacht de reden.quote:
Bij mij komt D66 als winnaar uit de bus. Maar die partij is tegenwoordig weer zo klein dat ik betwijfel of ze een verschil kunnen maken.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:05 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb ook geen idee
Heb net de Partijwijzer ingevuld
[..]
Ik weiger pertinent CU te stemmenPeins er niet over
Daar kan ik nou ook ZO slecht tegen... laat ze dan thuis en regel een PS voor ze ofzoquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:10 schreef Etcetera het volgende:
Hey MM
Een kind jengelt nou eenmaal soms. Maar waar ik echt niet tegen kan zijn ouders die hun kinderen alles maar laten uitspoken zonder er iets van te zeggenDoor een restaurant rennen ofzo
V.w.b. dat eerste, I know, I know...quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:10 schreef Etcetera het volgende:
Hey MM
Een kind jengelt nou eenmaal soms. Maar waar ik echt niet tegen kan zijn ouders die hun kinderen alles maar laten uitspoken zonder er iets van te zeggenDoor een restaurant rennen ofzo
Ach wat maakt het allemaal uit, nu we Geertje als premier gaan krijgenquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:14 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Bij mij komt D66 als winnaar uit de bus. Maar die partij is tegenwoordig weer zo klein dat ik betwijfel of ze een verschil kunnen maken.
Aan de andere kant.. dat dacht/hoopte ik ook van de CU na de afgelopen verkiezingen
[..]
Preciesquote:Daar kan ik nou ook ZO slecht tegen... laat ze dan thuis en regel een PS voor ze ofzo
Ik snap dat ook niet. En ik zeg er ook nooit wat van want ooooh wee als je iets over lieve schattige grappige jantje zegt die zo liev aan het spelen isquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
V.w.b. dat eerste, I know, I know...
En v.w.b. dat tweede, dat irriteert mij ook mateloos. Ouders die hun kinderen sowieso maar wat aan laten klooien begrijp ik dan ook niet.
Ik zeg nietsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |