quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:18 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Wat is skype? Hooor er vandaag voor het eerst over
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:24 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Slecht hoor. Konden ze de cam niet groen doen?
http://www.engadget.com/2(...)iew-event/#continuedquote:In-app purchase, peer to peer, accessories, Maps, push notifications, cut/copy/paste, landscape, messages, Voice Memos, Calendar with support for CalDAV, new Stock app, Search, and Spotlight."
't Is jammer dat ik morgen heul vroeg naar Edinburgh vertrek.... lijk me niet verstandig dat ik dan vanavond nog de plaatselijke pub in duikquote:
Je weet dat Venema hier komt?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik ben benieuwd hoe de verstokte iPhone-haters op een iPhone met de net gepresenteerde firmwareupdate reageren.....
Verbeteringen/toevoegingen samengevat:
[..]
http://www.engadget.com/2(...)iew-event/#continued
Heeeeel benieuwd of iemand me ervan kan overtuigen dat er een betere telefoon is......
Ja dat meen ik wel.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Meen je niet?!Maar dat is bellen via het internet
/ voice over het internet protocol (VoIP).
Eeeejquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:27 schreef Briggy het volgende:
Goedenavond 3FM-ers
Op deze 'groene' dag krijg ik mijn LLiNK-dvd binnen...![]()
Graag gedaan hoorquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:29 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ja dat meen ik wel.Maar toch bedankt.
Oeh Schotland. Wil ik ook nog heen. Braveheart naspelen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
't Is jammer dat ik morgen heul vroeg naar Edinburgh vertrek.... lijk me niet verstandig om dan vanavond nog de plaatselijke pub in duik. Volgend jaar uiteraard wel weer
.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:30 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Oeh Schotland. Wil ik ook nog heen. Braveheart naspelen.
Waar staat de teller trouwens op?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:35 schreef Marc63 het volgende:
Zou Llink vandaag nog extra veel leden werven?
Wat doen ze dan met het overgebleven geld?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
7277 dus ze gaan het niet meer redden, daalt te traag nu .
Lowbudget iiyama , maar wel een goede lowbudgetquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:39 schreef -Hans- het volgende:
Toevallig mensen hier die bekend zijn met de iiyama ProLite E2407HDS-B1 ?
Geen chicks..quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:40 schreef drummerdude het volgende:
http://www.metmichiel.nl/page/fotoboek
Voor de Saint Patrickers
Net wat alle omroepen doen met het geld, meer leden wervenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:39 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Wat doen ze dan met het overgebleven geld?
(Dat is makkelijk cashen)
Jup, dat idee heb ik ook want qua prijs is het erg scherp. 't lijkt mij wel een leuke en betaalbare monitorquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
Lowbudget iiyama , maar wel een goede lowbudget
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:49 schreef muisje-eliza het volgende:
goedenavond![]()
goede muziek Michiel![]()
![]()
![]()
![]()
I'm overpowered
![]()
![]()
jah ik ook, maar wel een leuk/mooi liedjequote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:50 schreef Marc63 het volgende:
You're dating my daughter
The chromosomes match
Blijf het een rare zin vinden.
Daar heb ik niets tegenin te brengenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:51 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jah ik ook, maar wel een leuk/mooi liedje
Niets mis mee als je niet van plan bent aan beeldbewerking te doenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup, dat idee heb ik ook want qua prijs is het erg scherp. 't lijkt mij wel een leuke en betaalbare monitor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |