Hier ookquote:
Een van de minst leuke liedjesquote:
Ik wist wel dat je Railway Rifle kon maken oid.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:47 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja, wist je niet dat je wapens kan maken?![]()
Karmaverlies.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:52 schreef seetjai het volgende:
Ja Dudov gekilled en die had zo'n sexy sleepwear (of het was 1 van z'n hoeren)
Maar in die kamer zijn er allerlei guns/items etc.
Alleen wat gebeurd er als je ze allemaal mee gaat nemen als ze 'rood' zijn beschreven ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn die andere vaults ook het verkennen waard?No resentment ever evened out a weaker hand
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:53 schreef Silv het volgende:
Hm, net in vault 106 geweest. Best tofJawel hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn die andere vaults ook het verkennen waard?Voor de mailquest moet je het sowieso doen bij een paar
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:53 schreef Silv het volgende:
Zijn die andere vaults ook het verkennen waard?
De 1e en 2e wel dan?quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:53 schreef delano.888 het volgende:
Ik ben de 3e screen uit de op nog nooit tegen gekomen btw![]()
Goeiequote:
Je bedoelt het plaatje met die Feral ghoul die op je af komt? Lijkt mij gewoon een standaard indoor locatie.quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:03 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Goeie![]()
Correctie:
Ik heb geen idee waar de 3e screen zich bevind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |